JFK - Penn Station

asdsdasdsadsadsadasd

Eli mites tuolta finskin käyttämästä terminaali 8:sta nyt tosiaan penn stationille yksittäinen matkaaja helpoiten pääsee? Tai siis helpohkosti ja halvalla kun taksi yksin turhan tyyris. Oon saanut niin monia toinen toisiaan vastaan todistavia ohjeita että olen enemmän sekaisin kuin ennen kuin asiaa lähdin selvittämään!

Kiitollinen olisin ohjeista siis.

5

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasnäin

      AirTrainilla Jamaican metroasemalle mistä E metrolla Penn Stationille. Helppoa kuin heinän teko.

    • asdsadsadsadsadsad

      Kiitokset! Nyt oli sopivan ytimeekkäästi ja lyhyesti että eiköhän nyt ole selvää:)

      Ja käsittääkseni kortilla voi maksaa? Dollarin dollaria ei ole matkassa kun tulen muilta kaukomailta ja vain sikäläistä valuuttaa ja euroja löytyy (ja kentällä vaihtaessa yleensä nyhtävät kivasti välistä). Tosin kaipa sieltä kentältä heti pankkiautomaattejakin löytyy niin voisi visalla nostaa.

    • MieMittääTiiä

      Saanen hypätä ketjuun mukaan? Eli toisena vaihtoehtonahan täällä netissä mainitaan LIRR? Onko tuossa suuri ero ottaako tuon metron vaiko LIRR-junan? Määränpäänä minullakin Penn tai tarkemmin hotelli, joka sijaitsee siitä muutaman sadan metrin päässä.

      Itse mietin tätä lähinnä siltä kantilta että itselläni mukana tulee olemaan isohko matkalaukku, jonka kantaminen rappusissa jne ei ongelma mutta mietin kumpaanko kulkuvälineeseen tuollaisen kanssa on parempi mennä olematta liikaa muiden tiellä jne?

    • nyc

      LIRR on nopeampi kuin metro ja asema lentokentällä lähempänä. Voi olla helpompi vaihtoehto ison matkalaukun kanssa, joskin itse olen taiteillut metrossa ison matkalaukun, rinkan ja repun kanssa eikä se näyttänyt ketään häiritsevän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe