Rooman reissu suunnitteilla keväälle ja parvekkeeelinen hotellihuone hakusessa. Parvekkeen ei tervitse välttämättä olla iso, kunhan vaan kaksi henkeä sopii yhdessä tupakat polttamaan. Hotellin pitää olla myös lähellä metroa. Löytyykö suosituksia tämmöisestä keskihintaisesta hotellista?
Hotellihuone parvekkeella?
5
591
Vastaukset
- pahatilanne
Parvekkeelliset hotellihuoneet Roomassa ovat harvinaisia ja kalliita. Parasta on hoitaa tupakointi muualla kuin parvekkeella. Siis eipä nyt oikein neuvoa löydy kysymykseen.
- tätäkin kokeillut
Vuokraa huoneisto vaikka booking.comin kautta. Löytyy kyllä melkoisesti vaihtoehtoja.
- mrs matkaaja
Suosittelen varaamaan asunnon Rental In Romen kautta (rentalinrome.com). Kolme kertaa vuokrattu ja kaikki sujunut aina loistavasti. Asunto on muutenkin kivempi etenkin jos aikoo olla enemmän kuin kolme neljä yötä.
- Lomalle lomps
Tuolta rentalinromesta löytyy tosiaan hyviä vaihtoehtoja. Lomaa ollaan suunniteltu viikon mittaiseksi. Kiitos kaikille vastauksista.
- Toinen nonno
Kannattaa mennä hissillä alas ja hotellin eteen ulos tupakalle. Turhaa maksaa parvekkeesta. Italiassa on samoin kuin Suomessa tupakointi kielletty hotelleissa.
Kiukuspäissäni lopetin koko tupakanpolton kun en saanut sitä tehdä huoneessa. Olin luullut 45 vuotta, että tupakanpolton lopettaminen on vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782