Hei, yksin olen lähdössä matkalle. Mistä voisi varata ryhmämatkan? Yksin mutta yhdessä.
Ryhmämatka
2
98
Vastaukset
- yksin yhdessä
Paras olisi kahden ryhmä koska joskus on 8 henkilöä ja olen yksin ryhmän ulkopuolella vaikka olisi 22 henkilöä yksin! Leningradiin siis olisin yksin ryhmänä menossa.
Hih, toi oli kiva kysymys. Yhden vuoden elokuussa pääni sanoi että tarvitsin pienen loman. Soitin matkatoimistoon ja kerroin tarvitsevani muutaman päivän loman lämpimään maahan lähelle yhden hengen huoneella. Tsto- tyttö sanoi että tossa olisi 5 päivän matka Ateenaan, käykö. Sanoi että siellä on nyt sitten kuuma. Sanoin heti että mitä väliä, otan sen. Hinnallakaan ei ollut väliä, ei kai se kallis ollut. Tapasin matkalla samalla tavalla matkaan lähteneen suomi- tytön jonka kanssa syntyi lomaromanssi.
Aina muistan sen kunka olimme likomärkiä puolen tunnin pussailusession jälkeen aamulla. Lakanoista olisi voinut vettä vääntää.
Aivan ihana tyttö ja ryhmämatka. Oppaasta en nähnyt vilaustakan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832