Tarkottaako jotain? Ovulaatiosta on 4 päivää ja kahtena iltana ollut lämmöt koholla. Ei oo ennen ollut tämmöstä.
Hmmm??
6
359
Vastaukset
- Onko kunnossa?
Jos 12/32 ei kunnossa, niin i hope: NO!
- fewoii
Naisella nousee aina ovulaation jälkeen lämpötila (oli hedelmöittymistä tai ei) 0,3-0,5 astetta, ja kohonnut lämpö kestää seuraaviin kuukautisiin asti. Lämmönnousu siis ei auta raskauden tunnistamisessa, vaan ovulaation tunnistamisessa. Varmaa siis on, että olet ovuloinut. Olettaen, että mittaat aamulämpöä.
- fewoii
Niin, jos ei ole ennen ollut tällaista, niin et ole vain sitä huomannut ikinä. Täällä lisää tietoa aiheesta. http://www.mammaksi.fi/info_pages.php?pages_id=17?osCsid=6nmcg680j2d32t3s25q1bqo5r6
Mahdollinen raskaus voi oireilla vasta viikon kuluttua ovulaatiosta, kun alkio kiinnittyy kohdunseinään, mutta todella harva oireilee ollenkaan ennen plussaa. Monet vain tulkitsevat väärin luonnolliseen kiertoon kuuluvat oireet, kun vauvakuumeissaan (tai peloissaan) ensimmäisiä kertoja tarkkailevat kehoaan tarkemmin. Esim monet eivät ole ikinä huomanneet ovulaatiokipuja, mutta kun vauvan yritys alkaa, niin kummasti nekin huomaa ja tuntee selvästi. Ennen ne on vain ajatellut ohi menevinä mahavaivoina, joille ei ole antanut sen kummempaa painoarvoa. Jos olet vasta lopettanut pillerit, niin sekin on yksi selitys sille miksi lämpö ei ole noussut ennen. Lämmön nousu ovulaation jälkeen liittyy nimenomaan luomukiertoon.
- tärpännytkö
Aamulla lämmöt on ihan normaalit 35.2 mutta kun ilta tulee niin lämmöt nousee 36.3..
- Voi yhen kerran
Ruumiinlämpö nousee aina iltaa kohden. Usko nyt, että ruumiinlämmöstä ei voi raskautta päätellä. Ruumiinlämpö nousee aina ovulaation jälkeen ja laskee takaisin kuukautisten alkaessa. Vuorokausivaihtelu on myös normaalia. Sitä paitsi mittausmetodisi ei taida olla kovin hyvä, koska harvan ruumiinlämpö todella on noin matala. Ellei sitten ole jotain kilpirauhasen vajaatoimintaa tms..
- xgxgfhn
Mulla lämpö normaalisti siinä 36.2-3 tienoilla. Mutta vähän ennen kuukautisia se pärähtää sinne 37.0 tienoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592