LAINASIN PS3 KAVERILLE JOKA ASUU MUN NAAPURIS VIIKOKS JA NYT SIIN EI NÄY MITÄÄN! Ennen on toiminu hyvin vaik irrotan johot ja kaikki ja nyt mun kaveri joka on ylipainonen ja sil on rillit ja se on allerginen niinku kaikelle ja on ihan pelle rikko sen! onko neuvoi miten sen voi korvata koska pullukka kaveri ei suostu maksamaa
Lainasin ps3 kaverille, nyt ei toimi
SUUTTUNUT!
2
129
Vastaukset
- Tuskin on rikki
Miksi kunnossa olevaa laitetta pitäisi edes korvata?
Tee kuvaresetti niin toimii. - PS3-foorumiin
Eikö tuossa PS3:n ongelmassa ole PS3-foorumi paras vai epäilitkö myös, että näyttösi on mennyt rikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822