Juuh elikkä mulla ois tiedossa treffit ens viikolla yhen tytön kanssa. sitten ku olin kysynyt tyttöä treffeille niin sitten tajusin että,mulla ei oo mitään hajua mihinköhän sitä menis? :D
Elikkä oisko mitään semmosta suhkot hyvää ideaa jollain mielessä? :)
En ajatellut mitää semmosta turhan kallista ny silleen ekaks! :D Ja en viitti viedä mihinkään ihan perus kahville tai mihinkään perus elokuviin, sillä kaikki vie yleensä niihin! HAH :D Vaa ois mukavaa että sille jää hyvät muistot siitä si sille! :) Ja tää on mun eka kerta treffeillä niin en halua että se pissii ihan täysin!:D Tyttö on sitten sillee aika urheilullinen ja muuten kans! :) Että niitä ideoita saa laittaa! :)
SAA ILMOTELLA!! :D
Minne viedä tyttö treffeille talvella?
hankalatapaus
7
5068
Vastaukset
- Huikee idis
Sänkyyn
- hankalatapaus
Tosi hyvä idea! autto PALJON! :D
- Huikee idis vol. 2
Sänkyyn
- hankalatapaus
ei juuh tottakai! :)
- 54474N4
Minä ja mun tyttöystävä mentii ekoil treffeil ulos kävelemään illal :) ei tarvii ollakkaa ekat treffit mitkää leffa tai jotain tavallista. Ensitapaaminen on tärkein.
Hei hankalatapaus!
Talvella treffeille voisi mennä esimerkiksi luistelemaan tai viedä kaakaolle laavulle tai hiihtomajalle. Lumisota voi myös olla hauska vaihtoehto. Entäs lumikenkäkävely?
Toivottavasti keksit treffi-idean, talvi on kaunista aikaa!
T. Jyväskylän Nettisaappaat Iida ja MariMeette pulkkamäkeen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784399
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1144117BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1673045Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1422276
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome552092- 522022
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561762