Jostain matkablokista luin, että El Nidossa voisi vaihtaa euroja filippiinien pesoiksi paremmalla kurssilla kuin Manilan lentokentällä. Mahtaako pitää paikkansa, vai onko järkevää vaihtaa tarpeeksi valuuttaa hotelliin, retkiin yms. jo Manilassa?
El Nidosta euroilla paikallista valuuttaa
10
206
Vastaukset
- cebu
blogista viis, vaihda manilassa ja tee se jossain ostoskeskuksen vaihtopisteessä!
esim, sm mall tai ayala mall.- Pinoy
Kaikkein parhaimman kurssin euroille olisi aikoinaan saanut Cebun lentokentän lähtevien ulkomaanlentojen terminaalista, se oli 10 pesoa enemmän muihin nähden, mut tosiaan ostoskeskusten luona kannattaa käydä vaihtamassa, pienemmillä paikkakunnilla voi monasti käydä vain dollarit vaihdossa.
- ekassu
Pinoy kirjoitti:
Kaikkein parhaimman kurssin euroille olisi aikoinaan saanut Cebun lentokentän lähtevien ulkomaanlentojen terminaalista, se oli 10 pesoa enemmän muihin nähden, mut tosiaan ostoskeskusten luona kannattaa käydä vaihtamassa, pienemmillä paikkakunnilla voi monasti käydä vain dollarit vaihdossa.
Ollaan klo 24 perillä Manilassa ja sieltä aamulento El Nidoon. Onko joku vaihtopaikka lentokentän lähistöllä, joka oli auki yöllä? Ja kohtuu lähellä lentokenttää pitäs olla muuton menee erotus taxiin.
- Pinoy
ekassu kirjoitti:
Ollaan klo 24 perillä Manilassa ja sieltä aamulento El Nidoon. Onko joku vaihtopaikka lentokentän lähistöllä, joka oli auki yöllä? Ja kohtuu lähellä lentokenttää pitäs olla muuton menee erotus taxiin.
No lueskelin tuolta muilta palstoilta, että olisi rahanvaihtopiste ja jotkut kehui olevan myös auki yö aikaan, mutta jos ei, niin siellä on automaatteja kuitenkin. Itse olen käynyt Manilassa vain kerran, koska käytämme aina Cebun kenttää, niin en tuon paremmin pysty auttaan. Googletappas hitusen.
- Mäkö
ekassu kirjoitti:
manilan kentän terminaalissa on vaihtopiste..alakerrassa tarkistuspisteen jälkeen..
- Eikö kannattaisi
lähteä reissuun hieman paremmalla budjetilla, ettei tarvitsisi joka ikistä senttiä laskea..?
- ekassu
Kyse ei ole senteistä, vaan omasta mielestä fiksuudesta jos pienellä vaivalla saa paremman kurssin.
- ekassu
Kyse ei ole senteistä, vaan omasta mielestä fiksuudesta jos pienellä vaivalla saa paremman kurssin.
- asgiojoai
mun mielestä siellä el nidossa ei ole mitään rahanvaihtopaikkoja eikä myöskään automaatteja lentokentältä on noin 6 tunnin automatka el nidoon , ihan mukava paikka, tosin se automatka on tuskastuttavan hidas.
- 1xfilippiinit
Maaliskuussa 3 vk siellä viettäneenä,bongasin ainakin 5 rahanvaihto pistettä.Tarkemmin en niitä katsellut koska olin saanut virheellistä etukäteistietoa että siellä ei voi vaihtaa rahaa jotenka olin varautunut runsaalla peso määrällä ennakolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185