Ei ollenkaan omaa rauhaa!

Peaceplease

Onko teillä yhteinen huone sisaruksesi kanssa? Mulla on ollut jo 6 vuotiaasta asti yhteinen huone mun 9v pikkusiskon kanssa. (Oon siis nyt itse 13). Ongelmahan on siis siinä että en tiiä missä saisin olla rauhassa. Sisko vaa aina valittaa joka asiasta ja mikään ei kelpaa. Kaikki pitää mennä sen pään mukaan muuten se alkaa itkemään. Jos se vaikka haluu leikkiä nii mut ajetaan pois ja joudun tässä pienessä asunnossa menemään yleensä istuskelemaan keittiöön. Muutenkin koko huone on ihan kamala ihan 10 vuotiaden huone. ei tässä oo mitään mukavaa oikeestaan, niin pieni ku tää on nii ei voi mitää ku ei tänne mahdu muuta ku kirjotuspöydät ja kerrossänky sekä kaapistot. huoh.. Jokaisella mun kavereista on oma huone ja lähes kaikki saa sinne kokoajan uutta että tulis vielä viihtyisemmäks. jos ite ees sais sen oman huoneen nii kelpais!

Joudun menemään samaan aikaan nukkumaan. En saa olla rauhassa ollenkaan. Sen lisäks tää on aina täynnä leluja ja muita sen kapistuksia, aina sotkussa koko huone. Kertokaa jos teillä on samanlaista, ois kiva kuulla miten teillä sillä näin meillä.

3

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma

      siis oot ihan samassa jamassa kun minä! :0 sama huone, ite 13, pikkusisko 10.. kauhee sotku. ei rauhaa! >:( kerrossänky.. meiän huone on aina ku sikolätti. sisko ei tahdo siivota koskaan.. vetää herneen kaikesta nenään.. suuttuu ni paiskoo mua tavaroilla ja sanoo että olis parempi et mua ei olis olemassa. :( sit kerran äiti ei kestäny enää se laitto meiät istumaan tuolille et: siitä ei nousta ennenkuin ootte pyytäny anteeksi. sitä sai kyllä odotella.. eikä se mitään auttanu, se sylki anteekspyynnön mun naamalle. pahensi vain asiaa.. on se välillä ihan mukavakin. mut sotku inhottaa! se säilöö ihan kaiken meiän huoneeseen. kaiken vanhoista oksista jääkaapin styrokseihin! :00 yleensä mä pakenen sitä huoneeseen mis se ei oo. yksin ei saa olla ku ulkona.. ja sinneki se yleensä tahtoo mukaan.. onneksi en ole ainoa

      • peaceplease

        huh onneks en oo ainut! tosi ärsyttävää on myös se että se käskee mut siivoamaan vaikka täällä mun sotkuja ei olis ees ollenkaan! ;( onko vielä muita tän ongelman kanssa?


      • huone
        peaceplease kirjoitti:

        huh onneks en oo ainut! tosi ärsyttävää on myös se että se käskee mut siivoamaan vaikka täällä mun sotkuja ei olis ees ollenkaan! ;( onko vielä muita tän ongelman kanssa?

        Minullakin on sana huone pikkusiskoni kanssa. Haluaisin, että minulla olisi iki oma huone! Onko vielä ketään, jolla on sama huone sisaruksensa kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe