Vieläkö vaakasuora viivanpätkä sujuu? Kokeile!
Iltaa minustelija
33
135
Vastaukset
- ...
...
- en tykkää
Tuntuupa hiukan provokaattiselta tämä aloitus!
Onko jokin riivaaja iskenyt, eivät miinustelijat kuuntele ohjeita, eikä palstahäirikkö kai palaa muutoin kuin muistuttamalla häntä.
Kummallista toimintaa ja kirjoittelua.
Arvovaltaako täällä pitääperäänkuuluttaa tuolla kilpailemisella?
Kuka se onkaan sepalstan kunkku?
Kenen viesteillä on eniten lukijoita?
Kenelle vastataan?
Kuka se saakaan ne miinukset, kun tässä aloituksessa niitä ihan kerjätään.
En nyt laita miinusta, vaikka muuta tämä aloitus ei kaipaisikaan.
en pane plussaakaan.Miinuksenkin pitäisi olla merkki, joka kertoo viestin tasosta. Kun näitä piirretään kuvaamaan miinustelijan käsitystä kirjoittajasta, vähääkään välittämättä viestin sisällöstä, on sitä ihmeteltävä.
- (miinus) merkki on täällä vain pilkan merkki, merkki arvostelukyvyttömän "kynästä"- miinustamatta minä
Ruuneperi kirjoitti:
Miinuksenkin pitäisi olla merkki, joka kertoo viestin tasosta. Kun näitä piirretään kuvaamaan miinustelijan käsitystä kirjoittajasta, vähääkään välittämättä viestin sisällöstä, on sitä ihmeteltävä.
- (miinus) merkki on täällä vain pilkan merkki, merkki arvostelukyvyttömän "kynästä"- (miinus) merkki on täällä vain pilkan merkki, merkki arvostelukyvyttömän "kynästä"
eli, olin ihan arvostelukykyinen, koska en laittanut miiniusta jonka aloitus ehdottomasti kaipaa.
Eikö ole asiaa, kun pitää aina uudelleen ja uudelleen aloittaa samasta aiheesta?
Kun suomi24 on antanut täällä mahdollisuuden arvostella, plussilla tai miinuksilla, mitä hemskutin tarvetta Sinulla on kyseenalaistaa kirjoittajien älyä ja arvostelukykyä?
Kukin piirtää äänestyslippuunsakin haluamansa merkin, eli numeron, eikä siinä kysytä mitä mieltä olet kun kaikki eivät ole samaa mieltä ja äänestä samalla tavalla.
Laitanpa plussaa tai miinusta, se on minun mielipiteeni asiaan/ sisältöön/ viestiin, eikä siinä saa olla mielipidevaikuttajan painostus vaikuttimenani.
Arvostelukykykin on jokaisella omanlaisensa, siis vapaasti vain merkkejä jolle on annettu mahdollisuus. Vai pitäisikö miinukset poistaa ja antaa vain peukkuja, kuin naamakirjassa.
Siellä muuten ei kukaan loukkaannu, vaikka peukkuja ei kukaan laittaisikaan.
Olisko se peukuttomuus miinustamista? Selitä, kun kaiken tiedät.
Jos merkin antaisin se olis miinus aloitukselle, ei kai henkilölle! miinustamatta minä kirjoitti:
- (miinus) merkki on täällä vain pilkan merkki, merkki arvostelukyvyttömän "kynästä"
eli, olin ihan arvostelukykyinen, koska en laittanut miiniusta jonka aloitus ehdottomasti kaipaa.
Eikö ole asiaa, kun pitää aina uudelleen ja uudelleen aloittaa samasta aiheesta?
Kun suomi24 on antanut täällä mahdollisuuden arvostella, plussilla tai miinuksilla, mitä hemskutin tarvetta Sinulla on kyseenalaistaa kirjoittajien älyä ja arvostelukykyä?
Kukin piirtää äänestyslippuunsakin haluamansa merkin, eli numeron, eikä siinä kysytä mitä mieltä olet kun kaikki eivät ole samaa mieltä ja äänestä samalla tavalla.
Laitanpa plussaa tai miinusta, se on minun mielipiteeni asiaan/ sisältöön/ viestiin, eikä siinä saa olla mielipidevaikuttajan painostus vaikuttimenani.
Arvostelukykykin on jokaisella omanlaisensa, siis vapaasti vain merkkejä jolle on annettu mahdollisuus. Vai pitäisikö miinukset poistaa ja antaa vain peukkuja, kuin naamakirjassa.
Siellä muuten ei kukaan loukkaannu, vaikka peukkuja ei kukaan laittaisikaan.
Olisko se peukuttomuus miinustamista? Selitä, kun kaiken tiedät.
Jos merkin antaisin se olis miinus aloitukselle, ei kai henkilölle!Henkilölle se annetaan ja esimerkiksi Ruuneperille aina. Miinus-merkki on tärkeä ja hyvä.
Arvostelukyky olisi tärkeä ja arvostelujen tekijöille erikoisesti.- en vieläkään -
Ruuneperi kirjoitti:
Henkilölle se annetaan ja esimerkiksi Ruuneperille aina. Miinus-merkki on tärkeä ja hyvä.
Arvostelukyky olisi tärkeä ja arvostelujen tekijöille erikoisesti.Ruuneperi.
Jos miinuksen olisin laittanut, se olisi kohdistunut suoraan tälle aloituksellesi, ei sinulle, koska en voi henkilökohtaisesti ketään arvostaa tai arvostella miinuksilla tai plusilla täällä nettimailmassa.
Sanon vielä kerran, aloitus on alla arvostelukyvyn, koska aloittajankin pitää kyetä arvostelemaan, eli silmä käteen, ellei väärää lausumaansa voi muuten nähdä.
Miksi pitää kysenalaistaa palstalaisten kyky miinustamiseen?
Siihen kun on oikeus, ei velvollisuutta.
Ihan henkilöön mennen, ajatteletko sinä aina kaiken ennekuin painat lähetä nappia?
Tämän aloituksen kohdalla olisi kannattanut painaa sivu kiinni ennen sen napin painamista ja miettiä vielä kerran.
HUOM. (opin isot kirjaimet sinulta) tämä viimeisin lause oli henkilölle suunnattu kysymys ja kehoitus miettimismyssyn käyttämiseen. - en vieläkään -
en vieläkään - kirjoitti:
Ruuneperi.
Jos miinuksen olisin laittanut, se olisi kohdistunut suoraan tälle aloituksellesi, ei sinulle, koska en voi henkilökohtaisesti ketään arvostaa tai arvostella miinuksilla tai plusilla täällä nettimailmassa.
Sanon vielä kerran, aloitus on alla arvostelukyvyn, koska aloittajankin pitää kyetä arvostelemaan, eli silmä käteen, ellei väärää lausumaansa voi muuten nähdä.
Miksi pitää kysenalaistaa palstalaisten kyky miinustamiseen?
Siihen kun on oikeus, ei velvollisuutta.
Ihan henkilöön mennen, ajatteletko sinä aina kaiken ennekuin painat lähetä nappia?
Tämän aloituksen kohdalla olisi kannattanut painaa sivu kiinni ennen sen napin painamista ja miettiä vielä kerran.
HUOM. (opin isot kirjaimet sinulta) tämä viimeisin lause oli henkilölle suunnattu kysymys ja kehoitus miettimismyssyn käyttämiseen.lopetan keskustelut miinuksista tähän.
- miinuksen antaja
Olet huudellut perään jos aloitus on muutama sana ja viittaa häiriköintiin,.
Nyt laitoin - koska aloituksesi on ala-arvoinen - heh heeeeeeeee
Ruune vahtii nyt ja poistaa miinukset, lapsellinen se on päästä varpaisiin
- Hhhhheee!
Itse hehhe omiaan poistaa, nauretaan hehheä vaan. Hhhheee!
- ystävällinen neuvo
Kiinnitä huomiota joskus sinulle asiallisesti vastannesiin, jotka selvästi syventyvät ja miettivät aihetta. Tai oikeastaan niihin kommentteihin, ei henkilöihin todellakaan pidä mennä, edes kovasti ylistämällä jotain ja muut jättämättä huomiotta. Aina vain kaivat ja tongit negatiivisia tai ainakin omasta mielestäsi sinua vastaan suunnattuja asioita. Siinä näkyy sinun pikkumaisuutesi ja jopa luulotautiin viittaava piirre.
Ystävällinen vastaus. Plus ( ) on myös "arvosana". Senkin pitäisi koskea viestiä, ei kirjoittajaa. Objektiivisuuteen ei täällä koskaan ylletä, eikä asiallisuuteen juuri lainkaan
- just niin
Ruuneperi kirjoitti:
Ystävällinen vastaus. Plus ( ) on myös "arvosana". Senkin pitäisi koskea viestiä, ei kirjoittajaa. Objektiivisuuteen ei täällä koskaan ylletä, eikä asiallisuuteen juuri lainkaan
juuri niin.
vastaamasi viesti ansaitsi sisältönsä puolesta merkin.
sinä alennuit taas arvostelemaan, sait - merkin
He miinustelijat,ehkä eivät ole kehityksen kärjessä..
Toivokaamme heidän oppivan,kun meidän kanssa useamman vuoden kirjoittelevat./- merkkien käyttö muodostunut sellaiseksi kuin ylläpito on tarkoittanutkin. Ne merkit lisäävät kirjoittelua palstalla.
Tällä hetkellä mielestäni miinusviestit ovat parhaita ja plusmerkkisista tunnistaa miinustajan, jonka viestit tuntuvat saman henkilön tekemiltä. Tämän huomion on joku muukin tehnyt.
Itse naureskellen suhtaudun miinuksiini, ne tulevat automaatisesti kuin Manulle illallinen. Melkein kehuilta tuntuvat. En ikinä osaisi noin tosikkomaisesti tuohon suhtautua.
Palstaa uudistetaan, menkää nyt tekemän ehdotuksia. Minä ehdottaisin jos ehdottaisin puumuodon oksineen palauttamista
"Hymyä pyllyyn"En tykkää siittä hupiohjelmastakaan "Hymyä pyllyyn" Laitetaan väkipakolla jonkinlainen huono teatteriesitys ,että jokunauraa --jja ei saa seteliä .
Sen verran olen katsonut että pystyn valikoimaan katseluni TV: ohjelmistakin.
Mutta tätäkään en seuraa tai - . minulle aivan sama . en edes seuraa näitä .
Minunmielipiteeni poikkeaa useinkin kirjoittajan mielipiteistä
Sana on vapaa-- periaatteella.. Enkä aina ole samalla aaltopituudellakaan .Pitää tehdä lisäys ennenkuin joku muu hyvämuistinen ehtii ja kertoo että puhun palturia.
Totta on se että alussa miinuksiin suhtauduin toisin, mutta luonteeseeni kuuluu muuttaa ikävät asiat positiiviseksi. Miksi jäädä harmillisten asioiden vangiksi, kun niistä löytyy ulospääsy. Mennäänpä taas avaruusajelulle ja katsotaan tuolta korkeuksista tätä planeettaamme ja näitä miinuksia siellä.
Ei niitä edes pysty näkemään enää.ullamirjami kirjoitti:
En tykkää siittä hupiohjelmastakaan "Hymyä pyllyyn" Laitetaan väkipakolla jonkinlainen huono teatteriesitys ,että jokunauraa --jja ei saa seteliä .
Sen verran olen katsonut että pystyn valikoimaan katseluni TV: ohjelmistakin.
Mutta tätäkään en seuraa tai - . minulle aivan sama . en edes seuraa näitä .
Minunmielipiteeni poikkeaa useinkin kirjoittajan mielipiteistä
Sana on vapaa-- periaatteella.. Enkä aina ole samalla aaltopituudellakaan .Um
En katso minäkään, mistä lie tuokin tuohon putkahti. Kiva kun oot samaa mieltä noista peukkumerkeistä :)))
Kyllä minäkin jotain noista miinuksista ymmärrän, plussat ovatkin kiven alla.
Seuraan palstan asioita paljon ja joskus kirjoitankin. Miinus-merkki on tullut hyvin yleiseen käyttöön ja se ihmetyttää.
On epäsuosittuja kirjoittajia kuten Ruuneperi, jotka saavat aina ja heti tuon "vihamerkin", viestin sisällöstä riippumatta.
Hiukan kurillani tuon viestin laitoin ja taisi itse mestarimiinustelija itsekin vastatakukahan lienee tämän palstan sefu. Olis meinaan töitä tarjolla.
Sanoppas Ruuneperi, miksi sinä ehdoin tahdoin kutsut niitä miinustelijoita. Minusta tuo oli kutsu, kun sanoit, Iltaa miinustelija. Itse en koskaan miinusmerkkiä laita, joskus plussan hyvästä avauksesta tai vastauksesta.
Tuohon fundsijan kysymykseen, luulen ylläpidon vain vahtivan.
Ruuneperille, kirjoittele edelleen, mutta pane sisältöä aloituksiisi, ehkä miinuksetkin vähenee, Terveisin Late Vaan.Näyttäähän tämä palsta nyt kuitenkin ihan toisenlaiselta kuin viikko takaperin. Kiitos sille joka on tämän aikaan saanut.
Tämä alkaa muistuttaa jo normaalia olotilaa. Näyttää siltä ettei Sefun vapaaehtoisvirkaan ole tunkua ymmärrettävistä syistä. Helpommalla pääsee kun ei kovin suuria vaatimuksia tämänkaltaiselle saitille aseta.
Nyt menen minäkin täältä sotkemasta muihin maisemiin.LateVaan kirjoitti:
Sanoppas Ruuneperi, miksi sinä ehdoin tahdoin kutsut niitä miinustelijoita. Minusta tuo oli kutsu, kun sanoit, Iltaa miinustelija. Itse en koskaan miinusmerkkiä laita, joskus plussan hyvästä avauksesta tai vastauksesta.
Tuohon fundsijan kysymykseen, luulen ylläpidon vain vahtivan.
Ruuneperille, kirjoittele edelleen, mutta pane sisältöä aloituksiisi, ehkä miinuksetkin vähenee, Terveisin Late Vaan.Näin vaan tuon miinuksen ja tervehdin sen tekijää.
Sitten kun "se koira" ikään kuin älähti ja muut kuorossa, ihan ihastuin avauksestani
Minä kun en koskaan provosoi, niin yllättynyt olen. 5 vastaustausta on puoli luxusta.
- susmorsian ek.
Voi herraisä, mitenkä hyvä novelli-episodi-parodia teillä tässä, tää pitäs panna ihan naftaliiniin sälöön. Katoin tässä kotosalla Paasilinnan aiheen pohjalta tehtyä komediaa Natalia-lehmästä, joka karkas Suomen puolelle sillosesta Neuvostoliitosta ja nyt ovat ukot yrittämässä junalla pallauttaa sitä Kostamukseen. Eksyvät vaan millon mihinki sen lehmän kanssa.
Täällähän meillä omasta takkaa paljo parempi novelli tehty. Pankaa nyt tarkasti säilöön, että saapi käyä välillä nauramassa.
No, mie katon kuiteski loppuun tuon elokuvan, josko saavat lehmän perile.- susm.
Muistakaa lukkee huumormielellä!!!
- tosissain otin
Se on tämä katleijanen oikein asiantuntija näissä hommissa. Kyllä se on varmasti ihan opiksi ja ojennuksesksi tarkoitettua, elä sinä susmorsio yritä yhtään leikiksi kääntää.
- susm.
Minähän vaan kesken tuon elokuvan katselun kävin lukasemassa tämän keskustelun, eikö kukkaan muu ossaa tätä huumor-silimällä lukasta. Yrittäkää eres!. Tuon elokuvan arvosteluks tuli kyl -0.
- susm.
No ottakaapa silimä kätteen, luette silleen kuin joku ihan muualta tullut vilkuilija lukisi, tietämättä tästä meiän palstan - höperryyestä, ni alkaa hauskuus aueta. Jos ei sittenkään aukee, eikä ees hymyn häivää....no mie jouanki taas pois, murjottakkaa sit rauhassa.
Hei, minähän katsoin sen, aivan ihanan hauskasti kuvattu, ja mitkä tyypit näyttelijöinä:D Nuo kaksi Lapinko partasuu äijää niin kertakaikkisen aitoja ja mukavia. Niin ne kierteli asemapaikoilta toiselle, huvittavien väärinymmärrysten vuoksi, ja ulkoministeriön puhelimet pärisi, ja edustaja paikaale kiireesti: Romantiikkakin sai sijansa Seinäjoella, sadetta pidellessä, kun ministeri tapasi entisen rakkaansa;D Voihan hyväjuonista kerrontaa!
Natalia lehmäkin peräti lempeä ja suloinen heinää mutustellessaan junakuljetuksessa suurine silmineen, Ihan lehmäkaunotarhan se.
Ja sekin kohta, kun virkamies jollakin pysäkillä suomenmaassa, ( Helge Herala) vallan innostui luennoimaan koko maamme historian Lapin äijille:D
Lukikin parast'aikaa Karamatsuvin Veljeksiä, ja hurmaantui venäläisen lehmän maidosta.
Hersyvää huumoria kerrassaan,...ja miten kauniina soikaan laulu "Natalia" slaavilaisin hurmaavasti:)
Rattoisaa komedianautintoa elokuvan parissa.- miinustelijä lähellä
Uskomatonta kakaramaisuutta tuo Ruunan temppuilu miiinus merkkirn poistelussa. Avaus viestissään Lieneekin katsonut itseään peilisitä ja nähnyt kuvan miinustelijästä. Nyt sitten työntää palstalle sontaa enempi kun hajupoika konsanaan.
- plusmiisunolla
Hyvä että tuo fundsija sentään sanoo suorat sanat. Nämä naiset on liian ymmärtäväisiä, sääipisteitä kun Ruune on vammaisuudellaan kalastanut.
- susmorsian ek.
Kylläpä osasitkin sopivan nikin itsellesi laittaa ja luulis joskus ees hävettävän.
- ,,,,
,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321