Huonoa asiakaspalvelua ja myynnissä johdatetaan harhaan !
Asiakkaita johdatetaan harhaan mattojen mittasuhteissa. Maton piti olla käyttämätön, mutta se oli käytetty ! , varastossa matto ei kulu, kuten asiakaspalvelusta annettiin ymmärtää. Ja, värit olivat laskeneet ilmeisesti pesussa.
Matto oli myöskin likainen ja siinnä oli myös ilmeisesti kukkaruukun pohjasta jäännyt katkonainen, pyörenmuotoin pinttynyt likatahra. Palautusrahtikirjaa en ole vieläkään saanut ( yli1kk) lukuisista yrityksistäni huolimatta. Tilasin kaksi mattoa ja toinen oli ok (pikkaisen rispaantunut sivusta) jonka kuitenkin maksoin heti pois.
Carpet vista yrittää edelleenkin tehdä minusta Klarnan asiakasta, vaikkakin olen hyvin moneen kertaan maininnut, että en tee sopimusta kyseisen yrityksen kanssa, koska ostan kaikki käteisellä ja ensin haluan aina nähdä tuotteen ja sitten maksan sen käteisellä heti pois. Asiakaspalvelussa on ollut ongelmia. Esim. Puhelu/ asian loppuun saattaminen jäi kesken koska asiakaspalvelijalla oli kiire kotia, joten hän vain laittoi tylysti puhelimen kiinne jne...
Tämä piinaava kaupankäynti jatkuu edelleen..
Minun kohdallanin mattokauppa perustui petokseen, joten en suosittele kenellekkään kyseistä firmaa !
PS. Helsingissä on hyviä mattoliikkeitä, sieltä kannattaa ostaa matot, niin ei tule näin valtavasti ongelmia.
CARPET VISTA myydään käytettyjä mattoja uutena !
5
471
Vastaukset
- Johanna39
Joo oon kuullu kans ettei oikein toimi, ystävättäreni palautti myös sieltä tilaamansa maton. Se oli huonosti pakattu ja likainen. Suosittelen Helsingissä esim Mäkeliiniä tai Imperial Matto nimistä liikettä Fredrikinkadulla.
- Päivi
Mulle on sitten sattunuit tosi hyvä mäihä. Kaksi kertaa olen tilannut, molemilla kerroilla huipputyytyväinen! Koko täsmää, värit täsmää, kuljetus nopea, maksussa ei ongelmia. Kaksi ohuempaa afgaanimattoa on käytävällä ja eteisessä (tosi kestävät), keittiössä ihana ylellinen beluch ja olkkarissa paksu ja pehmeä gabbeh. Kyllä mä carpet vistaa vaan suosittelen, valikoimakin on ihan uskomaton, ja tarjouksia kun kyttää niin saa aika halvalla!
- Päivi
Niin ja yks poshtikin on, penkinpäällisenä. Se on vähän niin ja näin, mutta ne onkin vanhoja ja sellasina myös myyvät. Aika kivan näkönen sekin.
- Oulu456
Olen samaa mieltä! Tilasin sieltä itsekin. Maksamani hinnan sain kyllä takaisin toistuvan soittelun ja vääntämisen jälkeen ja aikaa meni....ei enää kiitos minulle riitti! Ostin sitten mattoni Helsingin reissullani Imperial nimisestä liikkeestä ja homma toimi.
- Sahula
Kyseessä nyt varmaan ihan erilaiset matot, mutta kun keskustelu osui silmään, niin laitan tähän linkin, jossa näkyy vahvoja, ekologisia räsymattoja. Äitini kutoo niitä harrastuksenaan. https://www.facebook.com/uusirasymatto/?ref=bookmarks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791