Osaako joku neuvoa mistä saisin tilattua edullista valokuva paperia A4 100 kpl erän.Olen löytänyt vain noita 20 kpl pakkauksia ja niissä tulee hinta kalliimmaksi, kun on vähemmän ja paksua paperia.Minulle riittäisi ohuempi paperi esim. 140g/m2.
Valokuva paperia
3
102
Vastaukset
- ei enää suomesta.
Tilaapa Englannista, sieltä olen tilannut ja vaikka joudt maksamaan siitä jonkin verran, mutta ehdottomasti tulee halvemmaksi. Itse tilasin 135g 5x20 ja 240 50kpl kiiltävää valokuva paperia ja hinnaksi tuli n. 43€. Samoin tilasin samasta firmasta Lightscribe levyjä. puolet suomalaisen cdon.comin hinnasta.
- ei enää suomesta
Se Englantilainen toimittaja on: TotalBlankMedia.com Löydät sieltä. Se on Englannin ,kielinen maksat Visalla ja toimittaja on rehellinen. Tavara on sitä mitä pitääkin. Tuo 135 on kyllä hieman ohutta, mutta en sietä huomannut, että olisi ollut juuri tuota 140 grammasta. Käypä sivuilla.
- paljon tulostava
Kiitos neuvosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334