Eli niinkuin otsikossa...
Esimerkiksi tänään kun laittoi väärät vaatteet minun kaappiini niin a) ei myöntänyt laittaneensa, vaan laittoi oikeaan paikkaan eikä minun kaappiini b) siinä ei ole kukaan muukaan voinut tehdä niin. c) hän syytti minua siitä, että olisin tehnyt niin hänelle jotta saisin hänet uskomaan jotain ???!... juuh elikkäs tämmöistä se on ollut ja niin virheetön kuin hän väittää olevansa... silti syyttelee muita tavaroiden piilottelusta yms... vaikka itse on hukannut jne jne.. muutenkin on tyhmänoloinen eikä tajua joitakin asioita.. aloittaa selittämään oudoista asioista.. esim kuinka hänen elämänsä on jonkinlainen mysteeri ja kuinka häntä kontrolloidaan... nyt vittu riittää
Äitini on sekaisin
2
370
Vastaukset
Hei!
Kuullostaapa ikävältä. Toisaalta äitisikin on voinut olla väsynyt tai muuten omissa ajatuksissaan, kaikki meistä tekevät virheitä eivätkä aina osaa myöntää niitä. Jos asia kuitenkin vaivaa sinua toistuvasti, kannattaa olla yhteydessä luotettaviin aikuisiin esimerkiksi koulussa, tai voit soittaa Mannerheimin lastensuojeluliiton maksuttomaan ja luottamukselliseen puhelimeen, linkki löytyy alta.
http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/
Tsemiä äidin kanssa toivoo Jyväskylän NettiSaappaasta Titta ja Miisa- Anonyymi
Mulla sama homma luulee et sitä kontrolloidaan ja joku ohjaa sitä ja laittaa makaamaan sänkyyn ettei saa mitään aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398