Olen kesäkuussa 14 vuotta täyttävä iloinen ja reipas tyttö Porista. Olen koittanut etsiä kesätöitä jo jonkin aikaa tuloksia saavuttamatta. Olen hyvä sosiaallisissa tilanteissa, sekä fyysinen kuntoni on hyvä. Opin helposti uusia asioita, teknologiaa lukuun ottamatta. (Olen siis tietokoneitten, ja muiden laitteiden kanssa huono). Pystyn tekemään töitä päivisin heti kesäloman alkaessa. (kesälomani alkaa 1.6)
Työ voi kestää 1-3 viikkoa, jotta ehdin nauttia myös lomasta ;) . Jos jollain olisi tietoa mistä näihin tietoihin sopivaa työpaikkaa voisi hakea olisin kiinnostunut. :)
Kesätyöt Porissa
jennjk
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233