Nykyään kun tupakka-askeissa on kaikenlaisia
varoituksia, tulisi myös olutpulloihin lisätä seuraavat varoitustarrat:
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut ihmettelemään mihin helvettiin jätit rintaliivisi.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut uskomaan, että kuiskaat, vaikket niin teekkään.
VAROITUS: Alkoholin käytöllä on suuri merkitys siinä, että näytät idiootilta tanssiessasi.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut jankuttamaan kavereillesi kuinka paljon heistä välität.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut ajattelemaan että osaat laulaa.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut uskomaan, että ex-rakastettusi kuolee ellet soita hänelle neljältä aamuyöllä.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut luulemaan, että sinulla on ihmeellisiä Kung Fu-voimia, johtaen siihen, että tulet itse piestyksi (koskee useimmiten miehiä).
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut pyörähtämään aamulla herätessäsi ympäri ja näkemään jotain todella kauheaa.
VAROITUS: Alkoholin käyttö on suurin syy selittämättömiin asvaltti-ihottumiin otsassa ja polvissa.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa aiheuttaa harhaluulon, että olet kovempi, fiksumpi, nopempi ja paremman näköinen kuin muut ihmiset.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut luulemaan, että olet näkymätön.
VAROITUS: Alkoholin käyttö saattaa saada sinut uskomaan, että ihmiset nauravat KANSSASI.
varoituksen sananen ;)
KuuNo
2
1152
Vastaukset
- Antialkoholisti
Lähetäppäs koffille postia jos se pystyis vaikuttaa asiaan.
- pikku piru
aik hyvä jutska.. mun kaveri enää ei uskalla juua viinaa, ku luki ton, ku tos sanottii et alkoholist juttui et mitä voi tapahtua. heh:) mut määpä juon jos mua huvittaa, en jaksa ajatella tollasii p.... puheitas... yritätsä pelotella kaikkia, et ne ei uskaltas enää juua viinaa? heh:) *hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908