Kaipaisin tietoja Aurinkomatkojen Melia Las Antillas hotellista, Varaderossa. Etenkin ruokapuoli ja
siisteys askarruttavat?? Matka alkaa 28.2.
Antillas
1
217
Vastaukset
- Matan2
Olimme tammikuussa tuossa hotellissa. Ruokavalikoima oli buffet-ravintolassa runsas kaikilla aterioilla, joten aina löytyi jotain syötävää. Myös jälkiruokia oli tarjolla enemmän kuin riittävästi. Jos jokin huono puoli pitää mainita, niin jonkin verran häiritsi se, että lämpimät ruoat olivat joskus ehtineet hieman jäähtyä tarjolla ollessaan. A la carte -ravintoloissa ei tätä ongelmaa tietenkään ollut. Muutenkin pidimme kovasti annoksista, joita näissä ravintoloissa söimme. Yleisesti voisi sanoa, että ruoka oli parempaa kuin olin olettanut. Hotellin yleisessä siisteydessä ei mielestäni ollut valittamista. Myös huone oli siisti, vaikka pientä kulumista olikin havaittavissa. Hotellin puutarha ja uima-allasalue oli viihtyisämpi kuin olin kuvista päätellyt, ja ranta ehdottomasti yksi hienoimmista, missä olen käynyt. Mielestäni tuonne hyvin uskaltaa viikoksi tai pariksi mennä lomailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073