hei olen lähdössö huhtikuun lopulla torreviejaan tietääkö kukaan onko torreviejassa ilmasia vessoja kun toi kalja rupee kusettamaan voiko kaupungilla kuseskella vapaasti onko noi espanjalaiset kuinka tarkkoja oltiin viime kesänä turkissa oon ollut myös tallinnassa 4 kertaa
vessa
10
1096
Vastaukset
- Urinaaras
Sun kannattaa mennä takas Turkkiin. Älä missään nimessä tule Torreviejaan.
- onni6
voi kauhee mikä tärkeilijä
- Hermanni
Narina akka
- don juan
eihän siellä ole mitään väliä mihin käyt kusella. minä olen ollut siellä useamman talven ja olen kussut aina johonkin lumihankeen ei siitä kukaan välitä eikä poliisit puutu julkiseen kuseskeluun niillä on paljon tärkeämpääkin tekemistä
- kusiputka
kiitos don juan vastauksesta tälläiset asiat on hyvätietää ennen matkalle lähtöä ne on arvokasta tiotoa vielä olisi yksi kysymys mistä sieltä voi ostaa kunnon heinää ja millainen bordelli toi eeden rock on
- Pekka .p
kusiputka kirjoitti:
kiitos don juan vastauksesta tälläiset asiat on hyvätietää ennen matkalle lähtöä ne on arvokasta tiotoa vielä olisi yksi kysymys mistä sieltä voi ostaa kunnon heinää ja millainen bordelli toi eeden rock on
Heinää on myytävänä liniautoaseman kulmilla kun menet 8 jälkeen illalla kauppiaita on yllin kyllin muista ensin pyytää maistiaiset ennenkin ostat ihan hyvää tavaraa on ollut .huorat kannattaa ottaa torrequida lehdestä
- janis ivanov
vastaus nimimerkkille kusiputka... joo ei torrevijassa olla niin tarkkoja eihän siellä ole kuin eläkeläisiä eihän ne mitään nää että voit kuseskella ihan rauhassa niin ne kusee espanjalaisetkin minne sattuu hyviä kusipaikkoja on esimerkiksi bentague kentät ...terv...janis ivanov
- Tosi on
On
- turkinreissu
Espanjassa ei saa syljeskelläkkään kaduilla voi saada sakot ja siellä missä juot niin siellä on vessat Yleisillä paikoilla ei saa juoda tulee sakot ja parhaimmassa tapauksessa Putka reissu Näin on käynyt itsellekin.Joten TURKKIIN.
- eurooppalainen1
Ehdottmasti sinun kannattaa mennä Turkkiin, älä turhaan pilaa lomaasi Espanjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892