Netflix --> ONGELMA!

NorppaZuiQ

Olen katsonut siskoni Netflix-tunnuksilla elokuvia (yhden tilin alla on siis kaksi profiilia, minun ja hänen). Tässä vaiheessa haluan muistuttaa, että lasku on maksettu.... Ja sitten, yhtäkkiä yllättäin kesken elokuvan koneeni ruutuun tuli ilmoitus:

"PAHOITTELUT, JOTAIN MENI PIELEEN....

Silverlight-sovelluksen tallennustila-virhe

Firefoxin yksityinen selaustila estää Netflixiä tallentamasta asetuksia tietokoneellesi. Korjaa tämä ongelma suorittamalla seuraavat vaiheet:

1. Klikkaa näytön vasemmassa yläkulmassa olevaa TYÖKALUT-valikkoa, valitse LOPETA YKSITYINEN SELAUS.

2. Klikkaa näytön vasemmassa yläkulmassa olevaa TYÖKALUT-valikkoa, valitse ASETUKSET, sitten TIETOSUOJA ja muuta ensimmäinen vaihtoehto tilaan TÄYDELLISET HISTORIATIEDOT.

Jos ongelma ei ratkea tällä tavalla, soita Netflixiin numeroon 0800 915 563.

Virhekoodi: N8010"

Koneessani on Windows 8.1, voisiko se vaikuttaa asiaan? Muistaakseni päivitys Win8 --> Win8.1 tapahtui samoihin aikoihin. En kuitenkaan ole 100% varma asiasta. En ole koittanut soittaa Netflixin numeroon, mutta pyysin apua chatista, joka toimii harmikseni englannin kielellä. Sieltä minulle annettiin tämä linkki: https://support.netflix.com/fi/node/3572

Olen koittanut toimia ohjeitten mukaan, mutta ei tapahdu mitään.

Osaisiko joku antaa neuvoja? :)

6

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile poistaa Silverlight ja asenna se uudestaan.

      Windows 8.1 päivityksellä ei pitäisi olla merkitystä tässätapauksessa.

    • NorppaZuiQ

      Ai niin, unohdin mainita että oon poistanu Silverlightin muutamaankin kertaan ja asentanu uudestaan, mutta mitään muutosta ei tapahdu.

    • Linguafranca utelee ...
      Voiko Windows Vistaan päivittää Windows 7:n ???

    • Voi mutta vaatii Windows 7 asennus/päivityslevyn.

    • NorppaZuiQ

      Heippa!

      Unohdin tänne kertoa, että koneellani oli automaattisesti jo valmiina Netflix-sovellus, jonka kautta pääsen katsomaan elokuvia :)

      Kiitoksia kuitenkin viesteistänne.

    • Hyvä homma!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe