Netflix --> ONGELMA!

NorppaZuiQ

Olen katsonut siskoni Netflix-tunnuksilla elokuvia (yhden tilin alla on siis kaksi profiilia, minun ja hänen). Tässä vaiheessa haluan muistuttaa, että lasku on maksettu.... Ja sitten, yhtäkkiä yllättäin kesken elokuvan koneeni ruutuun tuli ilmoitus:

"PAHOITTELUT, JOTAIN MENI PIELEEN....

Silverlight-sovelluksen tallennustila-virhe

Firefoxin yksityinen selaustila estää Netflixiä tallentamasta asetuksia tietokoneellesi. Korjaa tämä ongelma suorittamalla seuraavat vaiheet:

1. Klikkaa näytön vasemmassa yläkulmassa olevaa TYÖKALUT-valikkoa, valitse LOPETA YKSITYINEN SELAUS.

2. Klikkaa näytön vasemmassa yläkulmassa olevaa TYÖKALUT-valikkoa, valitse ASETUKSET, sitten TIETOSUOJA ja muuta ensimmäinen vaihtoehto tilaan TÄYDELLISET HISTORIATIEDOT.

Jos ongelma ei ratkea tällä tavalla, soita Netflixiin numeroon 0800 915 563.

Virhekoodi: N8010"

Koneessani on Windows 8.1, voisiko se vaikuttaa asiaan? Muistaakseni päivitys Win8 --> Win8.1 tapahtui samoihin aikoihin. En kuitenkaan ole 100% varma asiasta. En ole koittanut soittaa Netflixin numeroon, mutta pyysin apua chatista, joka toimii harmikseni englannin kielellä. Sieltä minulle annettiin tämä linkki: https://support.netflix.com/fi/node/3572

Olen koittanut toimia ohjeitten mukaan, mutta ei tapahdu mitään.

Osaisiko joku antaa neuvoja? :)

6

2502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile poistaa Silverlight ja asenna se uudestaan.

Windows 8.1 päivityksellä ei pitäisi olla merkitystä tässätapauksessa.

• NorppaZuiQ

Ai niin, unohdin mainita että oon poistanu Silverlightin muutamaankin kertaan ja asentanu uudestaan, mutta mitään muutosta ei tapahdu.

• Linguafranca utelee ...
      Voiko Windows Vistaan päivittää Windows 7:n ???

• Voi mutta vaatii Windows 7 asennus/päivityslevyn.

• NorppaZuiQ

Heippa!

Unohdin tänne kertoa, että koneellani oli automaattisesti jo valmiina Netflix-sovellus, jonka kautta pääsen katsomaan elokuvia :)

Kiitoksia kuitenkin viesteistänne.

• vapunen

Hyvä homma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      58
      2855
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      33
      2123
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      20
      1795
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      374
      1339
    5. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      30
      1299
    6. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      65
      1273
    7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      49
      1023
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      1019
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      46
      907
    10. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      65
      878
    Aihe