http://m.youtube.com/results?q=justin bieber baby&sm=1
3.1 ON BIEBERIN 20V SYNTTÄRIT, KOITETAAN SAADA BABYYN MILJARDI KATSELUKERTAA !
#BELIEBERPOWER
JAKAKAA
belieber
4
287
Vastaukset
- --.--.--
Vedä kuule v!ttu päähäs...
- vittumikäjuntti
Otitko huomioon, että siitä n. 60% on dislikee? ;)
yritetään saada 3.1 mennessä mielummin 4 miljoonaa dislikeä täyteen :DD No joo en kyl menis kehuskelee jos yli puolet on dislike. Mä en tajuu sitä, että joku keksi "uskonnon" beliebers ja alkoi palvomaan Justinia. Sitten kaikki fanitkin sanovat olevansa belieberejä vaikkeivat palvoisikaan. Justinin käytös on ollut aika syvältä jos ootte huomanneet. Joku sanoi, että se yrittää päästä teinitähden maineestaan, mutta ei kai se oikeuta rikoksiin. Sitä paitsi minun mielestäni on kyllä aika lapsellista pommittaa naapurinsa talo paskaksi mädillä kananmunilla.
- belieber
sanonvaan et Justin on muuttunu vuosien aikana paljon ja hänen uskonsa Jumalaan on vahvistunut. En ymmärrä teitä vihaajia miks teitä edes kiinnostaa mitä Justin teki. Hän ei ole täydellinen ja kaikki ihmiset tekee virheitä. Oon ollu belieber 2010 asti ja tiedän minkälainen hän on ollut näiden vuosien aikana mut mä en koskaan vaan lopettanu olemasta belieber. Adios haters
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253170Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122299Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742193Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051951Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥431458Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161365Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151106