signaaleista

ignorant

Kuka voisi kertoa mulle homojen (jollainen siis itsekin olen) signaaleista? Lähinnä olen tällä hetkellä kiinnostunut siitä, mitä huivit ja liinat takataskussa tarkoittavat. Riippuuko niiden viesti väristä ja siitä kummassa takataskussa ne ovat? Onko muita epäsuoria tapoja viestiä?

15

7282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

      Liinat alkaa olla kyllä historiaa...

      Tässä ois melko varma vinkki kuinka tunnistaa homon: jos mies katsoo silmiin enemmän kuin 2 sekunttia on hän melko varmasti homo. ...ja jos katse kääntyy ohikulkiessa vielä taaksepäin - tapaus on selvä... Onko muut samaa mieltä??

      • ignorant

        Tiedän kyllä, että kaveri on homo, mutta haluaisin tietää, haluaako hän viestittää mulle ja mitä sillä että laittoi nauhan takataskuun. En usko, että se on sattuma;). Tarkoittaako se, että hän on bottom? Entä mitä merkitystä on sillä kummassa taskussa se on?


      • N-tomi
        ignorant kirjoitti:

        Tiedän kyllä, että kaveri on homo, mutta haluaisin tietää, haluaako hän viestittää mulle ja mitä sillä että laittoi nauhan takataskuun. En usko, että se on sattuma;). Tarkoittaako se, että hän on bottom? Entä mitä merkitystä on sillä kummassa taskussa se on?

        Aktiivinen laittaa vasempaan takataskuun, eli top.
        Passiivinen oikeaan takataskuun, eli btm.

        Aika moni käyttää liinoja, nuoremmilla harvoin näkee.
        Ruosteenruskea:Cowboy, vasen
        Hänen hevosensa, oikea
        Hiilenharmaa: Kumi-top, vasen
        Kumi-btm, oikea
        Puunkuoren ruskea: Polttaa sikareja,vasen
        Pitää sikarinpolttajista, oikea
        Oranssi: Mitä vaan,aina sopii, vasen
        Ei mitään nyt,oikea

        Koodeja on lukematon määrä, tässä on muutama esimerkki.


      • homo
        N-tomi kirjoitti:

        Aktiivinen laittaa vasempaan takataskuun, eli top.
        Passiivinen oikeaan takataskuun, eli btm.

        Aika moni käyttää liinoja, nuoremmilla harvoin näkee.
        Ruosteenruskea:Cowboy, vasen
        Hänen hevosensa, oikea
        Hiilenharmaa: Kumi-top, vasen
        Kumi-btm, oikea
        Puunkuoren ruskea: Polttaa sikareja,vasen
        Pitää sikarinpolttajista, oikea
        Oranssi: Mitä vaan,aina sopii, vasen
        Ei mitään nyt,oikea

        Koodeja on lukematon määrä, tässä on muutama esimerkki.

        Mitä ihmettä? Tarviiko viel nykyään käyttää mitään koodeja?!


      • ioi

        Kuulin tämän vinkin joskus aikoinaan, ja luulen et se on paras tunnistamiskeino. Eli silmistä sen näkee, kuka on homo. Ei tietenkään aina onnistu, mutta parempaakaan keinoa ei ole.


      • ioi
        homo kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Tarviiko viel nykyään käyttää mitään koodeja?!

        Minäkin oon kuvitellu ettei noi koodit enää oo käytössä?
        Korvarengas ja määrätynlaiset huivit olivat sellaisia aikoinaan, mutta kun valtakulttuuri käyttää samoja tunnuksia muihin tarkoituksiin, niin se ei enää toimi.
        Toisaalta salaisia koodeja ei enää tarvita niin paljon kuin aikoinaan, jolloin homoseksuaalisuus oli kiellyttyä


      • Joku Muu
        ioi kirjoitti:

        Minäkin oon kuvitellu ettei noi koodit enää oo käytössä?
        Korvarengas ja määrätynlaiset huivit olivat sellaisia aikoinaan, mutta kun valtakulttuuri käyttää samoja tunnuksia muihin tarkoituksiin, niin se ei enää toimi.
        Toisaalta salaisia koodeja ei enää tarvita niin paljon kuin aikoinaan, jolloin homoseksuaalisuus oli kiellyttyä

        hmm lista voi olla aika pitkä.
        http://alt.xmission.com/~trevin/hanky.html


      • Nono

        Olisin Peten kanssa täysin samaa mieltä. Tähän olettamukseeni perustuvat kaikki vähäiset seksikokemukseni kautta aikain.


      • muija
        ioi kirjoitti:

        Kuulin tämän vinkin joskus aikoinaan, ja luulen et se on paras tunnistamiskeino. Eli silmistä sen näkee, kuka on homo. Ei tietenkään aina onnistu, mutta parempaakaan keinoa ei ole.

        Ei kuule sillanpäänkään silmistä huomaa mitään!että aika vaikeaa on tunnistaminen!


    • hö-lmö1

      pink floyd learning to fly

      • pollopolla

        Mitäs sitten Metallican Laulaja-Kitaristi haluaa viestittää?Hän on kotoisin San Franciscosta,umpihetero ja kolmen lapsen isä,vasemmassa takataskussa ollut viimeiset 35 vuotta,musta huiviliina.onko sitten hänen viesti kenties:Olen straight,homojen turha flirttailla ym????


      • kaarlekusiperseIII
        pollopolla kirjoitti:

        Mitäs sitten Metallican Laulaja-Kitaristi haluaa viestittää?Hän on kotoisin San Franciscosta,umpihetero ja kolmen lapsen isä,vasemmassa takataskussa ollut viimeiset 35 vuotta,musta huiviliina.onko sitten hänen viesti kenties:Olen straight,homojen turha flirttailla ym????

        Se tarkoittaa, että Oi ihanaa, lemmiskelen Donald Trumpin kanssa.


    • Kätevä-viestintää

      Ei tavalliset homot mitään liinoja käytä eikä niitä muutenkaan tarvitse. Liinakoodi on lähinnä käytössä SM-seksissä. SM-bileissä on kätevä jo etukäteen masterin tietää mitä on etsimässä. Punainen oli nyrkkinaintia jne. Ei tarvitse niin paljon kysellä. Maso myös voi välttää sadoa, jos koodiväri on väärä.

    • Anonyymi

      Vitun homot!

      • Anonyymi

        Eikös pitäisi sanoa että senkin kyrvän homot?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe