El Nidosta euroilla paikallista valuuttaa

ekassu

Jostain matkablokista luin, että El Nidossa voisi vaihtaa euroja filippiinien pesoiksi paremmalla kurssilla kuin Manilan lentokentällä. Mahtaako pitää paikkansa, vai onko järkevää vaihtaa tarpeeksi valuuttaa hotelliin, retkiin yms. jo Manilassa?

10

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cebu

blogista viis, vaihda manilassa ja tee se jossain ostoskeskuksen vaihtopisteessä!
      esim, sm mall tai ayala mall.

• Pinoy

Kaikkein parhaimman kurssin euroille olisi aikoinaan saanut Cebun lentokentän lähtevien ulkomaanlentojen terminaalista, se oli 10 pesoa enemmän muihin nähden, mut tosiaan ostoskeskusten luona kannattaa käydä vaihtamassa, pienemmillä paikkakunnilla voi monasti käydä vain dollarit vaihdossa.

• ekassu
        Pinoy kirjoitti:

Kaikkein parhaimman kurssin euroille olisi aikoinaan saanut Cebun lentokentän lähtevien ulkomaanlentojen terminaalista, se oli 10 pesoa enemmän muihin nähden, mut tosiaan ostoskeskusten luona kannattaa käydä vaihtamassa, pienemmillä paikkakunnilla voi monasti käydä vain dollarit vaihdossa.

Ollaan klo 24 perillä Manilassa ja sieltä aamulento El Nidoon. Onko joku vaihtopaikka lentokentän lähistöllä, joka oli auki yöllä? Ja kohtuu lähellä lentokenttää pitäs olla muuton menee erotus taxiin.

• Pinoy
        ekassu kirjoitti:

Ollaan klo 24 perillä Manilassa ja sieltä aamulento El Nidoon. Onko joku vaihtopaikka lentokentän lähistöllä, joka oli auki yöllä? Ja kohtuu lähellä lentokenttää pitäs olla muuton menee erotus taxiin.

No lueskelin tuolta muilta palstoilta, että olisi rahanvaihtopiste ja jotkut kehui olevan myös auki yö aikaan, mutta jos ei, niin siellä on automaatteja kuitenkin. Itse olen käynyt Manilassa vain kerran, koska käytämme aina Cebun kenttää, niin en tuon paremmin pysty auttaan. Googletappas hitusen.

• Mäkö
        ekassu kirjoitti:

manilan kentän terminaalissa on vaihtopiste..alakerrassa tarkistuspisteen jälkeen..

• Eikö kannattaisi

lähteä reissuun hieman paremmalla budjetilla, ettei tarvitsisi joka ikistä senttiä laskea..?

• ekassu

Kyse ei ole senteistä, vaan omasta mielestä fiksuudesta jos pienellä vaivalla saa paremman kurssin.

• ekassu

Kyse ei ole senteistä, vaan omasta mielestä fiksuudesta jos pienellä vaivalla saa paremman kurssin.

• asgiojoai

mun mielestä siellä el nidossa ei ole mitään rahanvaihtopaikkoja eikä myöskään automaatteja lentokentältä on noin 6 tunnin automatka el nidoon , ihan mukava paikka, tosin se automatka on tuskastuttavan hidas.

• 1xfilippiinit

Maaliskuussa 3 vk siellä viettäneenä,bongasin ainakin 5 rahanvaihto pistettä.Tarkemmin en niitä katsellut koska olin saanut virheellistä etukäteistietoa että siellä ei voi vaihtaa rahaa jotenka olin varautunut runsaalla peso määrällä ennakolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5744
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5263
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3093
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2844
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57