Pikkuveli kiusaa ja haukkuu kokoajan :(

En jaksa enää :'(

Olen 11v tyttö ja pikkuveljeni on 9v.
Hän kokoajan kiusaa ja haukkuu mua.
Joudun kestämään sitä jokapäivä ja se ei oo yhtään kivaa.
Pikkuveljeni pyörii 4-5 luokkalaisten kanssa.
Hän haukkuu mua nörtiksi, itkupilliksi, idiootiksi, lesboksi, vaikka en ole!
Äitini ei sano pikkuveljelleni mitään vaikka se haukkuu, muttaku mä sitten sanon ees pikkasen takas nii äiti heti huutaa mulle.
Mulla muutenki masentaa, ku mä en kestä enää ku jokapäivä sama homma :'(
tekis mieli vaa kuolla, ku eihä kukaan välitä, ei äitinikään.. Isä vaan :'(
Oon monesti miettiny, että miks mä ees synnyin.
Pikkuveli kiusaa sillein, että jos mulla on kaveri se tulee mun huoneeseen ja alkaa peilleileen ja hyppiin sängyllä, sitten se koputtelee oviin ja laittaa niitä kii ja taas aukasee.
Sitten jos mulla on karkkia nii se aina menee syömään niitä, ja ottaa viel kourallisen niitä salaa ;( mulle ei ikinä jää mitää.
Ja se lyö mua kokoajan ! AUTTAKAA ;( En jaksa tätä enää.. ;( Äitikään ei sano mitään pikkuveljelleni isä vain, mutta ei se lopeta :'((

11

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat tavat

      Hirvittävä pikkuveli sinulla kyllä on , sen voin sanoa. Yritä olla ihan niinku sitä monsteria ei ois olemassa , kun se tulee haukkumaan. Ja piilota kaikki HÄNEN herkut HÄNEN omaan huoneeseen , kun hänellä on niitä. Omat piilota vaatekaappiin , vaatteiden sekaan.Jos se tulee haukkumaan sinuu porukalla , tai Äitisi kuuloetäisyydellä niin vastaa positiivisesti nauramalla niinkuin vitsille ja kun se kysyy et mitä naurat nii sano että muistiin tuli vaa (joku todella nolo tilanne jonka veljesi haluaisi unohtaa) ja naurat päälle . Toivottavasti autoin.

      • Omat tavat

        Ainiin !
        kun se lyö sinua niin ... NAURA !!!
        Sano : -Highihhii , Älä nyt viiti , kutittaa , tai votain sen tapaista.


    • poika 13

      Toi ois unelma mulle että äiti ei huutais mulle vaan mun siskolle :D. Mun sisko valittaa musta vaikka jos esim mee sen huoneeseen ja lainaan jotaki kirjaa niin heti rupee ragettaa mulle ja äiti rupee kans ragettaa mulle ja sit jos se tekee mulle jotakin pahaa esim tulee haukkumaan mua ja valitan äidille niin se ei sano sille mitään vaan alkaa mulle ja sanoo vaan: "älä kiusaa sun siskoas!" Siis WTF?! mitä se mulle ragettaa jos en tehny mitään vaan se haukku... kai se pitää tottuu vaan et sisko haukkuu mua ja ei oo oikeuksii sanoo vastaan koska äiti ei kummiskaan tue mua vaan just ragettaa mulle....


      mut kummiski en tiedä mitä kertoa sulle ku ei oo kokemusta koska ei oo pikkuveljeä...

    • poika 13

      Tai no sittenki on jotakin sanottavaa mulla:

      Ku se kiusaa sua niin esitä että et välitä siitä. silleen esitä et sitä ei oo olemassa :P. Muhun tehoo aina :D.

    • anonminos

      Oon sua vuoden vanhempi ja poika eikä mulla oo siskoi eikä veljii mutta jos asut lähellä Rovaniemeä voin tulla kiusaamaan sitä sun pikkuveljees. Voisin vaikka tunkee sen pään pönttöön tai jotain. Ihan mitä vaan keksit. Muista, lähellä Rovaniemeä vain. On sulla ärsyttävä veli. Voimaa sulle.

    • En jaksa enää :'(

      Asun lähellä rovaniemeä, mutta ei se siihen tehoa. Nyt just äsken se haukku ämmäksi ja uudestaan lesboksi ja idiootiks. Se ei anna mun nyt kattoa telkkaria ja omii kaukosäädin ittellensä. Ja se just äsken huus et " Eipä sua ois olemassakaan! Oispa mulla veli! " Oikeesti, tää sattuu niin paljon :'( En kestä enää .. Ja oon kahestaa sen kaa koton

    • -o-

      Sinähän olet isompi. Pistä sille turpiin. Älä välitä mitään puheista että ei saa lyödä. Kääri veli mattoon, istu päälle ja mäiski niin että tuntuu. Ainaista päänaukomista ei tänne ole tultu kuuntelemaan. Veljestäsi tulee nöyrä ja hiljainen poika.

    • En jaksa enää :'(

      Voisin kokeilla, mutta äiti alkaa huutamaan, koska AINA! :))))))))))))))

    • I know .___.

      Joo munki veljet on pilannu mun elämän. Mä en edes kehtaa tuoda omaa poikakaveria kylään koska ne on villejä jolloin isä huutaa kurkkusuorana. Ne kiroilee (siis ne ei oo ihan selvä päisii käy kaikissa terapeuteis) . Ne omii multa kaiken. Jopa mun kaverit vihaa niitä. Ne on niiiiin hirveitä. Hyvä että päästään edes kauppaan niitten takia. Jolloin kaikki vapaa-aika perheen kanssa ois yhtä helvettiä.

    • Tshau

      Sano sille.
      "tekis mieli kuolla veljen takii"
      Niin mäiainaki sanoisin
      .

    • miksisaaranauraa

      .. ole niin kiltti ja näytä isällesi tämä kirjoittamasi viesti. Toivon että hänen silmänsä aukeaisivat kun hän näkee mitä kirjotit ja että haet täältä apua !
      Halaus sulle ja rohkeutta näyttää isälles!
      Taivaan Isä ainakin kuulee rukoukset =)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe