Kattoremontti joensuussa

Niinivaaralla

Voisitteko suositella asiallista kattoremontin tekijää joensuussa.
Katon pinta ala 162m2 "Käkikello"
Katto-Kaasista ei monikaan suosittele näiden juttujen perusteella.
Nyt ripeää osaavaa tekijää kaivataan.

42

9605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spertti

      Liekkö monellakaan löytyy ammattitaitoa/kiinnostusta noin jyrkän tekemiseen.

    • spurtti 1

      spertti hei ota paikalliset timpurit hommiin tai palkallisen pienen yrittäjän jääpi välistä vetäjät pois tulee huomattavasti halvemaksi ei missään nimessä markkinointi firmoille joilla on myynti miehiä kentällä esim.mm..lestojen jumalan siunaama firma......

    • Heikki R

      Katto-Kaasinen teki meille ja meidän naapurille tänne joensuun hukanhaudalle,
      kattoremontit, me ainakin olemme tyytyväisiä remonteihin, osoite on puolukkapuistikko, 2-3 Miestä tekivät aamu 7.00-17.00 puolitoista viikkoa. VOIN SUOSITELLA.

      • Spertti

        Joo Pitää ottaa joku paikallinen eikä ulko paikkakuntalaista.
        Jää eurot omaan pitäjään.


      • Spertti
        Spertti kirjoitti:

        Joo Pitää ottaa joku paikallinen eikä ulko paikkakuntalaista.
        Jää eurot omaan pitäjään.

        Katto-kaasista en ainakaan ota.
        Löytyy niitä parempiakin tekiöitä jotka on paikallisia eikä vaan väitä olevansa.


      • masartti
        Spertti kirjoitti:

        Katto-kaasista en ainakaan ota.
        Löytyy niitä parempiakin tekiöitä jotka on paikallisia eikä vaan väitä olevansa.

        Ei sinun tarvitse täällä moittia jotain katon tekijää. Ota vaan sellainen johon sinulla on varaa. Tunnuthan tietävän hyviä kattomiehiä.


      • Anonyymi
        Spertti kirjoitti:

        Joo Pitää ottaa joku paikallinen eikä ulko paikkakuntalaista.
        Jää eurot omaan pitäjään.

        Pellin paksuus pitää olla se mitä luvataan. Ohuemmalla pellillä saa urakat mutta asiakas saa paskaa niskaan.


    • Ja hyvä tul...

      2012 alkukesästä tehtiin kattoremontti Mutalan alueella ja neliöhinta jäi n.50 euroa valmiina sisältäen kaikki työt ja tarvikkeet virallisesti!
      Tarjouksia kyseltiin ja hintahaarukka oli 70-100 eur./m2 urakalla.
      Huomiona tein, mitä suurempi firma sitä kalliimpi hinta.
      Meillä omantyön osuus oli huomattava ja timpurit teki työt laskutyönä.

      Toki ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollista tehdä omanatyönä kaikkea mahdollista, mutta jokainen omien kykyjen ja taitojen mukaan, vaikka sitten pelkästään urakkalaskun hyväksyminen ja maksaminen aikanaan!

      • Naapurit 14

        Suorasauma???? pyytäkää muiltakin tarjouksia.


    • koti 2014

      Eliittikatot virma kierrä kaukaa HUTILOIVAT paljon rakennus virheitä.

    • katto 55

      Jos mulla olisi nyt katto remppa esissä ,ottaisin pari AMMATTITAITOISTA
      timpuria ja eikun hommiin.
      Kattovirmat laskevat urakan silleen että jää voittoa muutama tonni se on tosi
      itselleni kävi muutama vuosi niin maksoin n.5000 euroa tarvikkeitten ja työn
      osuuden päälle voittoa.
      Tarvike hinnat saat rauta kauppiaalta ja työn osuus on n. alle 10000 ekua
      riippuu siitä mitä ja miten teetät.

    • tyytyväinen asiakas

      Järvi-suomen kattosaneeraus Oy tekee kokemuksella ja ammattitaidolla peltikatteet. Siellä töissä muutama suomalainen, koulutettu työntekijä ja omistaja aina työmaalla itsekkin työssä. 0400-688 228 / Kari Pirhonen

    • valvoja48

      Teetimme syyskuussa kattoremontin.Ohjeeksi annan jokaiselle,valvokaa..valvokaa ja vielä valvokaa tai ottakaa joku ulkopuolinen valvomaan.Henkilö joka tuntee laudat ja laudan paksuudet ym ja sopimuksessa sovitut asiat.Sopimusta tehtäessä homman laajuus sujuu kuin poskivalssi,mutta tekijöillä voi olla eri katsantokanta pohjatöiden tekoon ja sopimuksessa sovittuihin toimenpiteisiin.Sovitut asiat kaikki ylös paperille ja tarkkaa silmää valvojalla,niin sitten homma hoituu,muuten ei!

    • joensuulaista

      Tosiaan Katto-kaasista ei voisi suositella.Ei pidä mitä lupaa.Itse myyntimieskin on pakkomyyjä
      noloinen.Pitäs päätös tehdä samassa.

      • Anonyymi

        Kun takuu on päättymässä .en saanut yhteyttä kuin käräoikeuden kautta .ja alkoi puhelin soida,


    • Tyytyväinen65

      Katto-Kaasisella mielyttävä ja mukava myyjä jos kattoremonttia haluatte. Joensuun alueelta löytyi paljon esimerkkikohteita. Tekivät tutuillemmekin konesaumapeltikaton. voin suositella

    • hukanhauta11

      Itse olen rakennus alan kavereita joensuusta, ihmettelen näitä kirjoituksia mitä tänne kirjoitellaan!
      varmasti kaikki yritykset tekävät aina parhaansa että onnituvat työssään. mutta esim katto-kaasinen teki meidän naapurille kattoremontin ja tekivät sen viimesenpäälle 05/2017, kävin myös itse katsomassa sen koko homman.Myös sisäremontti yrityksiä on paljon hyviä joensuussa. kannatta kilpailuttaa remontteja ja selvittää samalla yrityksen taustat.

      • Anonyymi

        Rakennusalan ammattilainen hyvä kommentti kun oli naapurin asunto katso viidean vuoden päästa oiskoon kuitennii ollut paras rak.mestarin valvonta.kok.on.


    • Tiedääään

      Ei missään nimessä kaasisia! Ei voi suositella kenellekään!

    • isännöitsijä19

      Katto-kaasinen tekee konesaumakatot, profiilipeltikatot ja huopakattoja. En ole mitään muuta kuullut kun hyvää. Kiireellä eivät pojat asenna 4-5 päivää. Per katto. Olen nähnyt niin monta kertaa tämän homman. Voin suositella kaikille ketkä suunnittelee kattoremonttia ja vielä on vakaa yritys.

      • Anonyymi

        Jouniko se ite täällä kirjoittelee 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouniko se ite täällä kirjoittelee 🤣🤣

        Niin taitaa kirjoitella. Omahyväistä tekstiä. En oo paljon hyvää kuullut Jouniboysta 😂😂


    • Kokenut4

      Todella kieroa touhua ko. yrityksellä. Rahat kynivät ja ajavat kaikkea muuta kuin asiakkaan etua.

    • Katajanmäki

      Katto-Kaasinen teki meille vesikattoremontin tänne joesuuhun,08 / 2017 näytti tosi helpon näköiseltä hommalta, kolmelta pyydettiin tarjous! edullisin oli katto-kaasinen. Työn jälkeen olemme tosi tyytyväisiä, ja kuinka työmiehetkin oli niin fiksuja!! Terveisin Jouko ja Liisa

    • Tyytyväinen

      Suosittelen Katto-Kaasista. Olen 100% tyytyväinen. Homman hoitivat yli 100% paneutumisella siihen että asiakas on tyytyväinen.

    • pintaykköset

      Ystäväni suositteli minulle Pintaykköset Oy:tä. Hyvin tekivät kattoremontin minulle Joensuussa, oli edullisempi muihin tarjouksiin nähden, sekä olivat erittäin luotettavan oloisia nuoria miehiä. Iso Peukku nuorille yrittäjille! Suosittelen kyseistä firmaa www.pintaykkoset.fi

      • Anonyymi

        Vielä kun tietäisivät RT korteista ja rakennusmääräyksistä edes jotain.


    • Peltimies

      Tein konesaunakaton itse ja hinnaksi jäi 12e neliö

    • Tottisesti

      Ne kivijalkaliikkeet jotka kulkevat ovelta ovelle väkisin kauppaamassa katon uusimista(vaikka ei tarvitsekkaan), ovat jo konkurssinpartaalla. Niin myös eräs LVI pojat Oulussa. Talvella sanovat hyvän tulevan. Kunka kukat ja muutkin laatoitukset vois talvella istuttaa uudelleeen jne. katsoin ko liikkeen tietoja netistä ja kaikki oli ulosotossa, laskut maksamatta ja tuomioita toinen mokoma. Ovelta ovelle kauppiailta ei kannata ottaa mitään, koska myyntitapa on konkurssikypsän liikkkeen toimia. Hintakin on karmea. 50m putkea ja 4 nurkkakaivoa tarjaous oli 20.000 e. Kuka hullu rupeaisi maksamaan jon kun hutoi yrittäjän velkoja noin vain. Kunnon kivijalkaliike ei kauppaa ovelta ovelle. Katsokaa keneltä mitäkin otatte.

    • Saaehdottaa

      Huomenna kattokassinen tulee katsoo mun kattoo ja kuullu vain hyvää kemi

    • pintaykköset

      Kattoremontin hinnan sain laskettua kätevästi www.pintaykkoset.fi nettisivuilta. Hinta-laskurin hinta näytti 59e/m2, kun kyseessä oli jyrkkä katto. Kyseisen firman edustajat kävivät katsomassa vielä paikanpäällä katon. Hinta oli minulle jopa edullisempi mitä laskuri näytti. Talossani oli n.150 m2 ja hinta oli alle 10000€ lumiesteineen, piipunpelteineen sekä sadevesijärjestelmineen ja työstä sain kotitalousvähennyksen. Ensi kesäksi 2020 varasin kyseiseltä firmalta talonmaalauksen. Olen erittäin tyytyväinen ja voin suositella nuoria, mutta osaavia paikallisia yrittäjiä remontin tekijöiksi! Asiallista toimintaa!

      • Anonyymi

        Siltä vaikuttaa. Minulla kisasi kaksi firmaa paljon pienemmästä liiterinkatosta, ilma kouruja, lumiesteitä tai piippuja, ja hinta on runsas 8000 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa. Minulla kisasi kaksi firmaa paljon pienemmästä liiterinkatosta, ilma kouruja, lumiesteitä tai piippuja, ja hinta on runsas 8000 €.

        SITTEN HERÄSIN JA PÄÄSTIN KISSAN PIHALLE TERVEISIN LARS


      • Anonyymi

        Mainosmoehet asialla. Vitun noloa 🤣


      • Anonyymi

        Joko Matti on katto paikallaan ja talo maalattu ?


    • Anonyymi

      Nämä jotka haukuu esim katto-kaasista, voisitteko laittaa tarkemmin, mikä meni vikaan ja laittaa esim osoitteen että voi kaikki käydä katsoo miten huonon katon ovat tehneet. Vai oletteko vain kilpailijoiden ovelta ovelle kauppiaita???

      • Anonyymi

        Yhden kilpailijan koulutuksessa kuulemma jo opetetaan et muiden mustamaalaaminen on ok.


      • Anonyymi

        osoite tulee oikeudenkäynnin jälkeen mutta sitä ennen tehkää vain remontteja


    • Anonyymi

      Kaasinen teki taloyhtiöömme katot, oli edullinen ja moitteetonta työtä. Oli edullinen ja valitsimme yhtiön paikallisten hyvien kokemusten perusteella. Ja tämä ei ole trolli vaan käytännön kokemus!

    • Anonyymi

      tarviiko katon kestää pelkkää vettä lumi on eri asia

    • Anonyymi

      Jos meinaat tiettää katon jossa on ns .ronttoja vaadi tuplapellit taitteeseen,eioo kalli.s pienelle alalle asentaessa mutta lopputulos halpa . jos ohut peltiä ,entiset keståå,nykyiset kuulemma kestää.mutta kun ei

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe