Kaveriksi matkalle !!?

HELP me

Piti lähteä ystävän kanssa Cairoon 22.2-28.2 ja ostettiin lennot hotellipaketti.
Ystävälle tuli este ja nyt mulla on käsissä lentoliput ja hotellihuone mutta en uskalla yksin lähteä koska en ole ollut aikaisemmin siellä, olen myös kokematon lentoasemalla varsinkin kun tähän lentoon kuuluu vaihto. Olisiko kenestäkään mulle matkaseuraa näin pienellä varoitusajalla ?!

5

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah höpötrolli koko juttu! Vai viiden päivän matka Kairoon ja seuralaisen sukupuolella ei ole väliä vaikka huone ja siten myös sänky ovat yhteiset.
      Vedä porsliinipotta päähäsi ja kävele päin seinää niin että potta rikkoutuu, se on vapauttava kokemus. Otatko huuleen, nuoletko vakoa,
      kiipeetkö pyramidille, ratsastatko kamelilla, juotko viinaa, osaatko tapella arabipaskojan kanssa, onks sulla tarpeeksi rahaa että voimme olla viihteellä ja hankkia napatanssijoita?
      Näitä asioita olisit voinut kysyä matkaseuralaiseltasi.

    • Mitä haluat

      Atamaani häpeä, hyiii!
      Millainen matkaseura aloittajalle sopii, minkäikäinen olet ja mies vai nainen? Mitä pyydät lipuista ja voiko ne varmasti siirtää toiselle henkilölle vai tarjoatko matkan?

    • häpeän nyt täällä nurkassani. Itse tarjoudut ilmaiseksi matkaseuraksi ilman ehtoja. Tietänet varmasti ettei mikään ole ilmaista ja vastapalvelukseksi Sinulta voidaan sängyssä pyytää vaikka mitä.

      Kerran löysin Tallinnan kadulta ihanan neitosen. Parikymppinen sekä hiukset pakaroille asti. Pari päivää sen kanssa hauskaa pidettiin. Kysyin sitä seuraksi viikon etelänmatkalle. Ja Kyprokselle matkamme tilasin.
      Äijät katselivat altaan reunalla kuola valuen daamiani. Yksi rohkea tuli pärin päivän päästä kysymään että mistä tuollaisen naisen löysit?
      Tallinnan kadulta, sanoin todenmukaisesti.

    • HELP me

      Ihan asiallisia kommentteja toivoin mutta koska palsta on suomi24 niin arvasin kyllä mitä sontaa täällä tulee.

      Ei minulla ole mitään ilmaista matkaa kenellekkään ! Tilaus on tehty eräästä paikasta johon sai lennot Turkish airlinesilta. Tämä lentoyhtiö ei anna vaihtaa matkustajaa eikä anna tehdä muitakaan muutoksia lentoon kuten esim. ajankohtaan. Ystäväni menetti siis matkarahansa koska hänelle tuli suuri este lähteä mutta nyt minulla on siis matka vain itselleni. Ja koska en yksin haluaisi lähteä niin siksi kyselen täällä matkaseuraa. Minulla on oma huone varattuna joten mitään sänkyä en aio jakaa kenenkään kanssa. Hotelli on sellaisessa paikassa että pyramidit ovat todella lähellä ja ne näkyvät hotellille upeasti.
      Ja olen siis nainen. Ja ihan naisesta haluaisin matkaseuraa.
      Minulla on muutama egyptiläinen ystävä ja tarkoitus olisi heitä siellä myös tavata, sekä tutustua nähtävyyksiin mutta myös loikoilla hotellin uima-altaalla, kaikkea pitäisi tehdä mutta tuo ajanjakso jäi kyllä aika lyhyeksi koska se oli ainoa ajankohta joka sopi ystävälleni. Olen kysellyt jo kaikki tuttavani läpi että kuka lähtisi kanssani mutta toistaiseksi kukaan ei halua tuonne lähteä.
      Niin ja ikäni on 52v.

    • Aivan asiallisia kommentteja sait kun ottaa huomioon aloitustietojesi vajavaisuudet. Voisin vaikka lähteäkin mutta olen sillä hetkellä Pattiksella. Toivon että toivomaasi seuraa saat. En ole niin kauhea ihminen mitä annan ymmärtää. Toivon Sinulle hienoja lomapäiviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1287
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1180
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      980
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      968
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe