MP14 messut kaikkien aikojen huonoimmat!!!

Motoristi 70-luvulta

Olen käynyt kaikilla MP-messuilla, mutta tämän vuotiset olivat pohjanoteeraus!!! Kaikkien aikojen huonoimmat messut! Kuulin kollegoilta, että messujen vetäjä oli uusi ja ensimmäistä kertaa puikoissa ja sen kyllä huomas!!! Toivottavasti tämä kaveri oli ensimmäistä ja viimeistä kertaa puikoissa kyseisillä messuilla! Ei messuille tarvita harjoittelijoita vaan alan rautaisia ammattilaisia!!!

12

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narrihomot

Olin siel mut vitutti oikeesti se et ravintola palvelut oli paskat

• Jammun täti

Eikä ollu Yamaha-osastoa ollenkaan! Onko järjestäjällä jotain sitä vastaan vai eikö Yamaha halunnu tulla enää?

• spyderisti

Mene keväällä/kesällä Länsi-suomen MP messuille Poriin siellä on myös YAMAHA mukana. Terveisin Spyderisti.

• Väkeä piisas

Olin myös paikalla pahimpaan aikaan eli lauantaina puolenpäivän jälkeen.

Porukkaa oli valtavasti, vaikka harrastuksen sanotaan olevan hiipumassa Suomessa. Näin suuri väkimäärä tuo väistämättä ongelmia mm. Näkemisen ja valokuvaamisen kannalta. Siitä ei siis ole syytä järjestäjää haukkua.

Mutta ruokahuolto oli katastrofi!
      Emme syöneet emmekä saaneet edes kahveja. Ne pitkät jonotkin olisimme sietäneet, mutta istumapaikkaa ei olisi löytynyt mistään. Kuka niitä kaffeja jaksaa seisoaltaan nauttia, kun jalat jo muutenkin kivistävät.
      Siis ensi kerraksi lisää ruokailu/kaffepaikkoja!

• sd11

Mä en usko että harrastus on hiipumassa. Sen sijaan taloustilanteen takia ei oikein uusien pyörien myynti vedä. Ajetaan siis vanhemmalla kalustolla.

• myös 70-luvulta...

Minulla oli aloittajan kanssa samanlaiset tunnelmat. Heikko esitys palveluiden osalta. Miksi ihmeessä Hesassa ei osata varata edes kahviloidenpitäjiä messuille??? Ottaisivat oppia Rikun järjestämistä Lahden messuista pari vuotta sitten! Siellä toimi kahvi- ja ruokahuolto!

Nämä olivat näillä näkymin viimeiset Hesan mp-messut itselläni.

• tottamooses

Ei helvetti kun oli paska pitäjä..

• Tosimotoristi

Minä olen lopettanut MP-messuilla käymisen. Eivät anna tosimotoristille mitään. Liikaa ryysistä, markkinahenkisyyttä ja paljasta pintaa antamassa nuoruutta etsivälle keski-ikäiselle miehelle mielikuvaa, että pyörällä saa naista.

• MP-ammattiurheilija -82

Toivottavasti messujärjestäjä ymmärtää vaihtaa/erottaa tämän vuotisen vetäjän (pienikaljukaveri), joka ei ymmärtänyt eikä kuunnellut yhtään meitä näytteilleasettajia!!! Ja kehui olleensa itse niin pitkään alalla ja tietää kaikki prätkistä/alasta! :(:(:(

• Yammu mies

Mp-messut voisi alkaa jo keskiviikkona tai miksei jo manantaina niin, siellä porukka mahtuisi kiertelemään ja katselemaan paremmin. Lopputulos olisi kauppiaidenkin kannalta varmasti parempi kun, ihmiset pääsisivät kaupoille eikä vain vittuuntumaan kauheasta tungoksesta.

• Jamppa Jousenkorva

Olihan siellä messuilla kaikki ne merkit paikalla joilla on jonkinlaista kaupallista potentiaalia. Anteeksi mua että olin istumassa seurueen kera melko pitkään kuppilan puolella. Pitää myös olla suhteet kunnossa tiettyihin suuntiin että palvelu pelaa ruuhkasta huolimatta. Renkaanpotkijoita taisi kuitenkin olla suurin osa porukasta. Eihän köyhyys synti ole.

• jammuman
        Jamppa Jousenkorva kirjoitti:

Olihan siellä messuilla kaikki ne merkit paikalla joilla on jonkinlaista kaupallista potentiaalia. Anteeksi mua että olin istumassa seurueen kera melko pitkään kuppilan puolella. Pitää myös olla suhteet kunnossa tiettyihin suuntiin että palvelu pelaa ruuhkasta huolimatta. Renkaanpotkijoita taisi kuitenkin olla suurin osa porukasta. Eihän köyhyys synti ole.

2015 mennään vaihteeksi Lahteen. Ajankohtakin on sellainen, että sinne tod.näk. voi mennä pyörällä:
        http://www.lahdenmessut.fi/lahdenmoottoripyoramessut2015

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      70
      2372
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1558
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1335
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1329
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1217
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      140
      1072
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1031
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1018
    9. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      120
      978
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      73
      969
    Aihe