Onko teillä yhteinen huone sisaruksesi kanssa? Mulla on ollut jo 6 vuotiaasta asti yhteinen huone mun 9v pikkusiskon kanssa. (Oon siis nyt itse 13). Ongelmahan on siis siinä että en tiiä missä saisin olla rauhassa. Sisko vaa aina valittaa joka asiasta ja mikään ei kelpaa. Kaikki pitää mennä sen pään mukaan muuten se alkaa itkemään. Jos se vaikka haluu leikkiä nii mut ajetaan pois ja joudun tässä pienessä asunnossa menemään yleensä istuskelemaan keittiöön. Muutenkin koko huone on ihan kamala ihan 10 vuotiaden huone. ei tässä oo mitään mukavaa oikeestaan, niin pieni ku tää on nii ei voi mitää ku ei tänne mahdu muuta ku kirjotuspöydät ja kerrossänky sekä kaapistot. huoh.. Jokaisella mun kavereista on oma huone ja lähes kaikki saa sinne kokoajan uutta että tulis vielä viihtyisemmäks. jos ite ees sais sen oman huoneen nii kelpais!
Joudun menemään samaan aikaan nukkumaan. En saa olla rauhassa ollenkaan. Sen lisäks tää on aina täynnä leluja ja muita sen kapistuksia, aina sotkussa koko huone. Kertokaa jos teillä on samanlaista, ois kiva kuulla miten teillä sillä näin meillä.
Ei ollenkaan omaa rauhaa!
3
237
Vastaukset
- sama ongelma
siis oot ihan samassa jamassa kun minä! :0 sama huone, ite 13, pikkusisko 10.. kauhee sotku. ei rauhaa! >:( kerrossänky.. meiän huone on aina ku sikolätti. sisko ei tahdo siivota koskaan.. vetää herneen kaikesta nenään.. suuttuu ni paiskoo mua tavaroilla ja sanoo että olis parempi et mua ei olis olemassa. :( sit kerran äiti ei kestäny enää se laitto meiät istumaan tuolille et: siitä ei nousta ennenkuin ootte pyytäny anteeksi. sitä sai kyllä odotella.. eikä se mitään auttanu, se sylki anteekspyynnön mun naamalle. pahensi vain asiaa.. on se välillä ihan mukavakin. mut sotku inhottaa! se säilöö ihan kaiken meiän huoneeseen. kaiken vanhoista oksista jääkaapin styrokseihin! :00 yleensä mä pakenen sitä huoneeseen mis se ei oo. yksin ei saa olla ku ulkona.. ja sinneki se yleensä tahtoo mukaan.. onneksi en ole ainoa
- peaceplease
huh onneks en oo ainut! tosi ärsyttävää on myös se että se käskee mut siivoamaan vaikka täällä mun sotkuja ei olis ees ollenkaan! ;( onko vielä muita tän ongelman kanssa?
- huone
peaceplease kirjoitti:
huh onneks en oo ainut! tosi ärsyttävää on myös se että se käskee mut siivoamaan vaikka täällä mun sotkuja ei olis ees ollenkaan! ;( onko vielä muita tän ongelman kanssa?
Minullakin on sana huone pikkusiskoni kanssa. Haluaisin, että minulla olisi iki oma huone! Onko vielä ketään, jolla on sama huone sisaruksensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475