Tähän kirjoitamme me rekisteröityneet ja vakinikit
Teemmekö jaon kahtteen
65
245
Vastaukset
Aloitan vaikkapa säästä. Lunta on tullut hiukan lisää, mutta pakkanen lieventynyt. Kohta pakkasen jäädyttämät jutut sulavat ja ovat tuolla kaduilla kaikkien kuultavina.
Kaikkea sitä puhutaankin! Että kehtaavatkin!No jaa, oliskin jo aika saada selvyyttä kirjoittamiseen. Niin hieno kevättalven päiväkin on valjennut puhtaine hankineen:) Ihan uusi ja vielä sunnuntaipäivä. Tänään katselin päivän tv-ohjelmia, ja Teemalta kiinnosti tuo Richard Dawkins'in dokumentti "synnin käsitteestä", ilman sen suurempia odotuksia tosin taidanpa vilkaista.
Aamuvenyttelytkin on suoritettu, joten nyt katsomaan
Aamusydämellä!
heippa- selvyyttäkö
Tuo on tosi selväksi käynyt että ss selittelee ruunensa sanomisia , vaikka ne puhuu puolestaan vihaa ja kaunaisuutta palstalaisia kohtaan. Menkää ja perustakaa oma foorumi rekkauksienne (ja rakkauksienne) ja valokuvienne kanssa. Onkos epäselvempää kirjoittajaa ollutkaan kuin monia nikkejä samaan aikaan käyttänyt ja rekattuakin vähän väliä vaihtava.
selvyyttäkö kirjoitti:
Tuo on tosi selväksi käynyt että ss selittelee ruunensa sanomisia , vaikka ne puhuu puolestaan vihaa ja kaunaisuutta palstalaisia kohtaan. Menkää ja perustakaa oma foorumi rekkauksienne (ja rakkauksienne) ja valokuvienne kanssa. Onkos epäselvempää kirjoittajaa ollutkaan kuin monia nikkejä samaan aikaan käyttänyt ja rekattuakin vähän väliä vaihtava.
Selvyyttä kirjoittamiseen, sehän tarkoittaa ettei jatkuisi enää tuo kamala henkilöön meno, jota olemme täällä viikkotolkulla joutuneet kokemaan.
Miksi sellaista suotta jatkat, eihän tuollainen tyyli voi koskaan tuoda iloa palstalle vihamielisyydessään.selvyyttäkö kirjoitti:
Oho.
Montako päivää joku uusi foorumi saisi olla rauhassa ennen kuin nämä maailmanparantajat sen hoksaisivat ja tulisivat neuvomaan!
"selvyyttäkö" syytät muita vihasta ja kaunaisuudesta. Millä kuvaat sitten omaa puheenvuoroasi? Tasapuolinen? Rauhaa rakentava? Ystävällinen? Ymmärtäväinen?
Lukijalle saattaa jäädä viestin syvin olemus epäselväksi.
- Mää Itte
Jatkan kun itsetärkeä olen ja otan pohjaksi tuon ritulinin otsikon, josta voi jatkaa vaikka minkälaisilla kuvauksilla, vaikkapa seuraavilla:
Ruuneperiä ei voi kyllä käyttää kuin
- verkon painona
- palstaruikuttajana
- mitään osaamattomana rehvastelijana
- mitään tietämättömänä huru-ukkona
- kirjoitustaidottomana naisten vihaaja
- jne, jne, jne ja jne...vastaus Mää Ittelle:
Toivon, että ymmärrät kommenttisi asiattomuuden vai haluatko tulla itse tuollaisen arvostelun kohteeksi. Eivät nuo letkaukset lopu, jolleivat kaikki palstalla käyvät ota itseään niskasta.fundsija kirjoitti:
vastaus Mää Ittelle:
Toivon, että ymmärrät kommenttisi asiattomuuden vai haluatko tulla itse tuollaisen arvostelun kohteeksi. Eivät nuo letkaukset lopu, jolleivat kaikki palstalla käyvät ota itseään niskasta.Olishan se kiva kokeilla vakinikken sananvaihtoa, ei kuitenkaan taida onnistua, heti pari vierasta pyrki mukaan.
- siellä pirtissä
LateVaan kirjoitti:
Olishan se kiva kokeilla vakinikken sananvaihtoa, ei kuitenkaan taida onnistua, heti pari vierasta pyrki mukaan.
sitä kokeillaan joka päivä. Kuka on vieras , ja onko vakinikit muka toisilleen tuttuja.
Latevaan voi myös perustaa vain rekattujen foorumin ja taitaa sellaisia ollakkin. - -------
!!!!!!!
Eivät lopukaan valitettavasti. Minäkin letkautan ja lyön. Hävettävää se on ja on aina.
Joskus vaan tuntuu, että takaisinkin on oikeus antaa.
Lähtökohtaisesti pidän itseäni keskustelijana, neuvojana ja auttajana. Kukaan ei pysty toimimaan kuin kykyjensä puitteissa. itseänsä ei voi nostaa yläpuolelleen kukaan, ei edes persuuksistaan.
Kirjoitan paljon ja "hienolla nimimerkillä" niin kuin jotkut sanovat. Asiassa ja jossain hyvässä ja kauniissakin "liikun" mielelläni ja syntyy ymmärrettävä käsitys palstalla "Rehvakkaasta Ruuneperistä", joka pitää "ampua alas" keinolla millä hyvänsä. Haulia joudun kaivamaan ahteristani kun osumia on tullut, eilen tänään ja aina. Aseen merkki on tunnettu Palstapyssy ja ampujien tarkkuus hyvä.
Tällaisiakin voi joku kirjoitaa. Meiltäkin kohta "kynä kaatuu" ja loppuu niin hyvä kuin huonokin lavertelu. Meidän kaikkien sanoista jää jälki palstalle luettavaksi, minun, sinun ja muidenkin. Ajatuksia muidenkin puolesta yritän tehdä, olla hienommin sanoen ihmisen asialla.Toivottavasti et loukkaannu palstatuttuni Ruuneperi kun sanon mitä nyt ajattelen, että hauska tappa vanha tuttu.
Eilen olikin joku sinun sarvipäinen sivupersoonasi palstalla. Minä ennustajaeukkona sanoin että odottakaas tämä on ohimenevää ja niin olikin onneksi.
Kuin Feeniks-lintu palasit palstalle entisessä olomuodossasi. Järjestäytynyttä ja terävää on kirjoittelusi palstajakoa myöten.
Mutta vielä ihmettelen toiveikkuuttasi saada aikaan pelkkä rekattujen ketju. Tuhoon se oli tuomittu heti. Näin kävi heti eikä viidestoista päivä.
Mutta minä ainakin olen rekkautunut ja täytin siltä osin toivomuksesi.- xyhfd
katleijanen1 kirjoitti:
Toivottavasti et loukkaannu palstatuttuni Ruuneperi kun sanon mitä nyt ajattelen, että hauska tappa vanha tuttu.
Eilen olikin joku sinun sarvipäinen sivupersoonasi palstalla. Minä ennustajaeukkona sanoin että odottakaas tämä on ohimenevää ja niin olikin onneksi.
Kuin Feeniks-lintu palasit palstalle entisessä olomuodossasi. Järjestäytynyttä ja terävää on kirjoittelusi palstajakoa myöten.
Mutta vielä ihmettelen toiveikkuuttasi saada aikaan pelkkä rekattujen ketju. Tuhoon se oli tuomittu heti. Näin kävi heti eikä viidestoista päivä.
Mutta minä ainakin olen rekkautunut ja täytin siltä osin toivomuksesi.Katlleijanen kehut ruunea, mutta onko tuo fiksua käydä asiallisten viestien jälkeen kuittailemassa parilla sanalla , kuten vai niin, niin on. Uusi konsti pysyä palstan silmätikkuna. Eikö se ole ikävyyksien kerjäämistä ja riidan haastamista ?
xyhfd kirjoitti:
Katlleijanen kehut ruunea, mutta onko tuo fiksua käydä asiallisten viestien jälkeen kuittailemassa parilla sanalla , kuten vai niin, niin on. Uusi konsti pysyä palstan silmätikkuna. Eikö se ole ikävyyksien kerjäämistä ja riidan haastamista ?
En ole lukenut tänään muita Ruuneperin viestejä, vastasin vain tuohon edelläolleeseen. En nyt ehdi enempää miettiä mitä kukin kirjoittelee, vielä vähemmin kommentoida. Tuossa --- on esimerkillinen ihminen, asialinjalla . Pysy vaan sinä --- valitsemallasi tiellä.
katleijanen1 kirjoitti:
Toivottavasti et loukkaannu palstatuttuni Ruuneperi kun sanon mitä nyt ajattelen, että hauska tappa vanha tuttu.
Mutta minä ainakin olen rekkautunut ja täytin siltä osin toivomuksesi.Minulle tulee mieleen kaikenlaista kun tapahtuu aivan uskomattomia
Eiköhän tota syytä ole"sysissä"ja "sepissä"Rauhotutaanpas nyt ja aletaan rakentavasti tätä palstaa viedä eteenpäin
Ruune kirjoittelijana olet ihan yes ja nyt olet alkanut kuittailemaankin mielipiteitä,joka myös osoittaa,että haluat palstarauhan palaavan.
Suske kirkastaa sanansäiläänsä ja hyvä niin,mutta Liisa S joutuu taas syyttään "jalkapuuhun".
Minulle tehdään noita alpääntähystyksiä,no nehän kuuluvat meidän apinakulttuuriimme,joten siitä vaan.
Joku kaukonäkijä sanoikin,että ehkä hajupoika onkin hajutyttö ja sen ajatuksen alan pikkuhiljaa hyväksyä.
Aletaan siitä,että toista ihmistä emme voi muuttaa,itseämme vain.
- ---
Minä kirjoitan mihin haluan.
Aina asiallisesti. Niin voisivat kaikki muutkin halutessaan/kyetessään tehdä. - *Kukkahame*
Pitkässä juoksussa olen minäkin tullut siihen tulokseen että kirjoitan rekkaamattomalla ja sinne mihin on jotain sanottavaa omasta mielestäni.
Kaikkihan eivät pidä minusta , mutta en minäkään kaikista, se on jämpti näin.
Ajankuluksi minä olen mieltänyt nämä kirjoitteluni, vakavissa asioissa puhutaan naamat vastakkain tuttujen kanssa ja joskus joku tuntematonkin mukaan pääsee, omaa naamaa ja ääntä käyttäen asiat ovat mielenkiintoisempia ja aina jäävät mukavina muistoiksi.
Onhan täällä tilaa vaikka kahdenkeskisille keskusteluille, chatti on yksi niistä. Samantekevää, kyllä tässä voi rekattunakin kirjoitella. Joistaki tykätään nyt ja kohta ei ehkä enää tykätä. Sen takia en kannata näitten kaverien keräämistä kun on muurama luotettu niin on turvallinen turvallisen kirjoitella.
Rekattuna kirjoitan. Jos joskus, rekkaus tökkii, selvennän. Ei siinä ole sen kummempaa ylistystä, se vain on päätökseni. Kieltämättä joskus on käynyt mielessäni, että voisinhan tuohon pimeästäkin heittää, mutta en ole toteuttanut.
Onhan tänne kehotettu liittymään "kuvakavaljaatiin pärstäkuvalla. Siihen en ryhdy. Olen tehnyt kuvan jossa näkyy hahmoni ja mielestäni hyvin kertoo syntyperästäni, sivistyksestäni ja asemastani ihmisyhteisössä, jollaisena olen elellyt. Onhan ajatuksissani maineikkaan Konsta Pylkkäsen, suuren ajattelijan maailman kuvaa, jonka veroinen en tietenkään ole. Kyllä vapaamuotoinen kuvani saa kelvata.
Eihän palstan tilanne juuri tällä hetkellä ole kovin huonokaan. Mitä nyt vanhojen "tsunamien" jälkiaaltoja hiukan hyökyilee. Enpä usko mihinkään blokkijakoon kirjoittajien toimesta. Se on eri juttu, jos ylläpito sen toimeksi pistää. Tällaiset jaottelut johtavat "pakolliseen" valintaan. Muutoinkaan en mielelläni sitoudu ryhmittymiin. Asia kerrallaan katsellaan ja MINÄITE päätän, olenko samaa mieltä, sanonko sanasen, höpisenkö joutavata ja millä tavalla, vai olenko hiljaa. Viimeisin vaihtoehto on valikoimassani yleisin.
Minä- minä oli tarpeen, etten sotke toisia tai asettele sanojani kenenkään suuhun.Tämä yritys saada jotain tolkkua palstalle, johti ihan tolkuttomiin juttuihin, joiden taustaa en voi, enkä jaksa, kertoa.
Hajupoika ainakin oli mukana, kopioivana puskiksena.- katleijanen!
Ruuneperi kirjoitti:
Tämä yritys saada jotain tolkkua palstalle, johti ihan tolkuttomiin juttuihin, joiden taustaa en voi, enkä jaksa, kertoa.
Hajupoika ainakin oli mukana, kopioivana puskiksena.Kerro nyt kuitenkin kun uteliaaksi teit. Oisko niin ettei hajupoika pysty nyt enempään jostain syystä. Se tulee mieleen.
- Vuosituhannen
Ruuneperi kirjoitti:
Tämä yritys saada jotain tolkkua palstalle, johti ihan tolkuttomiin juttuihin, joiden taustaa en voi, enkä jaksa, kertoa.
Hajupoika ainakin oli mukana, kopioivana puskiksena.ensimmäisistä vuosistako puhut? Silloin riidat näyttävät olleen kovimmillaan miesten kesken.
katleijanen! kirjoitti:
Kerro nyt kuitenkin kun uteliaaksi teit. Oisko niin ettei hajupoika pysty nyt enempään jostain syystä. Se tulee mieleen.
Ruuneperi
Älä ihmeessä mitään iänkaikkisen vanhoja juttuja ala kertomaan, erehdyin luulemaan että äsken oli jotain tolkutonta tapahtunut.
Minäpä en usko, ole uskonutkaan, kun jonkun ´hajun´ syyksi kaikki käsittämätön ilkeys käännetään, onhan meillä naispuolinen ´käärme´ joukossamme, hän se vasta oveluudet osaa. Vai eikö ole nähty ainakin vuoden ajan.
- näin muistelen
Mutta eikö sekin "sekaannus" selitetty hajun aikaansaamaksi. Voisi ruunekin avata slmänsä eikä kaikesta hajua syyttää.
näin muistelen kirjoitti:
Mutta eikö sekin "sekaannus" selitetty hajun aikaansaamaksi. Voisi ruunekin avata slmänsä eikä kaikesta hajua syyttää.
Minä tuonkin mahdollisuuden esille nostin silloin kun tähtäimessä olimme susin kanssa. Ajattelin että joku tahallisesti pahuudessaan koettaa saada L.s.in vakuuttuneeksi että häntä vainoavat sus K (ne kaksi).
Huomasin kuinka nytkin on Ruunen kohteena ollessa vilahtanut sanonta ne kaksi, mutta olen ymmärtänyt sillä tarkoitettavan hajua ja ruuneperiä.
Monenlaista häiriötä on palstan historiaan mahtunut, onneksi myös rauhallisia antoisia hetkiä. Nytkin vielä paikkapaikoin, sen vuoksi kai tänne on halu tulla.
Kuitenkin jo vuosia on tuollaista samantyylistä viestien peräkommentointia ja henkilöön menevää mitätöintiä ollut. Tekijä nauttii ilmeisesti siitä, hän on se suurin ja kaunein kaikki viisaus ja fiksuus on vain hänellä. Kun apuna ovat vielä tarkat muistiinpanot vuosien varrelta, kokee hän olevansa voittamaton.
RUUNEPERIN PUOLELLA ALLEKIRJOITTANUT MUIDEN MUKANA, PYSY MUKANA SINÄ SAMAN RUUNEPERINÄ, jona olemme oppineet sinut tuntemaan. Vaietaan tuo häirikkötyyppi kuoliaaksi. Se on ainoa keino.
Poirotia tässä tarvittaisi nti Marple ei enää selviä eikä motiivikaan tähän enää riitä.
- pulp pulp
Jos vähänkin hoksottimet kunnossa palstalla on 1 nainen ja yksi mies, jotka tekevät kiusaa joko omaan piikkiin tai firman piikkiin yhteistyössä.
Ja sitten ollaan aivan pulmusia jos joku heittää jotain kysyen.- turha noiden kahden
on syytä yrittää kiusaamisestaan vierittää muitten päälle,
kyllä täällä silmät päässä on kaikilla,
koko joukolla olleet aina
ja ollaan nähty
mitä itsekkäät ja räväkät ovat itse alkaneet
ja pitkään jatkaneet.
varmaan ovat olleet omissa porukoissaan kotikiusaajia ja koulukiusaajiakin
oikein itsekkäitä paskiaisia niin susm kuin kat..kin. - pulp pulp
turha noiden kahden kirjoitti:
on syytä yrittää kiusaamisestaan vierittää muitten päälle,
kyllä täällä silmät päässä on kaikilla,
koko joukolla olleet aina
ja ollaan nähty
mitä itsekkäät ja räväkät ovat itse alkaneet
ja pitkään jatkaneet.
varmaan ovat olleet omissa porukoissaan kotikiusaajia ja koulukiusaajiakin
oikein itsekkäitä paskiaisia niin susm kuin kat..kin.Hevonpaskaa.......kyllä sinä plussata osaat omia hölötuksiä
Olet pahimmasta päästä täälläkin,
- ÜÜÜ
Niin kyllä tuo on nähty, ilman syytä hyökkäsivät ja sitten ovat sitä jatkaneet loputtomiin.
Ylläpito nauttii suurista tuloista, kun selvitysyrityksiä ja puolustautumistakin on Liisa väliin sitten yrittänyt, nythän hän ei enää kirjoittelekaan.
Mutta hyvää esimerkkiä ovat monet saaneet häneltä.
Minäkin olen kiitollisena monista hyvistä viesteistään.- Kiitollisena
muistan minäkin monia hänen koskettavia taikka
hauskoja viestejään, ikävä tulee, toivon hänen palaavan palstalle pian!!
Sekin hyvä, että minun ja näyttää että monen muunkin palstalaisten kirjoitustasoa on Liisa nostanut näinä vuosina.
Kiitos hänelle ja lämpimiä terveisiä! - Aivan niin!!
Kiitollisena kirjoitti:
muistan minäkin monia hänen koskettavia taikka
hauskoja viestejään, ikävä tulee, toivon hänen palaavan palstalle pian!!
Sekin hyvä, että minun ja näyttää että monen muunkin palstalaisten kirjoitustasoa on Liisa nostanut näinä vuosina.
Kiitos hänelle ja lämpimiä terveisiä!Ihan kirjoittamalla on Satu* on minuunkin aivankuin huomaamattani tartuttanut hyvää oikeinkirjoitustapaa näiden yhteisten vuosien aikana, samalla viestinsä ovat usein olleet hauskoja. Hyvä Liisa, kiitokseni! Palaathan pian!
- ???
Onko ruune sitten Allersin asialla ehkä palkattunakin kun hän niin kovasti noita riitaketjuja suosii??
- Nainen 71v
Kysyn kaikilta että oletteko tosiaan 70 vuotta täyttäneitä. Täällähän on ihan pöhköä. Tehkää jo tuo jako älkääkä meinatko. pitäisi kohta tietää mihin voi kirjoittaa rauhassa ja saa keskustella asiallisesti.
- Niin voisiko olla
että saa jotain pientä provikkaa mainostuloista?? En tiedä.
- palstalainen
Ei meidän vallassamme ole mitään rekisteröitymispakkoa aikaan saada, vaan Allersilla.
Toiveitakaan eivät jotkut nimettömät huomioi, vaan jatkavat nimettömyyden suojassa riidan haastamistaan.
Onneksi on sentään paljon asiallisia kommentoijia ihan nimimerkillään, jotka täydentävät kunnon kirjoittajien joukkoa. - Nähty on.
Kyllähän NUO kaksi jotka kaikki ollaan nähty ovat eniten kaikkea pahaa palstalle tuoneet.
No pitääpä sitten osallistua. Asiaa ei ole nimeksikään, mutta olen mukana kuin Nummisuutarin Esko.
Kannatetaan, siis vakinikkien ja kirjautuneiden omaa ketjua(ketjuja)
Facebookissahan on kirjautumispakko, joten siellä ei "hajupojat" metelöi naamallaan, eikä puskasta.- mukamas?
Ruuneperi
Harmi, että teet tuollaisen jaon, koska itse olen "tuhonnut" nikkini ja sitä ei enää ole, mutta millä oikeudella .....,no tietenkin omallasi, joka on mielestäni pieni uho, että haluat hallita palstan "kunkkuna"?
Harmistukseni oli myös noiden omien kuvien lähettäminen, koska joskus minullakin oli, mutta kone vaihtui ja kuvat sen mukana. Kuinkas se, oliko skyben kamera toimiikaan?
Hyvä niin, mutta käyttäydy myös sen mukaan, että olet auttaja ja avun antaja ja sovinnon luoja?.- kadotus5
Jossain toisessa ketjussa sanoi osuvasti joku, että kun itsensä kadottaa, on se pahinta mitä elämässä voi sattua, tai jotain sinne päin. Sinullekko on mukamas käynyt niin?
- Runeperi on oikeuden
mukainen verrattuna noihin oman kateutensa vuoksi toisten päälle hyökänneisiin susmorsiameen ja katjeijaiseen1.
Joku sanoi että jotkut pelkäävät niin palon heitä että sinisillä nikeillä yrittävät heitä nuolla. - ihmettelevä
Mistä niiden tarvitsisi katellisia olla? Molemmat pitkäaikaisia hyvin kirjoittavia palstalaisia, kaikkea kanssa keksitään muiden päänmenoksi!
- hei ...
ihmettele sinä vaan, kyllä sut tunnetaan, ja vaikka sen valheeksi vannotkin, niin kyllä me tiedetään!
- 21 3
Ovat molemmat uskollisia ja tunnustettuja palstan kirjoittajia.
Toinen heistä mokasi kuitenkin itsensä aika perusteellisesti muutama päivä sitten nimittämällä täällä muita kirjoittajia ¨pask..aisiksi.
- Mokasitko itse nyt
Älä vääristele!
Luin sen minäkin!
Vain yhtä kirjoittajaa kutsui ansaitusti pas kiaiseksi,sai monen rehellisen kannustuksen.
Taisit itse olla siinä kitjoittajana,kun noin kiemurtelet irti väärin perustein? - hohhoijaa......
Kukinhan voi olla tekevinään, mitä tekee.
Säännöt ja lait määrittää ylläpito, ei yhtään kukaan yksityinen kommentoija.
Kunpa jokainen rekattu ja puska kykenisi pitämään omista sanomisistaan huolta. - puskien parissa
Naurattaa, kesken unienkin, että joku kuvittelee itsestään niin isoja, että ihan ylläpidon sääntöjenkin yli hyppää.
Uuden ihanan aamun odotuksin, ja rekattujen ja puskien asiallisia viestejä odotellen.
Toivottavasti osaat niitä lähettää.
Asiallisia. miksi sohia kusiaispesää eli nostaa joka käänteessä esiin nikit, joiden toivoisi vetäytyvän taka-alalle
- fundsijalle
Mitäs eliminointia fundsija nyt yrittää ? Palsta on tuhon partaalla juuri siksi, että muutama päällepäsmäri suosii vain mielikkejään ja savustaa muut tavalla tai toisella ulos. Tai ainakin yrittää. Fundsippas nyt vähän oikeudenmukaisemmin ja kaikkien kannalta !!!
fundsijalle kirjoitti:
Mitäs eliminointia fundsija nyt yrittää ? Palsta on tuhon partaalla juuri siksi, että muutama päällepäsmäri suosii vain mielikkejään ja savustaa muut tavalla tai toisella ulos. Tai ainakin yrittää. Fundsippas nyt vähän oikeudenmukaisemmin ja kaikkien kannalta !!!
kun luet muutaman keskusteluketjun läpi, niin huomaat täällä vallitsevan kohtalaisen hyvin ruokittu sotatila kahden nikin ja heidän kannattajiensa toimesta, molemmat puolet löytävät ihmeen helposti lauseen, jolla mollataan toista osapuolta. Ilman toisen osapuolen syntilistan käsittelemistä tämä palsta olisi paljon viihtyisämpi.Nyt tilanne muistuttaa perintöriitoja, joissa vain asianajajat hykertelevät. muille jää kaluttavaksi vain luut.
Eihän sitä jakoa tarvitse tehdä,sinä Ruune olet sen jo tehnyt aikojen alussa,kun sait meille oiken oikeutetusti sefuna jakaa "oikeutta",oliko se sitä,sen saat nyt tuta,kun palstasta on tullut pelkkä ulosteellinen kaatopaikka.
Kastijako on mielestäni historiaa,niin luulin,mutta eihän luulo ollutkaan tiedonväärtti.Miksi syytät perusteettomasti? Vastaa edes!
Jos tarkoitat tätä ketjuani, niin ajatukseni oli seuraava:
Jaetaan kirjoittajat kahteen osaan, rekisteröidyt ja nikittömät.
Mitä tulee sheriffiyteeni, josta aina kirjoit; luettele suurimmat rikokseni!
- *Kukkahame*
Olisiko helpompi jako jos olisi ruskeasilmäisille ja sinisilmäisille omansa,
sillä konstin lasejä käyttävät suljetaan pois koko palstalta? ;-DD- ???
Vasenkätiset ja oikeakätiset omille ketjuilleen??
Omahampaisille ja tekohampaisille omansa?
- Ramoona*
Hyvä *Kukkahame*, onhan sinisilmäisyydestä jo saatu moitteitakin.
Nykyisin voi piilolaseilla hämätä vai pitäiskö laser-leikkaukseen mennä, niin silmät näyttäisivät loistokkaan värinsä ja jos samalla leikkauttasi silmänympärysrypyt ja yläluometkin, uskaltaisi ihan kuvan laittaa esille.
Hyvä ystäväni oli jo kansakoulussa hyvin likinäköinen ja hän pelkäsi ihan aiheesta pallopelejä silmälasiensa takia. Pesäpallossa kahtiajako tapahtui muistaakseni niin, että ensin joukkuiden kapteenit suorittivat hutunkeiton, eli siirtelivät kättä mailassa ylöspäin ja viimeksi mailan kouraansa saanut sai ensin valita. Voi sitä nöryytystä, ken tuli viimeisten joukossa valituksi joukkueeseen. Kuoroon valittiin tietysti parhaat laulajat, ja jos koko luokka esiintyi, huonoimpien laulajien käskettiin vain aukoa suutaan. Kauneimmat ja rohkeimmat valittiin näytelmiin prinsessoiksi ja prinsseiksi, vaatimattomat saivat esittää kissaa tai puuta.
Kyllähän kahtiajakoihin on joutunut tottumaan tilanteessa jos toisessa, mutta tarvitaanko vielä uusintojakin ?- ei tarvita
uusintoja. Nämä jaot lampaisiin ja vuohiin ovat saaneet vain pahaa aikaan. Kaikki listat hyvistä ja huonoista kirjoittajista , rekatuista ja ei rekatuista tekee vain juopaa. Kumma kun Ruuneperi edes aloittaa keskustelun asiasta, joka ei perustu palstan sääntöihin. Väärä palsta sellaiselle, joka ei rekkaamattomia hyväksy.
Hyvä kun jotkut vakinikillään sanovat mielipiteensä tästä.
- sitoutumaton1
Pitääkö nyt selventää tilannetta,kun se pomppii samoissa lähtökohdissa näinkin pitkään?
Kun tämä palsta perustettiin, oli sen lähtökohtana juuri irtiotto 60 palstalla vallinneista erimielisyyksistä, h a jupojan kaikkeen sekaantumisen vuoksi!
Tämä on luettavissa arkistossa! Yhteenvetona sen tietenkin nyt joutuu esittämään.
Hajup. jäi silloin karmeiden riitojen jälkeen 60 palstalle, mutta on aika-ajoin tullut kärsimäänsä arvovallan menetystä takaisin peräämään monella rekisteröidyillä nimillään.
60 palstalaiset ei huoli "ketkulaa" niinkuin tänne ilmoittivat, minkä todella ymmärtää.
Ruuneperin toimesta tämän 70 palsta saatiin avattua ensi kerran, joista mukanaolijoita ei tiedetä, onko alkuperäisiä montakaan jäljellä muita kuin Ruuneperi.
Ei ole ihme, jos haluttaisiin jaottelu, rekattujen ja nimettömien välillä, kun ne pahimmat loukkaukset syytää nimettömänä operoiva, kelle vaan saa päähänsä!
Virheetön ei ole kukaan, , jokainen suuttuu joskus, antaen takaisin,että raikuu.
Riidoilla on aina 2 osapuolta, siinä saa yleensä rapaa ylleen hekin, joiden oikeudentaju pakottaa ottamaan kantaa.
Siitä nyt sen enempää, jatketaan valoisalla mielellä muistakin asioista jo keskustelemalla.- Hän ja me
Ei tarvita jakoja.
Jos 60 ja 70 eivät riitä, otetaan käyttöön tuo jo olemassa oleva 80 palstakin.
Jos palvelin ei vaadirekisteröitymistä, eivät kaikki kirjautumattomat käytä samaa " mustaa " nikkiä, ei ole mitään järkeä vaatia omaa ketjua tai jakoja.
Kirjoitan mustalla, enkä halua leimautua jotakin vastaan ja jonkun puolesta, mutta tässä olen jakamattoman oikeuden puolella.
Yhtä en ymmärrä, miksi helskutissa pitää noihin ilkeisiin viesteihin vastata???
EIKÖ NE VOI YKSINKERTAISESTI OHITTAA KOMMENTOIMATTA ?
Muistan kyllä, muistan kun 70 perustettiin, mutta eihän näirikkö jäänyt 60 palstallekaan, kirjoitti kaikkiin 50 ja nuoremmistakin alkaen, kaikilla politiikka palstoilla ja minne ikinä riitaa syntyi, siellä oli Kaidepuukin mukana, turvanako tippumiselta, mutta kuitenkin, kaikin mokomin, kirjoittakoon, eihän niitä ole pakko lukea, eikä varsinkaan kommentoida, siitä hän ei ole koskaan tykännyt ja ilmoitta senkin asian hyvin suurin kirjaimin ketjuissaan.
Miksi ei anneta rauhaa hänen kirjoittaa, aloittaa ja vastata itsellensä, se kun on osa hänen persoonallisuuttaan. Antamalla hälle oma tila, ei muita jakoja tarvita.
On HÄN ja me muut!
Suojailma, liukastakin ehkä, mutta ulos joka sorkka! - suomi24.fi x
Hän ja me kirjoitti:
Ei tarvita jakoja.
Jos 60 ja 70 eivät riitä, otetaan käyttöön tuo jo olemassa oleva 80 palstakin.
Jos palvelin ei vaadirekisteröitymistä, eivät kaikki kirjautumattomat käytä samaa " mustaa " nikkiä, ei ole mitään järkeä vaatia omaa ketjua tai jakoja.
Kirjoitan mustalla, enkä halua leimautua jotakin vastaan ja jonkun puolesta, mutta tässä olen jakamattoman oikeuden puolella.
Yhtä en ymmärrä, miksi helskutissa pitää noihin ilkeisiin viesteihin vastata???
EIKÖ NE VOI YKSINKERTAISESTI OHITTAA KOMMENTOIMATTA ?
Muistan kyllä, muistan kun 70 perustettiin, mutta eihän näirikkö jäänyt 60 palstallekaan, kirjoitti kaikkiin 50 ja nuoremmistakin alkaen, kaikilla politiikka palstoilla ja minne ikinä riitaa syntyi, siellä oli Kaidepuukin mukana, turvanako tippumiselta, mutta kuitenkin, kaikin mokomin, kirjoittakoon, eihän niitä ole pakko lukea, eikä varsinkaan kommentoida, siitä hän ei ole koskaan tykännyt ja ilmoitta senkin asian hyvin suurin kirjaimin ketjuissaan.
Miksi ei anneta rauhaa hänen kirjoittaa, aloittaa ja vastata itsellensä, se kun on osa hänen persoonallisuuttaan. Antamalla hälle oma tila, ei muita jakoja tarvita.
On HÄN ja me muut!
Suojailma, liukastakin ehkä, mutta ulos joka sorkka!VALE KIINNI!
Kertoi itse osallistuneensa aikoinaan 40 keskustelupalstalle ja saaneensa hyvän vastaanoton - ei ainoatakaan toraviestiä vilkkaissa keskusteluissa.
Tutkikaa javastatkaa asiallisesti.
80 palstalle menin ystävineni. Ruuneperi maalaismiehineen ja kanalaumoineen tuli perässä häiriköimään, joka on todettavissa edelleen.
Ovat edelleen tällä 70 palstalla, mutta vain ULLAMIRJAMI höperehtii yksin 80 palstalla.
Kaliiperi ei koskaan vastaNUT ASIALLISESTI KUN KYSYIN SORTAVALAN ROVASTISTAKIN. Sory meni kissankorkuisiksi.
Laitan vaan jos onnistun - olen kirjoituskiellossa tälle foorumille.
Syytä ei ole kerrottu koskaan.
- piste.
Oli tällä ketkulla oma ketju ja sai olla rauhassa hyvin harva siellä varmaan kävi.
Nyt kun kirjoittaa milloin mihinkin saadakseen huomiota ilkeilläkseen lisää. Ruuneperi oli optimisti avauksen tehdessään, mikä ei luontaisesti häneen istu.
Tein "tieteellisen" tutkimuksen kuinka hyvin onnistui ehdotus luoda rekattujen ketju.
Tulos 4.2. klo 10.28 on seuraava:
rekattujen viestiy 26 kpl
rekkaamattomien viestit 32 kpl
Loppua kohden tunnelman tiivistyttyä rekkaamattomien viestit suhteessa lisääntyivät.
ps. huom. viestissäni en ota kantaa puoleen enkä toiseen.- seliselitaas
Pitääkö aina jonkun selitellä ruunen kirjoituksia.
- xdeigr
Kyllä tarttee, iliman muuta. Näin on marjat, koeta sinä vaan kestää. Tuo nikki sopiikin sulle seliselitaas, kävithän sini-sirkun peräänkin tuon saman huomautuksen tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179