Vieläkö joku pelaa nettipokeria? Buumi loppunut

ismomies

Kyllä kauan jaksettiin nettipokerista kohkata. Nyt onkin ollut hiljaista. Oletteko huomanneet asian tai onko tilastoja. Tietysti firmojen "tilastot" selittävät asiat parhain päin.

Ihan mielenkiinnosta vaan.

14

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lypsy1

      Turpa kii homo

    • eekko

      Tyypillinen nykyisten nettipelaajien vastaus,ovat pilanneet koko nettipokerin,ei siellä aikuiset viitsi leikkiä näitten räkänokkien kans

    • sdfsdfdf

      Ongamella ei ainakaan pyöri enää muita kuin ilmaisturnausten pelaajia.

      • so rigged

        Niinpä, kuka hullu nyt sitä kusetusta enää omilla rahoillaan tukisi! Kyllä asian todellisen laidan on tajunnut jo suurin osa pelaajista, nettipokeri tulee kuolemaan täysin parissa vuodessa, ellei yhtäkään rehellistä alan toimijaa ilmesty sitä ennen.

        Ennen "rigged-huutelijoita" pidettiin vainoharhaisina, nyt on tajuttu että he olivatkin älykkäämpiä kuin muut ja aikaansa edellä...


    • notlol

      Tuli pitkän tauon jälkeen kympillä kokeiltua. Sama kaava kuin ennen, viisinkertaistui depo ja sitten rolli tyhjäksi pelas miten pelas. Niin vain ipokerinkin suurimman turneen takuu pienenee, eikä ihme. Niinkin laaja verkko eikä saa 1000 pelaajaa isoimpaan turneeseen. Aikansa kun kusetaan niin loppuuhan ne pelaajat. Raylla joulukuussa vuoden sulun jälkeen pelasin kaksi turneeta ja otin taas vuoden bannin. Outoa kun ei saa ikuista, saavathan muutaman ropon tuollakin konstilla. Kyllähän tämä nykymeno on kusetusta nettipelejä myöten.

      • joooooo....

        Sitä kutsutaan varianssiksi. Kassanhallinta voi auttaa.
        Eikä sitä tapahdu pelkästään netissä, samaa tapahtuu myös livenä, niin kavereiden kesken kuin kassulla. Välillä tuntuu, ettei voi tehdä mitään väärää, välillä ohi mennään vasemmalta ja oikealta.
        Ja jos olet joskus turnauksissa tarpeeksi pitkälle päässyt, olet varmaan huomannut, ettei ole turnausta ilman ohivetoa. Pitää vaan koettaa saada stäkki siihen kuntoon, että se kestää sen. Ja jo yhden turnauksen sisällä sitä varianssia on melko paljon, ei kenelläkään koko turnauksen ajan kaikki osu.

        Mutta joo, onhan nuo pelit hiipumassa. Buumi loppu, osa ajattelee samalla tavalla, kuin suurin osa tämän palstan lukijoista, stars vie suurimman osan pelaajista, edget vähenee trackreiden raksuttaessa ja jo pienemmillä tasoilla alkavat ihmiset tajuta enemmän ja enemmän, mitä tehdä.


    • jeps1

      Starsilla tulee pelattua työkseni ja pelejä riittää vuorokauden ympäri.

      • Totuus...

        Joo, homo sinä vain olet ja työsi on imeskellä isäsi munaa.


    • Apuohjelmat pilasivat koko pelin ja pokerikirjat yms. pyysingit yms slanskyt mokasi pahsti kun kertoivat muille miten pelataan. No onneksi onneksi muissa peleissä kuin holdemissä saa vielä etua.

      • Samaa mieltä

        Oho! Kerrankin gambler myönsi jotain järkevää, taisi alkaa siellä senttipöydissäkin jo homma kusemaan pahan kerran? Sen lisäksi pokeriohjelmat ovat viritetty eli kaukana rehellisestä, sitä tuskin aiot vieläkään myöntää...


      • Samaa mieltä kirjoitti:

        Oho! Kerrankin gambler myönsi jotain järkevää, taisi alkaa siellä senttipöydissäkin jo homma kusemaan pahan kerran? Sen lisäksi pokeriohjelmat ovat viritetty eli kaukana rehellisestä, sitä tuskin aiot vieläkään myöntää...

        Mistä tiedät, että on virittety? Siitäkö, että sinusta vedetiin kerran tai pari kertaa ohi?

        Se on ihan normaalia ja jos nettipokeri epäilyttää pelaa liveä.


    • oko

      Ipokerilla kusettavat raskaammin kuin ennen, koukutettuja kynitään armotta.

    • einaripani

      Oon vaan miettiny, että miten paska täytyy pokerinpelaajan olla, että voi jäädä pokerissa tappiolle tuolla kalojen seassa. Tuntuu, että Suomi24:n väestä ehkä yks tuhannesta on voitollinen pokerinpelaaja ja muut ihan umpipaskoja.

      Varmaan niitä samoja sankareita, jotka upottaa ruokarahansa Citymarketin hedelmäpeleihin ja ihmettelevät, että aina rahat menee niihin, vaikka niissä selvästi sanotaan, että palautusprosentti on alle 100% = häviät varmasti, jos koko päivän naputat Käynnistä -nappulaa.

      • Näin on. Jotkut ihmiset ei vaan millään tajua, mitä ALLE 100% tarkoittaa ja sitä, että peleissä ei voi pitkäänjuoksuun voittaa. Paitsi pokerissa jos opsikelee tarpeeksi hyvin miten paltaan. Ikävä kyllä nettipokerissa ei pärjää enää ilman apuohjelmaa. ite otin sen käyttöön pakon edestä, Parempi olisi niin, että kukaan ei saisi käyttää mitään apuohjelmia. Pilasi koko nettipkerin ja toinen oli, että useissa maissa päättäjät suhtaituivat pokeriin kovin kielteisesti ja tekevivät lainsäädäntöjä joka esti pelaamisen tai saman maan pelaajat laitettiin pelaamaan keskenäään,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe