Verentahrimien johtajien maa, Sri Lanka!

Rajapaska vastuuseen

Kukaan vähääkään inhimillinen olento ei matkusta Sri Lankaan lihottamaan näiden siviilientappajien rahapusseja. Katsokaa tänään televisiosta tullut dokumentti ja tulkaa ihmisiksi.

21

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoin ohjelman, katso sinäkin, kerro ystävällesikin, että katsoo - ja puuttuu asiaan: http://areena.yle.fi/tv/2079754

      Aivan järkyttävää. Kyseessä kansanmurha. Ehdottomasti kansaivälinen puolueeton tutkintaryhmä paikalle viipymättä. Perinpohjaiset tutkimukset käyntiin heti. Vastuussaolevat tulee löytyä.

    • dokumentti liikaa

      Tommoiseen homovaltioon_ en matkusta kirveelläkään. Pallihiki-Rajapaska saa pitää paskaset verirantansa itsellään. Toivottavasti kummittelee unissa!

    • Herätys

      Täytyy olla melkoisen yksinkertainen ihminen kirjottelemassa siellä näytön takana..dokumentti oli raaka ja tarkoitus oli tehdäkkin siitä raaka ja järkyttää ihmisiä. Tavoite selkeesti onnistunut..mitä ette ehkä tienneet että monet dokumenttiin osallistuvista tamileista on pidätetty valehtelusta ja omien siviileisen tappamisesta ja pankkivanttina pidättämisestä. Sekä dokumentin on rahoittanut tamilit, joka kertoo varmasti tyhmälleknin että kenen kannalta näyttö on tehty? Mitä dokumentissä ei näytetä, on kuinka tamilit ovat osallistuneet sotaan itse laittanut itsemurha iskuja siviilien,lapsien, ja yhden sri lankan ministerin eteen. He ovat terrorisoineet. Täytyy olla idiootti ajatella että tämä dokumentti oli täysin totta. Yhden sairaalan pommittamisesta vuonna 2008 löytyy myös youtubest video kuinka hallitus ampuu tamilien rekkoja, ketkä tulittavat omaa sairaalaan ja omaa puoltaan, mustamaalatakseen hallituksen. Sota on raakaa ja älytöntä, mutta sitä on käyty liki joka maassa, raaimmalla tavalla kuin mahdollista. Tamilit eivät myöskään näyttäneet tässä "hallituksen murha" dokumentissaan kuinka he ovat pommittaneet temppeleitäkin.

      • ...

      • helvetin hullut!!!!

        Haista sinä pallihien puolustaja vaan pitkä paska siellä. Minulle on aivan yksi hevonperseen_ hailea kuka siellä ampui AK-47:lla päähän avutonta uhriaan. Murha on murha vaikka voissa paistaisi. Sota = myös murha x n kpl.

        Tommoiset kehitysmaat vaan täysboikottiin ja eristyksiin. Syökööt omaa paskaansa siellä elääkseen.


      • Silmät auki!

        Tyhmää puolustella näiden rajapaskojen touhuja. Järjetöntä siviilien tappamista ei voi puolustella millään muotoa.

        Onkohan kirjoittajalla oma lehmä ojassa? Tuleeko kenties elanto näistä verirahoista?
        Vai onko vaan muuten yksinkertaisen sokea?

        Kukaan välittävä ihminen ei tälläiseen maahan matkusta lihottamaan näiden siviilientappajien masseja.


      • jepjep6
        helvetin hullut!!!! kirjoitti:

        Haista sinä pallihien puolustaja vaan pitkä paska siellä. Minulle on aivan yksi hevonperseen_ hailea kuka siellä ampui AK-47:lla päähän avutonta uhriaan. Murha on murha vaikka voissa paistaisi. Sota = myös murha x n kpl.

        Tommoiset kehitysmaat vaan täysboikottiin ja eristyksiin. Syökööt omaa paskaansa siellä elääkseen.

        boikotoitko myös suomea? sopisit hyvin poliitikoksi


      • Ytte

    • Bserkava

      Pahaa on varmaan maassa tehty puolin ja toisin, mutta näin järkyttävää piittaamattomuutta siviileistä en ole hetkeen nähnyt. Kyllä nämä rajapaskat joutais tuomiolle samantien.

      Ei kutsu Sri Lanka meikäläistä. Ei ennenkuin maassa on rikolliset saatu telkien taakse ja kaikilla ihmisillä yhtäläiset ihmisoikeudet.

      • Olen kanssasi - Bserkava - täysin samaa mieltä.

        Kuvatun julmasti siviilejä tappamaan tarvitaan sairaita ja / tai huumeita käyttäviä johtajia, ylempiä ja alempia ja itse teon tekijöitä - suorittajia - tappajia, tavalla tai toisella, käsiasein läheltä, edestä tai takaa, jopa johdetusti täsmäiskuin hyvinkin kaukaa.

        Kuten sanottua ja todettua vain luotettavan ulkopuolisen tahon tutkimukset ja jatkotoimenpiteen voivat saada kansalaisten keskuudessa luottamuksen siementä itämään, että vielä turistitkin palaavat Sri Lankan kauniille ja monipuoliselle saarelle - hari lassanai Lankawe.

        Hyvää matkaa Sri Lankalle...


    • Beruwala

      Dän honda nää Lankawe.

    • SriLanka 4ever

      Kiitos matkatoivotuksista ! Sinne kohta lähden, en muista miten monta kertaa olen jo ollut (huom: matkustellut muuallakin ), mutta aina yhtä innoissani olen. Sri Lankassa on tapahtunut kauheuksia monien vuosien ajan ja hirmutekoja ei voi puollustella, mutta ei Tamilit ole yhtän sen siloposkisempia kuin singhaleesit. Molemmilla oma lehmä ojassa. Sri Lanka on kaunis kuin koru ja tuntuu uskomattomalta millaista väkivaltaa siellä on harjoitettu. Toivotaan, että rauha olisi tullut ja ihmiset saisivat elää tasavertaisina. Ja jos tässä nyt jota kuta pitää syyttää niin syytetään englantilaisia, portugalilaisia ja vaikka hollantilaisia.

    • Nähty sekin

      Palasin Srilankasta muutam päivä sitten ja vietin siellä liki kolme kuukautta.Kirjoittelun blogiini juttuja sieltä ja kävin omin silmin katsomassa mitä siellä tapahtuu.Kirjoitin jutun juna kuolemankentille lähtee raiteelta 4 Juttu päivityy sinne lähipäivinä.Se löytyy osoitteesta pekkapirttikoski wordpress.com

    • Kiribathgoda

      Palasin Sri Lankasta 4 päivää sitten. Edellisestä vierailusta (oleskelusta) oli vierähtänyt jo kymmenkuntavuotta ja olipa maa muuttunut todella edukseen. Pois oli pikkilangat, sotilaiden tiesulut ja konekivääripesäkkeet jne. Tiestöä oli kunnostettu oikein kunnolla, uusia kauppoja/ravintoloita avattu ja kaikkialla rakennettin. Myöskin palvelu oli hyvää kaikkialla. Ketjun aloittajalla ei varmaan ole minkäänlaista käsitystä minkälaista elämä oli "sodan" ja pommi-iskujen aikaan Sri Lankassa? Itse asuin Suomalaisena silloin siellä. Monta ihmistä kuoli ennen, kuin saatiin edes tälläinen rauhan alku. Montakohan olisi kuollut ja kuolisi, jos ei oli edes päästy jonkinlaiseen ratkaisuun/rauhaan? Valitettavast maailma on julma ja epäoikeudenmukainen. Toivottavasti Sri Lankassa edetään nyt rauhan ja kehityksen tiellä ja keskitytään yhteiseen parempaan tulevaisuuteen. Toivottavasti Suomalaiset matkatoimistotkin alkavat järjestää jälleen matkoja Sri Lankaan. Itse menen varmasti, kunhan sopiva tilaisuus jäleen tulee.

    • Necombo

      "Kiitos 4. päivää sitten palannut.."

      asiallisesta kirjoituksesta. Itselläni myös jo vuosia kun viimeksi käynyt siellä. On alkanut kiinnostaa käynti - kuukausi pari - siellä. Kun on aikaa kulunut ja kaikenlaisia kirjoituksia esiintyy, niin on vaikea anoa mikä pitää paikkansa ja mikä ei?

      Mutta toisaalta jos matkanjärjestäjät - suomalaiset - eivät matkoja tee niin on siinä jotain, mitä? sitä en tiedä. Hyvä jos saisi lisää informaatiota. Toisaalta ainahan on olemassa matkailijoita jotka eivät koskaan käytä matkatoimistoja, vaan tulevat juttuun omin avuin.

      Voisitteko kirjoittaa Sri Lankan kävijät matka kokemuksista - mutta pyydän - mielellään asiallisesti, siis ei rumasti. Hyviä ja huonoja kokemuksia totta kai pitää olla mutta se tapa jolla ne esittää on hyvä mietti silloin kaikilla on parempi mieli ja matka jatkuu..

    • Serendib

      Suomalaiset matkanjärjestäjät eivät tee matkoja sinne, koska hotellien kanssa oli liikaa ongelmia. Hotellit nostivat hintoja, kun esitteet oli jo painettu jne. Maassa on täysin turvallista matkustaa ja itse matkustelen siellä joka vuosi.

      • Mummeli+60

        Minua kiinnostaa kovasti Siri Lankaan meno.Asun talvet intiassa ja ystäväni kanssa olisimme menossa.Minkälaiset viisumit tarvitaan? Hinnoista hotelleista ei tarvita mitään 5tähden paikkoja.Yleisesti vain hintatasosta lennämme Mumbaysta ja palaamme takaisin intiaan.Jos saisi asiallisia vastauksia kiitos.Mukavia reissuja kaikille


    • Mangala

      meillä on 200 neliö villa 10 metrii rannan edessa. 10 Kms Negombosta, 22 Kms lentokentältä ja 45 Kms Colombosta. lisää tieto: villasrilankassa.com

    • Joopasejooja

      Kun turistit tuovat rahaa ja työtä paikallisille elintaso nousee pikkuhiljaa.
      Itse en katso paljon mitä vääryyksiä on tapahtunut, joskun ammoin.

      Sitten pikkasen muuta: Sotaan minun käsittääkseni tarvitaan ainakin kaksi osapuolta, yksin on hiukan hankalaa sotia, onnistuuhan se mutta vähän huonosti.
      Suomessa 1918 tapettiin omia kanssaveljiä ja -sisaria => boikottiin koko maa
      Thaimaassa jatkuva vallankaappaukset lähes jokavuotisia => boikotti
      Entiset Neuvostotasavallat, Bulgaria, Latvia, Liettua, Viro, Tsekki, Slovakia, yms. => ihmisiä lähetetty Siperiaan ilman syytä => boikotti
      Amerikka, rotusortoa yms. => boikottiin
      Afrikan kaikki maat vallan kaappauksia tapettu ihmisiä => Afrikka boikottiin
      Koreat, Taiwan, Kiina ihmisoikeudet nolla, vankileirejä => boikottiin
      Vietnam vankileirejä, joissa on oman maan henkilöitä => boikottiin
      Viestiketjun aloittaja menköön Ruotsiin jos rahat riittää, persaukinen ruikuttaja.

      • Yhdyn

        Amen!


    • kiisselivirtaa

      Minä lähen vaimoni kanssa tuonne sir lankkaan ensi talvena. Varasimme matkat luksus hotelliin ja oikein oolinklusivella. Lentoluokat otettiin ykkösluokasta että voi heti alottaa sen kiisselin litkimisen ja jatkaa sopivasti sitten hotellin altaalla seuraavat kaksi viikkoa. Tuskin tulee käytyä ihmettelemässä mitään temppeleitä, kun siellä on niin s**tanan kuuma. Jos näkis norsun niin loma olisi onnistunut. Kunhan kiisseli virtaa niin kaikki on hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe