Pyhäjärven nuorison muistan hyvin

MrJuha82vaan

ku liikuin keskustassa ku olin nuori.
Ite oon Nivalalainen mut osittain Pyhäjärviläinen/salmelainen.
Niin enpä muista, että täällä Nivalassa yhtä paljon vittuiltiin tai oltiin uhkaavanoloisia.
En muista tosin tarkkaan, mut kyllähän tuolla Nivalassaki mm ala-asteaikoinani oli monenlaista suharia jotka oli uhkaavia jne.
Ja sitten ku siirryin yläasteelle, niin sinne mahtui monenlaista sakkia.
Oli lestoja, oli koviksia, oli kunnollisia tyyyppejä, mut näijen kunnollistne tyyppien ongelma on usein egossa, että ne kuvittelee olevansa parempia, vaikka esim koviksetki voi olla yhtä hyviä, MUTTA KIUSATA EI SAA KETÄÄN.

Oon ite entinen koulukiusattu ja nykyään eläkeläinen.

EN siis oo varma, onko Pyhiksellä tää ongelma nuorison keskuudessa, koska kyllä Nivalassaki taisi olla sama juttu, mut ehkä sillä erotuksella että Pyhiksessä oli ehkä hieman enemmän näitä koviksia, uhkaavia tyyppejä jotka uhitteli.
En varma.

Onko tää tyypillistä Pyhiksen nuorisossa?
Meneekö yleistämiseksi??

Pyhiksen talous on ollu aina vahva, toisinkuin meijän Nivalaisten talous on ollu usein kuralla.
Pyhisläiset siis viisasta sakkia!

16

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulkaas

      Vanhat 24-konkarit, onko teijä mielestä trollia?

    • miten pääsit

      31 vuotta ja eläkkeellä?

      • MrJuha82vaan

        Työkyvyttömyyseläkkeellä !!!!
        Estynyt/kielteinen persoona, hankala persoona, voimakas ahdistus, keskivaikea masennus ja paranoidi(joka sukua skitsofreenikolle).
        EN oo kuitenkaan vaarallinen, vaikkaki oon poliittisesti erittäin aggressiivinen persoona, joka moittii kotimaan asioita pitkin internettiä.
        Trollaa ja moittii pahaa maailmaa.
        Ja olen myös katkeroitunut jollain tapaa.

        Olen herra, ja jos tekisinki pienen paluun työelämään, niin päättäjien pillin mukaan en mee vaan tämä herra tekee ite omat päätökset mitkä koskee työkuvioita.
        Semmonen olen.


      • MrJuha82HERRApomo
        MrJuha82vaan kirjoitti:

        Työkyvyttömyyseläkkeellä !!!!
        Estynyt/kielteinen persoona, hankala persoona, voimakas ahdistus, keskivaikea masennus ja paranoidi(joka sukua skitsofreenikolle).
        EN oo kuitenkaan vaarallinen, vaikkaki oon poliittisesti erittäin aggressiivinen persoona, joka moittii kotimaan asioita pitkin internettiä.
        Trollaa ja moittii pahaa maailmaa.
        Ja olen myös katkeroitunut jollain tapaa.

        Olen herra, ja jos tekisinki pienen paluun työelämään, niin päättäjien pillin mukaan en mee vaan tämä herra tekee ite omat päätökset mitkä koskee työkuvioita.
        Semmonen olen.

        Minä itte meen oman pääni mukaan, sillä oon itsepäinen mies.


      • kateellinen poika
        MrJuha82vaan kirjoitti:

        Työkyvyttömyyseläkkeellä !!!!
        Estynyt/kielteinen persoona, hankala persoona, voimakas ahdistus, keskivaikea masennus ja paranoidi(joka sukua skitsofreenikolle).
        EN oo kuitenkaan vaarallinen, vaikkaki oon poliittisesti erittäin aggressiivinen persoona, joka moittii kotimaan asioita pitkin internettiä.
        Trollaa ja moittii pahaa maailmaa.
        Ja olen myös katkeroitunut jollain tapaa.

        Olen herra, ja jos tekisinki pienen paluun työelämään, niin päättäjien pillin mukaan en mee vaan tämä herra tekee ite omat päätökset mitkä koskee työkuvioita.
        Semmonen olen.

        paljo tulee näppiin elekettä kuussa?


      • MrJuha82vaan
        kateellinen poika kirjoitti:

        paljo tulee näppiin elekettä kuussa?

        En kerro, mutta kiusaajat joutuu oleeki työelämässä ja kun he maksaa verot valtiolle, niin valtio antaa tuet meille kiusatuilla ja muille eläkeläisille ja työttömille.
        Näin tapahtuu OIKEUS.


    • Mr Juha82 vaan.

      Hyvä kun olet eläkkeellä, on tässä maassa niin paljon työttömiä jotta suotta mietitkään työasioista.
      Nauti elämästä jos voit, siihenhän ihminen alunperin luotiinkin, nauttimaan.

      Maailma ja Suomi menee kohti perikatoa todella tyhmien ja ahneiden päättäjien takia.

      • Aimo Surakka.7

        Arto , sää puhut Asiaa ! Siihenhän ihminen alunperin luotiin.


      • MrJuha82V.Lohvansuu?

        Artolle;
        Olet selvästi fiksu tyyppi kun luin ton viimeisen lauseen.
        Tässä mietin tän maailman teknologisoitumista, kun robotit valtaa työalat ja ihmiset joutuu pois.
        Ajatellaan rahaa vain.
        Ennen kaikki oli kai paremmin.
        Mieluummin yksinkertainen maalainen kuin herra, mutta onko nää "yksinkertaiset maalaiset " edes yksinkertaisia?? ei välttämättä.
        Nyt on muuten autoalaki robotisoitumassa ja on tietääkseni jo autotehtailla käytössä robotteja.
        Missä järki?
        Ymmärrän kuitenki firmojen pomoja, jotka irtisanoo työntekijöitä koska jos firma menossa konkkaan, niin kai pakko irtisanoa, mut yksi vaihtoehto voisi olla palkkojen alennus eikä heti potkut pehevalle helkuta vieköön!
        Mm Presidentti Sauli Niinistö alensi palkkaansa, mikä oli hieno ele.
        Toi Rautaruukin myyminen Ruotsalaisille oli vähän semmonen juttu, että se oli melkein pakko tehdä.
        Muuten ois tullu konkurssi.

        Maailman eliitissä ja muutki duunarit on yleensä ilkeitä ja sanotaanki, että ilkeimmät ja kovimmat pärjää parhaiten tässä maailmassa.
        Mut kai työtä pitää tehdä jos kykenee, ja ite en kykene,mut en kyllä hirveenä isoissa massoissa haluaisi tehä töitä ja jos tekisinki töitä, ni ehkä joku metsämotokuskin duuniin menisin, joka yksinäisen miehen hommaa, jossa ei pomot ja muut vittuile.
        Saa olla tilanteen herra =)


    • töihintöihin

      Ei tätä maailmaa nauttimalla ole rakennettu....

    • nata82

      nykyään pyhäjärven nuoriso vetää vaan kannabista ja norkoilee jouten.

      • Kummakos tuo on jos hassis kelpaa.
        Nykynuoret on valveutuneempia kuin me vanhatpierut.

        Ne on nähneet totuuden meidän virkamiehistä ja päättäjistä.
        Moni nuori on nähnyt maailmaa töidenkautta, eikä niinkuin kääkät, vain lomilla aurinkorannoilla.
        Ei nuorilla jotka näkee sukupolvemme aiheuttamat tuhot ja tyhmyyden ole helppoa.
        Tietoisuus tulevasta ja se ettei asioille edes tehdä mitään muutosta on varmasti raskasta monelle ajatuskykyiselle nuorelle.


      • Neljäkakskymmentä
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Kummakos tuo on jos hassis kelpaa.
        Nykynuoret on valveutuneempia kuin me vanhatpierut.

        Ne on nähneet totuuden meidän virkamiehistä ja päättäjistä.
        Moni nuori on nähnyt maailmaa töidenkautta, eikä niinkuin kääkät, vain lomilla aurinkorannoilla.
        Ei nuorilla jotka näkee sukupolvemme aiheuttamat tuhot ja tyhmyyden ole helppoa.
        Tietoisuus tulevasta ja se ettei asioille edes tehdä mitään muutosta on varmasti raskasta monelle ajatuskykyiselle nuorelle.

        Totta.


    • kauhujuttu

      Pyhäjärven nuoriso vetää kannabista??
      Hei kuka tietää, missä mennään.

      Nuoret, jos tiedätte, oletteko antaneet tietoa eteenpäin, että saadaan maupustelijat kiinni.

      • teitkö syntejä.

        Mites mrjuhan lauantai on lähteny käyntiin? Tuliko juotua eilen viinaa?


      • MrJuha82youtubesta
        teitkö syntejä. kirjoitti:

        Mites mrjuhan lauantai on lähteny käyntiin? Tuliko juotua eilen viinaa?

        En juo juuri ollenkaan, mutta en sylje lasiinkaan.
        Urheilutaustaa mulla(oon entinen 11 sekunnin pikajuoksija).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2060
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      616
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe