nirso villakoira

emäntä

Hei!
Meillä tosi nirso ja huonosti syövä villakoira.. Onko millaisia kokemuksia muilla??
Tämä herra syö vaan tiettyä koiranmakkaraa, jos aina sitäkään ja raakaa jauhelihaa Todella harvoja nappulalajeja joskus ja silloinkin jos on ollut ensin koko päivän niihin koskematta. Syö sitten usein ruokansa yöllä pois lopulta, jos silloinkaan, välillä joudun heittämään pois kun mennyt jo pahaksi..Aattelin että pitäiskös ruveta ostamaan sisäelimiä kauppahallista sille..
Olen kokeillut oikeaoppista syöttämistä että otan ruokakupin pois kokeilun jälkeen jne. mut tuo koira varmaan pyörtys kupin viereen, kun ei vaan kelpaa.. Mielestäni en painostakkaan millään lailla, normaalitoimi kun kuuluis olla, mut huolestuttaa vähän..Kotiruokaa se syö jonkun verran, mutta on aika hoikka poika. Ulkoilee ihan reippaasti ja leikkii. Nyt alkanut silmät rähmiä, mut oiskohan pakkasen ja viiman tekosia..
Kertoilkaa nirsojen koirien kokemuksia tai keinoja..

1

594

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j4289u 8nu

koira pärjää hyvin 1-2pvää syömättä, ja sen jälkeen kyllä kelpaa se mitä annetaan.
      Älä ala tarjoamaan herkkuja, sen jälkeen odottaa niitä aina!
      Ja koira voisi joutua tekemään jtn jonka jälkeen saa ruoan palkinnoksi, ja istuta hetken kun olet laittanut kupin lattialle ja kupille saa mennä vasta kun annat luvan. jos ei kelpaa, kuppi pois! Etkä anna sitä uudelleen hetken päästä vaan vasta kun on seuraava ruoka-aika, ja jos ei silloinkaan kelpaa, kuppi pois. Jos ei parissa pvässä toimi, sitten vasta voit huolestua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3040
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      943
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      817
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      756
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      549
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      48
      526
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      465
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      460
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    Aihe