Olen katsonut siskoni Netflix-tunnuksilla elokuvia (yhden tilin alla on siis kaksi profiilia, minun ja hänen). Tässä vaiheessa haluan muistuttaa, että lasku on maksettu.... Ja sitten, yhtäkkiä yllättäin kesken elokuvan koneeni ruutuun tuli ilmoitus:
"PAHOITTELUT, JOTAIN MENI PIELEEN....
Silverlight-sovelluksen tallennustila-virhe
Firefoxin yksityinen selaustila estää Netflixiä tallentamasta asetuksia tietokoneellesi. Korjaa tämä ongelma suorittamalla seuraavat vaiheet:
1. Klikkaa näytön vasemmassa yläkulmassa olevaa TYÖKALUT-valikkoa, valitse LOPETA YKSITYINEN SELAUS.
2. Klikkaa näytön vasemmassa yläkulmassa olevaa TYÖKALUT-valikkoa, valitse ASETUKSET, sitten TIETOSUOJA ja muuta ensimmäinen vaihtoehto tilaan TÄYDELLISET HISTORIATIEDOT.
Jos ongelma ei ratkea tällä tavalla, soita Netflixiin numeroon 0800 915 563.
Virhekoodi: N8010"
Koneessani on Windows 8.1, voisiko se vaikuttaa asiaan? Muistaakseni päivitys Win8 --> Win8.1 tapahtui samoihin aikoihin. En kuitenkaan ole 100% varma asiasta. En ole koittanut soittaa Netflixin numeroon, mutta pyysin apua chatista, joka toimii harmikseni englannin kielellä. Sieltä minulle annettiin tämä linkki: https://support.netflix.com/fi/node/3572
Olen koittanut toimia ohjeitten mukaan, mutta ei tapahdu mitään.
Osaisiko joku antaa neuvoja? :)
Netflix --> ONGELMA!
NorppaZuiQ
6
2357
Vastaukset
Kokeile poistaa Silverlight ja asenna se uudestaan.
Windows 8.1 päivityksellä ei pitäisi olla merkitystä tässätapauksessa.- NorppaZuiQ
Ai niin, unohdin mainita että oon poistanu Silverlightin muutamaankin kertaan ja asentanu uudestaan, mutta mitään muutosta ei tapahdu.
Linguafranca utelee ...
Voiko Windows Vistaan päivittää Windows 7:n ???Voi mutta vaatii Windows 7 asennus/päivityslevyn.
- NorppaZuiQ
Heippa!
Unohdin tänne kertoa, että koneellani oli automaattisesti jo valmiina Netflix-sovellus, jonka kautta pääsen katsomaan elokuvia :)
Kiitoksia kuitenkin viesteistänne. Hyvä homma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076