Juuh elikkä mulla ois tiedossa treffit ens viikolla yhen tytön kanssa. sitten ku olin kysynyt tyttöä treffeille niin sitten tajusin että,mulla ei oo mitään hajua mihinköhän sitä menis? :D
Elikkä oisko mitään semmosta suhkot hyvää ideaa jollain mielessä? :)
En ajatellut mitää semmosta turhan kallista ny silleen ekaks! :D Ja en viitti viedä mihinkään ihan perus kahville tai mihinkään perus elokuviin, sillä kaikki vie yleensä niihin! HAH :D Vaa ois mukavaa että sille jää hyvät muistot siitä si sille! :) Ja tää on mun eka kerta treffeillä niin en halua että se pissii ihan täysin!:D Tyttö on sitten sillee aika urheilullinen ja muuten kans! :) Että niitä ideoita saa laittaa! :)
SAA ILMOTELLA!! :D
Minne viedä tyttö treffeille talvella?
hankalatapaus
7
5204
Vastaukset
- Huikee idis
Sänkyyn
- hankalatapaus
Tosi hyvä idea! autto PALJON! :D
- Huikee idis vol. 2
Sänkyyn
- hankalatapaus
ei juuh tottakai! :)
- 54474N4
Minä ja mun tyttöystävä mentii ekoil treffeil ulos kävelemään illal :) ei tarvii ollakkaa ekat treffit mitkää leffa tai jotain tavallista. Ensitapaaminen on tärkein.
Hei hankalatapaus!
Talvella treffeille voisi mennä esimerkiksi luistelemaan tai viedä kaakaolle laavulle tai hiihtomajalle. Lumisota voi myös olla hauska vaihtoehto. Entäs lumikenkäkävely?
Toivottavasti keksit treffi-idean, talvi on kaunista aikaa!
T. Jyväskylän Nettisaappaat Iida ja MariMeette pulkkamäkeen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835047Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,224444Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2563017Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 521833
- 731795
- 221777