Eli homman nimi on siis semmoinen, että eräs tyyppi myy mm. Humble Bundlesta, Indiegalasta yms. hyväntekeväisyyteen maksa-mitä-jaksat tyyliin ostettuja pelejä lähes niiden Steam hintaan!
Säännöt jyrkästi kieltävät tälläisen toiminnan.
Sitä en tiedä mistä hän saa joidenkin AAA tason pelien koodeja joita hän sitten
myy, mutta hänet on saatava bannattua.
Jos raportoin tämän pelaajan niin saako hän tietää kuka raportoi hänet?
Jos raportti menee läpi, niin jäädytetäänkö hänen tilinsä kokonaan, vai lukitaanko se tietyksi aikaa vai estetäänkö hänen toimintaansa muilla tavoin?
Steam pelaajan raportointi
5734M 4 3V3R
3
103
Vastaukset
Hui kamala, ihan hirveetä, joku myy pelejä vaikka se on Terms of Servicessa ehdottomasti kielletty. HUI.
- Samaa mieltä kuin AP
^^Kyllä se vituttaa kun joku ostaa alle eurolla pelejä ja myypi niitä sitten kauppahintaan.
teh_techguy varmaan kuuluu näihin kusipäihin.Jaa, no en kuulu, mutta kaikenmoiset kyylät kyllä ottaa pattiin. Ja miks se vituttaa, eihän ne pelit ole sun eikä sulta ole pois senttiäkään? Ootko joku naapuristalkkeri, jos joku oikasee nurmikon poikki niin raportti lähtee yläkertaan :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984