Tarkottaako jotain? Ovulaatiosta on 4 päivää ja kahtena iltana ollut lämmöt koholla. Ei oo ennen ollut tämmöstä.
Hmmm??
6
359
Vastaukset
- Onko kunnossa?
Jos 12/32 ei kunnossa, niin i hope: NO!
- fewoii
Naisella nousee aina ovulaation jälkeen lämpötila (oli hedelmöittymistä tai ei) 0,3-0,5 astetta, ja kohonnut lämpö kestää seuraaviin kuukautisiin asti. Lämmönnousu siis ei auta raskauden tunnistamisessa, vaan ovulaation tunnistamisessa. Varmaa siis on, että olet ovuloinut. Olettaen, että mittaat aamulämpöä.
- fewoii
Niin, jos ei ole ennen ollut tällaista, niin et ole vain sitä huomannut ikinä. Täällä lisää tietoa aiheesta. http://www.mammaksi.fi/info_pages.php?pages_id=17?osCsid=6nmcg680j2d32t3s25q1bqo5r6
Mahdollinen raskaus voi oireilla vasta viikon kuluttua ovulaatiosta, kun alkio kiinnittyy kohdunseinään, mutta todella harva oireilee ollenkaan ennen plussaa. Monet vain tulkitsevat väärin luonnolliseen kiertoon kuuluvat oireet, kun vauvakuumeissaan (tai peloissaan) ensimmäisiä kertoja tarkkailevat kehoaan tarkemmin. Esim monet eivät ole ikinä huomanneet ovulaatiokipuja, mutta kun vauvan yritys alkaa, niin kummasti nekin huomaa ja tuntee selvästi. Ennen ne on vain ajatellut ohi menevinä mahavaivoina, joille ei ole antanut sen kummempaa painoarvoa. Jos olet vasta lopettanut pillerit, niin sekin on yksi selitys sille miksi lämpö ei ole noussut ennen. Lämmön nousu ovulaation jälkeen liittyy nimenomaan luomukiertoon.
- tärpännytkö
Aamulla lämmöt on ihan normaalit 35.2 mutta kun ilta tulee niin lämmöt nousee 36.3..
- Voi yhen kerran
Ruumiinlämpö nousee aina iltaa kohden. Usko nyt, että ruumiinlämmöstä ei voi raskautta päätellä. Ruumiinlämpö nousee aina ovulaation jälkeen ja laskee takaisin kuukautisten alkaessa. Vuorokausivaihtelu on myös normaalia. Sitä paitsi mittausmetodisi ei taida olla kovin hyvä, koska harvan ruumiinlämpö todella on noin matala. Ellei sitten ole jotain kilpirauhasen vajaatoimintaa tms..
- xgxgfhn
Mulla lämpö normaalisti siinä 36.2-3 tienoilla. Mutta vähän ennen kuukautisia se pärähtää sinne 37.0 tienoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841362- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114613- 48587
- 18548