likainen talo

vitunvitunvittu1

Vituttaa aivan saatanasti kun meidän talo on tämmöinen paskaläävä. Varsinkin keittiö on aina ihan vitun oksettavassa kunnossa, kissanruokaa lattioilla, kuvottavia kissanruokapurkkeja pöydillä, pinnat paistorasvassa, kaikkee shittiä joka puolella. Samoin aina on kaikkia roskia ja tahroja ympäri taloa. Niin ja käsitöitä ja kankaita. Myös äidin paskatahraisia pikkuhousuja on siellä täällä. Vitut tänne ketään muijaa kehtais tuoda, ja aika perseelleen seurustelu menis jos ei voi käydä meillä yhtään. Siispä en seurustele. Ja se vituttaa.

15

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoni

      Rupee ite siivoomaanjos vituttaa :D

    • 54474N4

      Ei teidän talo täällä valittamalla puhdistu, joten ala itse siivoo ja auta äitiäs. Senkin saamaton vellihousu!

    • Murmur

      Ota itseäsi niskasta kiinni, ja siivoa itse. Turha valittaa, kun itse vois asialle tehdä jotakin.

    • vitunvitunvittu1

      Ja se on varmasti vain ja ainoastaan minun tehtäväni siivota muiden paskat?

      • Älä valita pelle

        Älä vittu valita vaa ala siivoamaan. Määki oon siivonnu mun äidinki sotkut jo yli viisvuotta, samalla kun se makaa sohvalla ku vetelä paska.

        Tai sitte sun täytyy nauttia selibaatista kunnes oot täysi-ikäne tai muutat kotoa. Mulla siihe on enää 67 päivää...


    • iygtfcdry

      Sillo ku sinä olit pieni, kuka vaihtoi vaipat ja siivosi oksennukset sun muut lattioilta? Veikkaisin äitiäsi....

      • vitunvitunvittu1

        ja tuoko on syy jättää talo siivottomaan kuntoon?


      • oot nolo
        vitunvitunvittu1 kirjoitti:

        ja tuoko on syy jättää talo siivottomaan kuntoon?

        SAMPERIN PELLE!! SIIVOA ITE ÄLÄ VALITA. Voit oikeesti yrittää tehä ite jotain.


    • vituttaakoskasotku

      olkaa nyt vittu jo hiljaa! ei ole hänen homma alkaa siivota muiden sotkuja. tiedän itsekkin miltä tämä tunttuu, en itse ainakaan muiden paskoja rupee siivoomaan.. todella stressaavaa!

    • hirtäittesäpärä

      Muuta telttaan asumaan jos ei katto pään päällä kelpaa :D voi vittu oikeesti, se on sun äiti ja varmasti ruokkii sut yms... niin älä vittu valita

    • jdlsbsl

      Täst on jtn milj. vuotta. Mut omg! Tajuun sua! Mun koti on kans ihan paskakasa, koska koirii ja kaikkee. Ja oon ainut joka yrittää mun perhees siivoo. Oon tyttö. Mun faija ei siivoo yhtää. Ja äiti asuu muual. Kans mietin et miten voin pyytää tänne ketään. Jos alkaisin pitää huolta täst kodist nii ei jäis aikaa muuhu.

    • Polta-se

      Kanna omat kamasi ulos ja tuikkaa mörskä tuleen. Vakuutusarhoilla sitte uus siisti kämppä...

    • nolikset11

      Haha nolo tyyppi, eka sotket ja sit valitat kun on sotkuista, mene hakeen apua

    • Anonyymi

      meillä vittu sama saatana ku vanhemmat ei anna mihinkää koskea ja niitä vaatteita on vittu jätesäkillisiä ja ku vielä ennen oli siisti talo niiku salee 20v sitte mutta nyt iha paskaläävä

      • Anonyymi

        ja vielä pihaki on varmaa pahempi😠


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe