Mitä kuvun alla (under the dome stephen king) kirjan lopussa tapahtuu? Mikä se kupu on ja mistä se on tullut? (Joku joka on lukenut kyseisen kirjan)
Kuvun alla
5
259
Vastaukset
- lue itse!
etkö voi itse lukea loppuun? Mikä nykynuorisoa oikein vaivaa, kun ei jakseta edes sen vertaa? jos et jaksa lukea, niin kantsii varrota kunnes sarja alkaa telkkarissa, pitäis kai alkaa piakkoin.. ekalla kaudellakaan ei tosin vielä selviä, mistä kupu tuli ja miksi, mutta eiköhän se vielä selviä jossain vaiheessa. saattaa olla että tuohon kirjaankin on tulossa jatkoa, eli ei tarvitsekkaan vielä olla selvillä asioista.
- lue se silti
Alienit laittoivat sen kuvun, tarkoituksenaan jalostaa orjiksi sopivia ihmisiä.
- aloittaja2
Oikeastiko, vai keksitkö itse? en jaksa lukee kirjaa koska oon 13v. haluun vaa spoilata lopun kavereille
- tyhmää
sehän vasta lapsellista onkin. vaikka et itse jaksa/viitsi/halua lukea, niin ei tarvitse pilata lukukokemusta niiltä, jotka jaksavat/viitsivät/haluavat. kirja ei ole edes pitkä, joten tuskin sulta kovin kauan menis sen lukemisessa
- mää taas
Juu ihan oikeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349178"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn253632Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432194Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html961994Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131852Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121445Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241288- 711177
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168846- 67815