Paras laulaja tai yhtye

on!

Kuka tai mikä on "nyky aikana" se paras? Itse olen melko "kaikki ruokainen" niin päätin kysellä uusia tuulia tai vanhoja Hyviä artisteja tai yhtyeitä? Souvarit pistäisin ykköseksi yhtyeistä mutta artisti puoli on vielä nimeämättä..hyviä on niin paljon :)

36

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+20

      Yhtyeistä paras on Agents, laulajista edesmenneet Kari Tapio, Topi sorsakoski

    • Parasta kehiin

      Nykylaulajista on paras miehistä Juha Metsäperä ja naisista Anneli Mattila, yhtyeistä Neljän Suora.

    • 10+18

      Jarkko Honkanen

    • minä

      Jamppa Tuomisella oli ja on hyviä lauja paljon! Oli hyvä tulkitsija..liian varhain kuoli.

    • musan ystävä

      yhtyeistä ehkä Ässät, laulajista esim. tt purontaka, Freeman, Lasse Hoikka, Kikka jne.

    • ole*

      Lasse Hoikka,Jukka Lampela,Juha Alvari,Jari Grek.T.T Purontaka....Siinä muutamia suosikkejani.

    • mun1

      Yhtyeistä ehdottomasti Neljänsuora, yksittäisistä artisteista Juha Metsäperä ja Anne Mattila

    • Miehistä paras on Tapani Kansa. Muita hyviä on Heikki Koskelo, Tomi Markkola, Jari Sillanpää ja Tommi Soidinmäki.

      Naisista paras on Arja Koriseva.

    • 13+2

      Mitkähän on Lehmäliinin mielestä parhaat?

    • kiss2

      finlanders ja siitä Jussi Lammela

    • Loisteessa kuun

      Tarja Lunnas on hyvä laulaja ja miellyttävä persoona.

      • Erno Koljander

        Keijo Minerva ja Sirkka-Liisa Krapinoja- Sass. Huikeita persoonia ja äärimmäisen hienoja tulkitsijoita!


      • saa_nauraa
        Erno Koljander kirjoitti:

        Keijo Minerva ja Sirkka-Liisa Krapinoja- Sass. Huikeita persoonia ja äärimmäisen hienoja tulkitsijoita!

        Joo perähikän karaoke pelimannit http://minervakeijo.blogspot.fi/


    • Mauton

      Teillä on kyllä sitten surkea musiikkimaku,

    • Laulaja

      Paras keikkaileva laulaja on Suvi Karjula. Monipuolinen ja taitava. Viihdyttää In The Mood solistinaan Suvi Karjula kokoonpanolla.

    • Parhaat

      Paras artisti on Lasse Hoikka ja paras orkesteri Souvarit. :)

      • ,,.,,,,,,

        Kari Vepsä upea ääni.


    • Lars Slim& Shouwers

      Teillä ei ole minkäänlaista musiikkimakua.

      • kuulija kuluttaja

        Suvi Karjula on hyvä. Värikäs esiintyjä ja ennenkaikkea loistava laulaja.


      • Just me
        kuulija kuluttaja kirjoitti:

        Suvi Karjula on hyvä. Värikäs esiintyjä ja ennenkaikkea loistava laulaja.

        Ehdottomasti parhaat: Tommi Soidinmäki ja orkesterinsa Energia


    • forever <3

      Kikka

    • Tiibetintähti

      Nykylaulajista parhaimmat ovat ehdottomasti Juha Metsäperä ja Tommi Soidinmäki. Toki vanhemmista edesmennyt Kari Tapio oli myös mieleeni. Naisista puolestaan Saija Varjus, Katri Helena, Laila Kinnunen, Saija tuupanen ym. lista on niin pitkä!

    • jowell1828

      parhaat laulajat ja yhtyeet nykypäivinä:

      taikakuu
      neljän suora
      in the mood
      hurma
      helmenkalastajat

      laulajat:
      anneli mattila
      saija tuupanen
      anne mattila
      juha metsäperä
      tomi soidinmäki
      kyösti mäkimattila
      janne raappana

      onhan noita!

    • -***-:-)

      hyviä on monia, laitetaas tällanen lista:

      - anna eriksson
      - eija kantola
      - kirsi ranto
      - juha metsäperä
      - tommi soidinmäki
      - antti railio
      - antti ketonen

      heidän keikoillaan olen käynyt, ja tykännyt kyllä!

      • hyvä on hyvä

        Karjulan laulussa on jotain mitä harvoin kuulee. Upea ääni.


    • juuliska-79

      Ihania artisteja / bändejä monia... mainittakoon nyt ainakin Neljänsuora, Taikakuu, Tommi Soidinmäki, Jarkko Honkanen, Mikko Pohjola, Riku Torkkeli!

    • iskelmä kuuntelija

      Mun suosikit ovat Kaija Koo, Janne Raappana ja Tommi Soidinmäki. Heidän musiikistaan pidän.

    • eipäole

      vanhan kunnon Topi & agentsin voittanutta. Olavi Virta tietysti paras mies laulaja tähän mennessä. Naisista Carola.
      Nyky laulajat on niin keskinkertaisia ja kappaleet järestään onnettomia virityksiä ettei pääse kehumaan.

    • Tomi Markkola&fernet

    • Ingalill

      Tomi Markkola & Fernet
      Tommi Soidinmäki & Energia
      Saija Tuupanen & Exmiehet
      Eija Kantola & Omega
      Hurma


      Siinä on minun suosikkini tanssipaikoilta!

    • sweethunny81

      miun suokkarit neljänsuora, juha tapio, tommi soidinmäki, juha metsäperä ja hurma!

      ihania laulajia ja bändejä kaikki, joka kesä tulee heidän keikoillaan käytyä jos vain tänne etelä suomeen tulevat!

    • Kari.Koivunen

      Tietenkin Hiski Salomaa, ja hyvänä kakkosena Esa Pakarinen.

    • anumari

      Jarkko Honkanen & Taiga

    • parhaat

      Tomi Markkola ja Fernet ja Tommi Soidinmäki ja Energia

    • Anonyymi

      ^^^

    • Anonyymi

      Eikö tosiaankaan löytynyt vanhempaa aloitusta?? Kommenteista huomaa heti, että kaikki "menneiden talvien lumia".
      Miksi ihmeessä kaivetaan vanhaa roskaa esille, pöljää!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe