kiitos jo valmiiksi jos joku edes pätkän vertaa voisi
http://www.youtube.com/watch?v=hi1Zd0Eu1cg
viihtiskö joku kirjottaa tämän sanat
3
1287
Vastaukset
- eallima juhkki
Tässä nopsasti naputeltuna. Kuultu ja kirjoitettu vähän sinne päin. :D
mun lean juohke sámegillii oahppan giitit
mun lean oahppan gáktemálliid earuhit
muhto nieguid siste ivnnit dat suoli seahkanit
soaittán sirdit morraša čálmmistan nubbái
soaittán ruovttu olbmuid gaskkas jaskkodit
muhto gávpogis mun luđiid dan jolgen rohttestit
ráhkisvuođa hávdd' al lea ginttal jáddan
beaste mu jos du eahket lea láddan
beaste mu
beaste
johtit sáhtašin mun luoddaid máilmmi birra
johtit sáhtašin mun ruovttoluodda fas
muhto du haga luodda lea vehá menddo gelddolaš
hávdegeađgái mun čálašan sániid
beaste mu! Ja gáskkašan bániid
beaste mu
beaste
ráhkisvuođa sátni lea menddo guhkki
beaste mu, gii lean eallima juhkki
beaste mu
beaste- ...
kiitos hurjasti! tämä auttaa paljon(:
- guuu
... kirjoitti:
kiitos hurjasti! tämä auttaa paljon(:
Mistä tämä laulu kertoo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172353Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031489Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801250Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.401231Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056