Kuka tai mikä on "nyky aikana" se paras? Itse olen melko "kaikki ruokainen" niin päätin kysellä uusia tuulia tai vanhoja Hyviä artisteja tai yhtyeitä? Souvarit pistäisin ykköseksi yhtyeistä mutta artisti puoli on vielä nimeämättä..hyviä on niin paljon :)
Paras laulaja tai yhtye
38
606
Vastaukset
- 4+20
Yhtyeistä paras on Agents, laulajista edesmenneet Kari Tapio, Topi sorsakoski
- Parasta kehiin
Nykylaulajista on paras miehistä Juha Metsäperä ja naisista Anneli Mattila, yhtyeistä Neljän Suora.
- 10+18
Jarkko Honkanen
- minä
Jamppa Tuomisella oli ja on hyviä lauja paljon! Oli hyvä tulkitsija..liian varhain kuoli.
- musan ystävä
yhtyeistä ehkä Ässät, laulajista esim. tt purontaka, Freeman, Lasse Hoikka, Kikka jne.
- ole*
Lasse Hoikka,Jukka Lampela,Juha Alvari,Jari Grek.T.T Purontaka....Siinä muutamia suosikkejani.
- mun1
Yhtyeistä ehdottomasti Neljänsuora, yksittäisistä artisteista Juha Metsäperä ja Anne Mattila
Miehistä paras on Tapani Kansa. Muita hyviä on Heikki Koskelo, Tomi Markkola, Jari Sillanpää ja Tommi Soidinmäki.
Naisista paras on Arja Koriseva.- Lehmäliini
Ammuuu, ammuuuu, lehmät sanovat ammuuuu... Hyvää huomenta lepakko-Justiinax. Taas kiivuttu esiin muita kiusaamaan???
- Neiti Tapsatar Kansa
Tapani Kansako mies????????????????????????????????????????????????????? Anna mun kaikki kestää.
- 13+2
Mitkähän on Lehmäliinin mielestä parhaat?
- kiss2
finlanders ja siitä Jussi Lammela
- Loisteessa kuun
Tarja Lunnas on hyvä laulaja ja miellyttävä persoona.
- Erno Koljander
Keijo Minerva ja Sirkka-Liisa Krapinoja- Sass. Huikeita persoonia ja äärimmäisen hienoja tulkitsijoita!
- saa_nauraa
Erno Koljander kirjoitti:
Keijo Minerva ja Sirkka-Liisa Krapinoja- Sass. Huikeita persoonia ja äärimmäisen hienoja tulkitsijoita!
Joo perähikän karaoke pelimannit http://minervakeijo.blogspot.fi/
- Mauton
Teillä on kyllä sitten surkea musiikkimaku,
- hah1
ittelläs taitaa olla vielä surkeempi kun et edes viitti tunnustaa
- Laulaja
Paras keikkaileva laulaja on Suvi Karjula. Monipuolinen ja taitava. Viihdyttää In The Mood solistinaan Suvi Karjula kokoonpanolla.
- Parhaat
Paras artisti on Lasse Hoikka ja paras orkesteri Souvarit. :)
- ,,.,,,,,,
Kari Vepsä upea ääni.
- Lars Slim& Shouwers
Teillä ei ole minkäänlaista musiikkimakua.
- kuulija kuluttaja
Suvi Karjula on hyvä. Värikäs esiintyjä ja ennenkaikkea loistava laulaja.
- Just me
kuulija kuluttaja kirjoitti:
Suvi Karjula on hyvä. Värikäs esiintyjä ja ennenkaikkea loistava laulaja.
Ehdottomasti parhaat: Tommi Soidinmäki ja orkesterinsa Energia
- forever <3
Kikka
- Tiibetintähti
Nykylaulajista parhaimmat ovat ehdottomasti Juha Metsäperä ja Tommi Soidinmäki. Toki vanhemmista edesmennyt Kari Tapio oli myös mieleeni. Naisista puolestaan Saija Varjus, Katri Helena, Laila Kinnunen, Saija tuupanen ym. lista on niin pitkä!
- jowell1828
parhaat laulajat ja yhtyeet nykypäivinä:
taikakuu
neljän suora
in the mood
hurma
helmenkalastajat
laulajat:
anneli mattila
saija tuupanen
anne mattila
juha metsäperä
tomi soidinmäki
kyösti mäkimattila
janne raappana
onhan noita! - -***-:-)
hyviä on monia, laitetaas tällanen lista:
- anna eriksson
- eija kantola
- kirsi ranto
- juha metsäperä
- tommi soidinmäki
- antti railio
- antti ketonen
heidän keikoillaan olen käynyt, ja tykännyt kyllä!- hyvä on hyvä
Karjulan laulussa on jotain mitä harvoin kuulee. Upea ääni.
- juuliska-79
Ihania artisteja / bändejä monia... mainittakoon nyt ainakin Neljänsuora, Taikakuu, Tommi Soidinmäki, Jarkko Honkanen, Mikko Pohjola, Riku Torkkeli!
- iskelmä kuuntelija
Mun suosikit ovat Kaija Koo, Janne Raappana ja Tommi Soidinmäki. Heidän musiikistaan pidän.
- gfhdgfhngh
Ketä vittu kiinnostaa???
- eipäole
vanhan kunnon Topi & agentsin voittanutta. Olavi Virta tietysti paras mies laulaja tähän mennessä. Naisista Carola.
Nyky laulajat on niin keskinkertaisia ja kappaleet järestään onnettomia virityksiä ettei pääse kehumaan. Tomi Markkola&fernet
- Ingalill
Tomi Markkola & Fernet
Tommi Soidinmäki & Energia
Saija Tuupanen & Exmiehet
Eija Kantola & Omega
Hurma
Siinä on minun suosikkini tanssipaikoilta! - sweethunny81
miun suokkarit neljänsuora, juha tapio, tommi soidinmäki, juha metsäperä ja hurma!
ihania laulajia ja bändejä kaikki, joka kesä tulee heidän keikoillaan käytyä jos vain tänne etelä suomeen tulevat! - Kari.Koivunen
Tietenkin Hiski Salomaa, ja hyvänä kakkosena Esa Pakarinen.
- anumari
Jarkko Honkanen & Taiga
- parhaat
Tomi Markkola ja Fernet ja Tommi Soidinmäki ja Energia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1742143- 1211931
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581602Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1781401- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191085