Enpä nyt tiiä mihin kategoriaan tämä kysymykseni kuuluu mutta joka tapauksessa, minkä ikäisten lasten antaisitte katsoa tuota suuren suosion saanutta putousta? Vaikka se on olevinaan koko perheen ohjelma niin ne jutut ovat aika usein sen verran härskejä (alapää, seksi yms) etten viitsisi ainakaan alle 7-vuotiaan katsoa.
Minun lapsipuoleni on 6 vuotias ja äitinsä luona hän ilmeisesti saa katsoa putousta muttemme mieheni kanssa viitsisi antaa katsoa kun tuon ikäisenä kuuntelee ihmeen tarkkaa kaikkea ja toistelee kaikkee vaikkei edes ymmärrä mitä on puhuttu. Esimerkkinä yhdessä jaksossa puhuttiin seksistä ja totta kai tuli kysymys "mitä se seksi on". Yritä sitten kiertää kysymys tai keksiä joku vastaus.
Tämä on sitten mielipide kysymys ja mielipiteensä kaikilla, ei tarvitse alkaa haukkumaan tiukkapipoiseksi tai ankaraksi jos en mielellään anna katsoa ohjelmaa mikä ei minun mielestäni sovellu perheen pienimmille :) Sama juttu salkkareiden kanssa, mutta siinä taitaakin olla ikäsuositus 7 v.
lapset ja putous
saako katsoa
1
182
Vastaukset
- päätä itse
Se on sinun oma asiasi vanhempana. Meidän perheessä 7v siskoni kyllä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 815340
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314650Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692091- 941708
- 991607
- 2571507
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571022- 2001011