MP14 messut kaikkien aikojen huonoimmat!!!

Motoristi 70-luvulta

Olen käynyt kaikilla MP-messuilla, mutta tämän vuotiset olivat pohjanoteeraus!!! Kaikkien aikojen huonoimmat messut! Kuulin kollegoilta, että messujen vetäjä oli uusi ja ensimmäistä kertaa puikoissa ja sen kyllä huomas!!! Toivottavasti tämä kaveri oli ensimmäistä ja viimeistä kertaa puikoissa kyseisillä messuilla! Ei messuille tarvita harjoittelijoita vaan alan rautaisia ammattilaisia!!!

12

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narrihomot

      Olin siel mut vitutti oikeesti se et ravintola palvelut oli paskat

    • Jammun täti

      Eikä ollu Yamaha-osastoa ollenkaan! Onko järjestäjällä jotain sitä vastaan vai eikö Yamaha halunnu tulla enää?

      • spyderisti

        Mene keväällä/kesällä Länsi-suomen MP messuille Poriin siellä on myös YAMAHA mukana. Terveisin Spyderisti.


    • Väkeä piisas

      Olin myös paikalla pahimpaan aikaan eli lauantaina puolenpäivän jälkeen.

      Porukkaa oli valtavasti, vaikka harrastuksen sanotaan olevan hiipumassa Suomessa. Näin suuri väkimäärä tuo väistämättä ongelmia mm. Näkemisen ja valokuvaamisen kannalta. Siitä ei siis ole syytä järjestäjää haukkua.

      Mutta ruokahuolto oli katastrofi!
      Emme syöneet emmekä saaneet edes kahveja. Ne pitkät jonotkin olisimme sietäneet, mutta istumapaikkaa ei olisi löytynyt mistään. Kuka niitä kaffeja jaksaa seisoaltaan nauttia, kun jalat jo muutenkin kivistävät.
      Siis ensi kerraksi lisää ruokailu/kaffepaikkoja!

      • sd11

        Mä en usko että harrastus on hiipumassa. Sen sijaan taloustilanteen takia ei oikein uusien pyörien myynti vedä. Ajetaan siis vanhemmalla kalustolla.


    • myös 70-luvulta...

      Minulla oli aloittajan kanssa samanlaiset tunnelmat. Heikko esitys palveluiden osalta. Miksi ihmeessä Hesassa ei osata varata edes kahviloidenpitäjiä messuille??? Ottaisivat oppia Rikun järjestämistä Lahden messuista pari vuotta sitten! Siellä toimi kahvi- ja ruokahuolto!

      Nämä olivat näillä näkymin viimeiset Hesan mp-messut itselläni.

    • tottamooses

      Ei helvetti kun oli paska pitäjä..

    • Tosimotoristi

      Minä olen lopettanut MP-messuilla käymisen. Eivät anna tosimotoristille mitään. Liikaa ryysistä, markkinahenkisyyttä ja paljasta pintaa antamassa nuoruutta etsivälle keski-ikäiselle miehelle mielikuvaa, että pyörällä saa naista.

    • MP-ammattiurheilija -82

      Toivottavasti messujärjestäjä ymmärtää vaihtaa/erottaa tämän vuotisen vetäjän (pienikaljukaveri), joka ei ymmärtänyt eikä kuunnellut yhtään meitä näytteilleasettajia!!! Ja kehui olleensa itse niin pitkään alalla ja tietää kaikki prätkistä/alasta! :(:(:(

    • Yammu mies

      Mp-messut voisi alkaa jo keskiviikkona tai miksei jo manantaina niin, siellä porukka mahtuisi kiertelemään ja katselemaan paremmin. Lopputulos olisi kauppiaidenkin kannalta varmasti parempi kun, ihmiset pääsisivät kaupoille eikä vain vittuuntumaan kauheasta tungoksesta.

      • Jamppa Jousenkorva

        Olihan siellä messuilla kaikki ne merkit paikalla joilla on jonkinlaista kaupallista potentiaalia. Anteeksi mua että olin istumassa seurueen kera melko pitkään kuppilan puolella. Pitää myös olla suhteet kunnossa tiettyihin suuntiin että palvelu pelaa ruuhkasta huolimatta. Renkaanpotkijoita taisi kuitenkin olla suurin osa porukasta. Eihän köyhyys synti ole.


      • jammuman
        Jamppa Jousenkorva kirjoitti:

        Olihan siellä messuilla kaikki ne merkit paikalla joilla on jonkinlaista kaupallista potentiaalia. Anteeksi mua että olin istumassa seurueen kera melko pitkään kuppilan puolella. Pitää myös olla suhteet kunnossa tiettyihin suuntiin että palvelu pelaa ruuhkasta huolimatta. Renkaanpotkijoita taisi kuitenkin olla suurin osa porukasta. Eihän köyhyys synti ole.

        2015 mennään vaihteeksi Lahteen. Ajankohtakin on sellainen, että sinne tod.näk. voi mennä pyörällä:
        http://www.lahdenmessut.fi/lahdenmoottoripyoramessut2015


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe