Helteinen helmikuu

Ilmeisen paljon palstalla kävijöitä lähdössä tässä kuussa.

Itse lähden 10 pv. Ensimmäisiksi öiksi olen varannut lam kaenista bungalowin. Uskon että viihdyn pitempäänkin. Poseidon, ja khao lak beachillä tulee vietettyä päivisin runsaasti aikaa.

Tosin on vielä joitakin paikkoja katsastamatta. Joissa olisi mukava skootterilla poiketa.

No osa jää taas seuraavaan kertaan, kuten aina.

Iltaisin voi sitten herkutella, ja joskus jopa juhliakin. Thaimaalaiset osaavat kyllä juhlimisen taidon.

Pääosiltaan kuitenkin rentoa ja rauhallistakin thailomailua luvassa.


Mites muiden lomaodotukset tälle kuulle?

12

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou/

      11pv lähtö. Ensimmäiset yöt Koh Kho Khao saarella, Sen jälkeen Bang Niang tukikohtana.

    • koh kho khao on kyllä hieno ja rauhallinen saari. Etenkin ranta on huikea. Joskus käynyt kkk resortissa.

    • 2535235235

      Meneekö tuonne koh kho khaolle jokin lautta tai vastaava esim takua pa:sta?

      • jou/

      • Muumimamma21
        jou/ kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=9nuPoZmpLhM

        Saarelle pääsee sekä lossilla että suurilla pitkähäntäveneillä Nam Khemin satamasta.

        15. Päivä lähtö ja Emerald beach resort and spa:han mennään koko 2 viikoksi. Toivottavasti keli suosii meitä ja paikka on ihana:)


    • Eilen oli ollut sillä rannalla jossa emeraldkin on aurinkoista, ja n. 30c, kun sinne soittelin.

      Ranta on ihana, seutukin tosi rauhallinen.

      Nauttikaa komol´s cornerin palveluista, hierontoineen, juomineen, ja ruokineen. (keidas rannalla)
      Lämpimästä merestä, ihanista ihmisistä, ja hienoista maisemista.

      Poseidon beachillä näkee usein norsuja, joskus käyvät kyllä siinä lähempänä hotelliannekin uimassa. kalaherkkuja voi nauttia joys:illa.

      Itsekin vietän ensimmäisen viikkonne aika paljon aikaa samalla rannalla, vaikken tällä kertaa rantsulla majoitukkaan.

      Minut ainakin se ranta on koukuttanut. Joten varoitettukin on :)
      Viettäkäähän hieno loma, ja hihasta saa tulla nykäseen jos kohdalle satutaan. Komolsilla yleensä tietävät suunnitelmistani, Usein kun siellä kaikkea mahdotontakin kyselen, mahdolliset kun alkaa jo olla koettu :) Joten suomenkielinen tietotoimisto saatavilla :)

      • Muumimamma21

        Kiitti viestistä, kuulostaa hyvältä.. Otetaan vinkeistä kiinni!!!!


      • Muumimamma21

        Onko muuten Khao Lakista mahdollisuus päästä kalastusreissulle? Voiko esim. vuokrata moottorivenettä tai osallistua valmiille kalastusretkelle? Mies olis innokas kalamies, mä jään kyllä siksi aikaa altaalle loikoilee;)


    • maman

      Kiitos vinkeistä, tämä mamma on menossa Emeraldiin maaliskuussa. Hyvää matkaa teille jotka kohta jo pääsette nauttimaan... Edellisestä Thaimaan reissusta onkin jo yllättäen yhdeksän vuotta!

      • Muumimamma21

        Meillä edellisestä Thaimaan matkasta jo vierähtänyt 11 vuotta, häämatkalla oltiin.. Nyt kaksi poikaa mukana matkassa... Tuskin malttaa paria viikkoa töissä enää olla, kun ajatuksissa on koko ajan Khao Lakin rannat.. Ihanaa lomaa myös teille:)


    • maman

      Kiitos, meillä sama homma, kaksi pientä poikaa lähtee mukaan. Vähän erilaista lomailua kun nuorena ilman lapsia, mutta auringosta ja rannoista ja hyvästä ruuasta lähdemme kaikki nauttimaan 8 )

    • http://greenandamantravel.com/khaolak-fishing-trip.html
      Noilla ainakin on priva kalastusretkiä tarjolla
      sieltä voi myös päästä isomman porukan mukaan.

      Hotellinne rannalla joskus on myös pitkähäntävene, jota voi vuokrata. Se ei siellä kuitenkaan ole aina, pikemminkin useamin ei ole kuin on. kai sillä kalaankin pääsee. Mainoksia siitä on sitten rannalla, jos paikalla on.

      Itse jos haluaisin päästä privakalastus retkelle, juttelisin asiasta komol`s cornerin katakendan kanssa.
      Hotellianne vastapäätä on kaksikin retkiä myyvää yritystä, asian tour2, ja toinen on ravintolassa jossa baritiskin päällä iso stetson. joes bar. voi olla joys barkin. no ette voi erehtyä, niistäkin kannattanee kysellä.

      Joskus olen nähnyt merlinin(viereinen hotelli) vieressä olevassa *puistossa* tulikärpäsiä pimeällä. Jota saattaisi olla mukava seurata nuorten herrojenkin. aina niitäkään ei siellä ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe