Meillä on siis kotona pöytätietokone, en siis voi kirjoittaa blogia niin etteivät veljeni ja siskoni tule katsomaan :'( he aina nauravat minulle ja asioilleni :( olisko ideoita??
En voi blogata!!!! Apuaaa??!???!!
4
76
Vastaukset
- Mikkohan se
Aina jos näet sisarusten lähestyvän niin voit vaihtaa nopeasti selaimen seuraavalle välilehdelle painamalla ctrl tabulaattoria (se näppäin vasemmassa reunassa jossa on nuolet oikealle ja vasemmalle) niin eivät kerkeä näkemään mitä kirjoitat :D
- Kamalaa!
Tätä oon kokeillu mutta se on tietysti hieman hankalaa :( miten kertoisin äidille että haluaisin blogata? :)
- Mikkohan se
Vastasin tuohon kysymykseesi jo toisessa viestiketjussa, joka on käsittääkseni sinun aloittama. En edes ymmärrä mikä ongelma tuosta kertomisessa on, että miksei asiasta voisi sanoa vaan suoraan niinkuin minkä tahansa muun harrastuksen kertomisesta? Jos vanhemmat ei tiedä mistä bloggaamisessa on kyse niin sitten valistat heitä ja kerrot esim. minkä tyylisiä juttuja tulisit sinne kirjoittelemaan.
- Kamalaa!
Okei kiitos, mutta ei ollu mun? Se toinen keskustelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145