partybar hulabaloo

barhulabaloo

Ootteko käyny? No jos ette niin ehdottomasti kannattaa tää paikka käydä tsekkamassa! Itse olen jo vannoutunut kanta-asiakas! Monet helsingin baarit olen läpi käynyt ja tää paikka kolahti totaalisesti, ihan huikee paikka! Monessa paikassa baarimikot ja ylipäätänsä työntekijät on melko töykeitä ja toki myös osittain ymmärrän koska hirveä kiire, mut työntekijät hulabaloossa on ihan omaa luokkaansa ja ite oon sitä mieltä että kaikkialta pitäs löytyä sellaisia ihmisiä ♥ eikä tää siis ei johdu siitä että heillä olis aikaa ja paikka olis typötyhjä viikonloppuisin koska tää mesta on täpötäynnä jessus ihan huikeeta. Aina löytyy täältä jokaiselle jotakin ja jotain tapahtumaa on aina! Porukka on nuorekasta mutta aina löytyy vähän varttuneempaakin ihmiskuntaa ja myös he ovat pitäneet jos on juttelua sattunu käymään. Hintataso on halpa ei mikään kallis ollenkaan! Musiikki on laidasta laitaan eli ei oo mikään tietyn musiikki genren baari, mikä on huikeeta ja vielä huikeempaa on että siellä on aina mahtavat deejayt jotka myös ottaa toiveita huomioon! Esiintyjiäkin on aina silloin tällöin aika usein itseasiassa. Tässä paikassa ei voi tulla tylsää meininki on täysin katossa aina!! Ei voi muuta kuin kehua :) ja kyseisen ihanuuden löydät helsingin kampista osoitteesta olavinkatu 1 ihan siinä kauppakeskuksen kupeessa.

14

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeehhh 2

      paljo juotavat?

      • barhulabaloo

        Pe-la tais hanat olla (ja salmari- ja ufo shotti) 2e 21.00-23.00 ja siitä eteepäi 5e


      • barhulabaloo
        barhulabaloo kirjoitti:

        Pe-la tais hanat olla (ja salmari- ja ufo shotti) 2e 21.00-23.00 ja siitä eteepäi 5e

        Shottien "alkuperästä" hintaa en muista


    • waaarrrfffff

      paljonko sisäänpääsy ja narikka? :)

      • barhulabaloo

        3e narikka eikä oo sisäänpääsy maksua, tosin jos on esiintyjä niin saattaa olla, viimeksi kun oli niin sisäänpääsy oli 3e hulabaloon facebook sivuille tulee n. Viikkoa aikasemmin infoa mitä tapahtuu ja onko esiintyjiä!:)


    • twnh

      viestin aloittajalta onnistunut mainoskirjoitus omasta työpaikasta

      • barhulabaloo

        Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole töissä kyseisessä paikassa, vaan ja ainoastaan yli innokas asiakas :) syy miks tän kirjotin on koska haluun vaan tuua esille tätä melko uutta paikkaa ja yksinkertasesti vaan rakastan käydä täällä ja jaettu ilo on moninkertainen ilo!


      • Vihainenasiakkas
        barhulabaloo kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole töissä kyseisessä paikassa, vaan ja ainoastaan yli innokas asiakas :) syy miks tän kirjotin on koska haluun vaan tuua esille tätä melko uutta paikkaa ja yksinkertasesti vaan rakastan käydä täällä ja jaettu ilo on moninkertainen ilo!

        Kävin joskus tuolla kun baari avattiin , Uvn jälkeen kun olen käynnyt siellä kavereiden kanssa . Baari on ollut täynnä alaikäsii !!!Halloo miksi päästätte niitä 14-17vuotiaita sisään? ei ihme ett kaikki dissaa tätä mesta uus Summerheat " alaikästen luola" ,vaikka kerroin pokelle ett päästit juuri alaikäsen sisään , sitä ei ees kiinnostunut . Se tuottaa baarille voittoa ku ne ostaa ja käy siellä , mut hei ette tuu ole pitkää pystyss .Ps . Eiks teille ole enään vara hyvää Dj?

        T.22 Vuotias


    • jeehfffss

      tuli käytyy kans itekki alku ajoilla :D ja sit kävin kattoo nettisivuja ja tilasin hulabaloon kanta asiakas kortin ja koko kantsis korttii näkyny vielälää? :D

      • barhulabaloo

        Hahah mun piti toissapäivänä käydä kans hulan nettisivuil mut emmä niitä enää löytäny, oiskoha poistanu ne tai jotai? :D


    • Tää on kuuluisa

      Totuushan on että noilla kaikilla juomaravintoloilla pyyhkii todella heikosti kiitos verotuksen ja viinan hinnan. Kilpailu asiakkaista on niin kovaa että markkinointi hoidetaan Suomi24 palstalla Et ole varmastikaan henkilökuntaa sillä he eivät osaisi noin hyvää suomea kirjoittaa. Ette kai muuten anniskele viinaa alle 20 vuotiaille, ettehän?

      • gltomdtnzrskgsnäö

        miksi ihminen joka puhuu äidinkielenään suomea ei osaisi kiroittaa sitä


    • eena

      Mikä ikäraja Hulabaloossa on? Ois mahtavaa päästä käymään siellä joskus. :)

      • jarkko6

        16


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe