Kaipaisin tietoja Aurinkomatkojen Melia Las Antillas hotellista, Varaderossa. Etenkin ruokapuoli ja
siisteys askarruttavat?? Matka alkaa 28.2.
Antillas
1
242
Vastaukset
- Matan2
Olimme tammikuussa tuossa hotellissa. Ruokavalikoima oli buffet-ravintolassa runsas kaikilla aterioilla, joten aina löytyi jotain syötävää. Myös jälkiruokia oli tarjolla enemmän kuin riittävästi. Jos jokin huono puoli pitää mainita, niin jonkin verran häiritsi se, että lämpimät ruoat olivat joskus ehtineet hieman jäähtyä tarjolla ollessaan. A la carte -ravintoloissa ei tätä ongelmaa tietenkään ollut. Muutenkin pidimme kovasti annoksista, joita näissä ravintoloissa söimme. Yleisesti voisi sanoa, että ruoka oli parempaa kuin olin olettanut. Hotellin yleisessä siisteydessä ei mielestäni ollut valittamista. Myös huone oli siisti, vaikka pientä kulumista olikin havaittavissa. Hotellin puutarha ja uima-allasalue oli viihtyisämpi kuin olin kuvista päätellyt, ja ranta ehdottomasti yksi hienoimmista, missä olen käynyt. Mielestäni tuonne hyvin uskaltaa viikoksi tai pariksi mennä lomailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem582855HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat332123- 201795
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741339Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651273
- 491023
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201019- 46907
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65878