Näkispä edes ohimennen
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Sama
- Anonyymi00002
Näit jo. Mikset pysähtynyt?
- Anonyymi00018
Älä muuta sano, olin ajatuksissani.
- Anonyymi00003
Samaistun aloitukseen.
M>N - Anonyymi00004
Laittaisit viestiä. Odotan sitä.
T: Marika- Anonyymi00006
Keneltä?
- Anonyymi00037
Anonyymi00006 kirjoitti:
Keneltä?
P- mieheltä ❤️.
- Anonyymi00005
En usko että hän kaipaa minua. Olen tehnyt huonoja valintoja, koska elin narsistisessa perheessä. Jos on lapsuudenperheessä kiusattu "omien" toimesta, niin miten voi erottaa hyvän ja pahan? Ei mitenkään. En uskalla tavata enää ihmisiä. En miehiä, enkä naisia. Tunnen myös edelleen itseni epäonnistuneeksi, vaikken voi mitään sille millaiselle äidille synnyin. Minä olin se mustalammas, sitä ei voi peruuttaa. Taistelen päivittäin jaksamisen kanssa. Kuinka väärin se onkaan. Haluaisin palata siksi, mitä olen ollut alunperin. Iloinen, rakastettu ja rakastava. Onko se joskus liian myöhäistä?
- Anonyymi00012
Voih.. eihän sitä valita saa mihin syntyy. Mulla on rakastavat vanhemmat vaik he tehnyt paljon virheitä, saat olla osa mun perhettä jos rakastutaan❤️
- Anonyymi00036
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voih.. eihän sitä valita saa mihin syntyy. Mulla on rakastavat vanhemmat vaik he tehnyt paljon virheitä, saat olla osa mun perhettä jos rakastutaan❤️
Ei ole myöhäistä.
Voit aloittaa oman elämäsi, jättää narsisti taaksesi. Sinulle vapautuu omaa aikaa, tilaa ja rauhaa, joka täyttyy rakkaudella ja hyvillä asioilla.
Valitse rakastaa sinua ihanaa!
- Anonyymi00007
Mullakin sua ❤️ mutta malta vielä tovin aikaa niin nähdään
- Anonyymi00008
Myönnän, että olen pyrkinyt välttelemään kohtaamista. Tapaamiset tai niiden mahdollisuus kuormittaa minua käsittämättömän paljon.
- Anonyymi00009
Miksi välttelet? Mikä siinä kuormittaa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi välttelet? Mikä siinä kuormittaa?
Se, että jos kiinnyn taas uudelleen ja alan odottaa tulevia kohtaamisia ym.hän ilmoittaa taas jostain muutosta tai ulkomaille lähdöstä. Kaipaan elämääni pysyviä asioita, ihmisiä, jotka eivät lähde, asioita, joita teen lopun ikääni, ystävyyttä, joka ei katkea. Tällä hetkellä lähinnä odottelen, milloin hän ilmoittaa seuraavasta siirrostaan. En luota hänen paikallaan oloonsa juuri nyt ollenkaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se, että jos kiinnyn taas uudelleen ja alan odottaa tulevia kohtaamisia ym.hän ilmoittaa taas jostain muutosta tai ulkomaille lähdöstä. Kaipaan elämääni pysyviä asioita, ihmisiä, jotka eivät lähde, asioita, joita teen lopun ikääni, ystävyyttä, joka ei katkea. Tällä hetkellä lähinnä odottelen, milloin hän ilmoittaa seuraavasta siirrostaan. En luota hänen paikallaan oloonsa juuri nyt ollenkaan.
Ei ole tapana valehdella. Olin ulkomailla melkein koko kesän.
- Anonyymi00011
Kyllä me vielä nähdään, niissä paikoissa, missä ennenkin.
- Anonyymi00017
💘💘
- Anonyymi00013
Miten onnistuu, kun asut toisella puolella Suomea?😭
- Anonyymi00022
Vai toisella puolen suomea,ei pidä paikkaansa,turha valehdella!
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vai toisella puolen suomea,ei pidä paikkaansa,turha valehdella!
Oisko proosabertta mielentasaajat mtn? Sivusta
- Anonyymi00014
joo viimenen vihje älä koskaan enää
- Anonyymi00015
Kaunis viesti jollekin. Nostan koska niin paljon miehet haluavat arvostella naisten ulkonäköä tai naisia.
- Anonyymi00016
Sama mies on voinut ihan hyvin kirjoittaa tuon missiarvostelun.
- Anonyymi00019
Samoin sua, mies 💚
- Anonyymi00021
Olet kiusaaja gubbe!
- Anonyymi00023
On ikävä mutta on myös moraali.
- Anonyymi00024
Parempi se moraali eikä mora, jonka luin ensin.
- Anonyymi00038
Mistäs se moraali yhtäkkiä löytyi?
- Anonyymi00025
Ei luulis olevan vaikiaa edes otat selvää missä hän yleensä liikkuu siitä se vainoaminen si pikkuhiljaa alkaa ihmiset kun tekee asioita rutiinilla niin ei tarvitse muistia käyttää tulee lihasmuistista siitä ikävä taas että saattaa aivotoiminta heiketä koska on todennäköistä että aivotoiminta on lähes olematonta kaikki pitää tehdä kuin nakutettu täsmälleen samalla tavalla samoihin kellonaikoihin mikään ei saa muuttua totutusta muutoin on hukassa
- Anonyymi00026
Aivan, ohimennen. Välähdyksen omainen päänkääntö liike ja vilkaisu pikaisesti esim.liukuportaissa?
- Anonyymi00032
Ei nähdä. Sinulla on jo se minkä salaat.
- Anonyymi00033
Mitähän minulla mahtaa olla?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitähän minulla mahtaa olla?
Se nainen on.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Se nainen on.
On. Useitakin.
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
On. Useitakin.
Juuri siksi en halua olla kanssasi missään tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561