muuten teen valituksen laiskoille Suomi24;n pomoille, jos ette tule poistamaan sitä, kiitos.
Kun täällä kerta on moderaattorit, joijen tehdätävänä on poistaa joitain ketjunavauksia, niin tehkää se nyt!
Poistaisitteko ton viestin?, jossa sukulaisistani KOSKA
10
701
Vastaukset
- Netti Poliisi
Paina kohtaa "ilmoita asiaton viesti" !
- MrJuha82
Niin teinki
mut mitään ei tapahdu, koska tein sen kerran ja erästä viestiäni ei poistettu.
On toki joskus poistettu multa joitain- sport autoilija
Mitä sanottiin sukulaisista?
- kyylä.
Juha,arki koittaa taas.nuku hyvin.
Hyvä aloittaja, laiton myös viestiä jotta poistavat.
- MrJuha82
Tuntuu NAURETTAVALTA JA OUDOLTA, ku silloin ko pitäs poistaa joku viestinaloitus, niin sitä ei poisteta, mutta sitten kun tekkee jonkun viestin, jossa ei oo mitään vikaa, niin silloin nää moderaattorin kummajaiset käy poistamassa muuten asiallisen ketjunavauksen.
=0
=0
kasvaa kohta sukupuolielin ohtaan lol, jos ei tota poisteta grhrhrhrhrhrh
aargh - tunnenko sinut
MrJuha82 kirjoitti:
Tuntuu NAURETTAVALTA JA OUDOLTA, ku silloin ko pitäs poistaa joku viestinaloitus, niin sitä ei poisteta, mutta sitten kun tekkee jonkun viestin, jossa ei oo mitään vikaa, niin silloin nää moderaattorin kummajaiset käy poistamassa muuten asiallisen ketjunavauksen.
=0
=0
kasvaa kohta sukupuolielin ohtaan lol, jos ei tota poisteta grhrhrhrhrhrh
aarghRauhotu cowboy
- Sairasta touhua
MrJuha82 kirjoitti:
Tuntuu NAURETTAVALTA JA OUDOLTA, ku silloin ko pitäs poistaa joku viestinaloitus, niin sitä ei poisteta, mutta sitten kun tekkee jonkun viestin, jossa ei oo mitään vikaa, niin silloin nää moderaattorin kummajaiset käy poistamassa muuten asiallisen ketjunavauksen.
=0
=0
kasvaa kohta sukupuolielin ohtaan lol, jos ei tota poisteta grhrhrhrhrhrh
aarghOlen samaa mieltä nimimerkki: "Mr Juha82" kanssa.
Palstan säännöt kieltävät linkittämästä tänne karkeaa pornografiaa.
Tuohon pykälään vedoten yritin kahteenkin kertaan pistattaa tältä sivustolta nimimerkki: Matti1234567 laittaman törkeän pornoviestin.
Ylläpito ei reagoinut pyyntööni millään tavalla. Em. viesti löytyy vieläkin sivulta 2 otsikolla "Pidän"
Mitä ihmettä tuollaisilla ylläpidon säännöillä on virkaa, jos ylläpito itsekään ei niitä noudata?
- MrJuha82
Oliko se tämä?
http://apina.biz/114088.gif - böögienssi
voivoi vaan sukulaisines..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529