Onko kukaan kuullut edes sarjasta. Kiitos, jos teitä on vastatkaahan toki, kiitos. :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Axis_Powers_Hetalia
Tuossateille, jotka ette tiedä. Toivottavasti kiinnostaa. ;D
Hetalia-faneja???
25
493
Vastaukset
Itse aloin varsinaisesti seuraamaan sarjaa viime syksystä lähtien. Eli tuttu on ainakin meikäläiselle. :)
- aloittajahetaliafani
Itse pidän ainakin Suomesta, Ruotsista, Italiasta, Amerikasta, Venäjästä ja Sveitsistä. ♥♥♥
- VastakatsellutHetaliaa
Minä pidän ainakin pohjoismaista, Venäjästä, Virosta ja Sveitsistä.
- aloittajahetaliafani
Tanskakin on myös ihana! ♥
- aloittajahetaliafani
Tietääkö kukaan muuten, mistä löytyisi HELPOSTI Hetalia-jaksoja. Tarvitsisin varsinkin subattuja, koska haluaisin kääntää muutaman jakson suomeksi. (heh...) Monet, josta olen yrittänyt löytää, ovat olleet hyvin usein sellaisia, että mainokset pilaavat koko katsomisen tai jaksoista ei löydy yhtään subattua jaksoa. Youtubekaan ei anna katsoa jaksoja... :/
- HetaliaLover2016
Mä koitin katto Funimationin sivuilta mutta se ei anna näyttää sielläkään:C
- aloittajahetaliafani
Olen jo alkanut subbaamaan. Kohta kaikki tekstit ovat käännetty. Sitten tulee se paha osa...Kun en osaa enkä tiedä, miten liittää teksti siihen "videoon", plus miten sen videon saa siten, että pystyn edes muokkaamaan sitä.
- Hetalisti mui
hello! Rakastan ja palvon Hetaliaa, minulla on hetalia nettisivutkin Hetalialove.suntuubi.com (Ei yhtään piilomainostusta). Hahmoista lemppareitani on Suomi, Islanti, Saksa, Italia ja Japani, tottakai kaikki on ihania. Lempiparituksiani on GerIta, DenSu, DenNor eikä saa unohtaa SuFiniä. Venäjä on myös hauska varsinkin se kun se hyppää sieltä lentsikasta ja huutaa VODKAA!!!!!!!! No vielä hieman mainostan sivujani, eli HetaliaLove on sivusto joka ei vaadi kirjautumista eikä liittymistä mihinkään, eli sivuilla saa tehdä kaikkea JÄNNÄÄÄ ilman sitoutumista, sivustolla muunmuassa: Fan ficcejen kirjoitus mahdollisuus, hetalia rope johon ei tartte rekisteröityy ja sitten on koottuja tietoja hahmoista (osio tosin melko uusi ja keskeneräinen) Mutta tulkaa ihmeessä kaikki hetalistit pervoileen, homoileen ja pitään hauskaa.
- hetalia♥
Itse rakastan sitä sarjaa! 8DD
aloittajahetaliafani// ne tekstit voi liittää siihen windows live movie makerilla, ja jos aijot pistää sen videon youtubeen, niin käyhän sen sillä youtubetekstijutullakin ^^ On ite tullu katottua pari vuotta, katon myös youtubesta cossiryhmien videoita, , suosikkejani on Saksa, Suomi, Ruotsi, Italia, Espanja ja Ranska, yhessä jaksossa oli aiheena kauhuelokuvat, ja siinä kuvailtiin aika hyvin Rare exportsia :D
- aloittajahetaliafani
Plus sellainen ongelma on, että kun en tiedä, miten saan sen videon mihinkään liitettyä. En saa esim. Youtubeen. Video on siis muualla, kuin Youtubessa, koska siellä ei anneta näyttää näköjään koko jaksoja, mutta itse ainakin aion kääntää sen suomenkieliseksi, vaikken sitä muille näyttäisikään.
- Korpihetalisti
Minäkin olen Hetalia-fani, ollut jo vuoden! Ihanaa, kun teitäkin löytyy!
- entinenhetalisti
Itse olen katsonut kaikki hetalia jaksot ja lukenut kolme ensimmäistä pokkaria (huomasin vasta vähän aikaa sitten, että niitä on tullut lisää!)
Oma hetalian fanitus kauteni on mennyt jo ohi, mutta vielä vuosi sitten fanitin ihan tosissani. Pidän vieläkin kyseisestä sarjasta, mutta olen siirtynyt fanittamaan muita sarjoja :)
Lempihahmojani ovat edelleen pohjoismaat, Venäjä ja tietysti Italia ja Saksa :D- mummeliheti
Heippa !
kun olet siirtynyt muihin sarjoihin niin rohkene kysyä jäikö Sinulta aiheesees ( hetaliaan ) liittyvää materiaalia. Olisin kiinnostunut niistä ostamaan ne lapsenlapselleni ylläriksi! Terveisin mummeliheti
- MSAPHF
MINÄ OLEN KOKO MAAILMAN SUURIN HETALIA FANI! Mull on kaikki hetalian kaudet, tunnen kaikki hahmot, mul on paljon hetalia asuja, ja muuta hetaliaa tavaraa❤️ Makso kyl aika paljon, ja meni kaun ett keräsin ne...
- Sandy.kittyxx
luulin eka ku youtubea yms. kattelin näit hetalia cossi videoita että kaikki on muista maista paitsi suomesta. mut onneks löyty tällast hetalia familiar porukkaa koska miksi tehdä muuta kun voi palvoa hetaliaa :DD
- Tykkään
Tottakai mä hetaliasta tykkään :-3 lempparit on Venäjä ja Englanti
- EmilSteilsson
Itse en oo mikään suurin Hetalia fani mutta oon kyll cossannut Islantia ^^
- Wimpula7
Olen suuri Hetalia-fani!Toisin sanoen, Hetalia-hullu.Aloin tykkäämään siitä vuonna 2015:n loppupuolella.Itse asiassa, se oli isosiskoni ansiosta.Suosikki hahmoni ovat kaikki, paitsi Amerikka, Kiina ja Japani.
- ÄlkääeeskysyköxD
Joo, Hetalia on yks mun lempisarjoista, ja oon fanittanu sitä joskus vuoden 2014 lopust asti :3 Oon kattonu kaikki jakso useempaan kertaan, ja omistan siitä jtn oheiskamaaki(=Pelkästää se Paint it White Dvd xD) lempparihahmot on erityisesti Norja <3 ja sit kans Itävalta, Saksa, Tanska, Italiat, Espanja ja Japani:D Suomesta en tykkää melkee yhtään, se ois ollu parempi jos se ois ollu joku badass tyttö D: Cossaan tän kesän Animeconis Unkaria siinä gakuen versiossa :3
- Jokuihmeihminen
Olen hirveä hetalia-fani! :3 löysin hetalian vasta viime vuonna, mutta ihastuin siihen heti! <3 lempi hahmoni on Suomi, Romania ja UK <3 haluaisin myös cossata Englantia, mutta en uskalla aloittaa cossaamista, koska tuntuu että olen siihen liian nuori :'( (olen siis 12.v)
- ÄlkääedeskysyköxD
Alota toki cossaaminen! Se on tosi kivaa :D etkä oo siihen yhtään liian nuori, meinaan oon ite 13 (täytin tänä vuonna) ja cossasin nyt Animeconis ekaa kertaa, ja sain uusia tuttujakin sieltä :3 Cossina mulla oli siis Gakuen Unkari :D
- Misaki
Jos Hetaliafaneja kiinnostaa ropetus, nii mulla on hetaliaroolipeli ^^
http://hetaliaworld.w2.fi/ - kukkamuna_
Hetalia on yks mun lempisarjoista! Yleensä katon niitä jaksoja kissanimesta sieltä pitäs löytyä kaikki. Mun lempihahmot on Japani, Kiina ja Suomi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768