Eli mites tuolta finskin käyttämästä terminaali 8:sta nyt tosiaan penn stationille yksittäinen matkaaja helpoiten pääsee? Tai siis helpohkosti ja halvalla kun taksi yksin turhan tyyris. Oon saanut niin monia toinen toisiaan vastaan todistavia ohjeita että olen enemmän sekaisin kuin ennen kuin asiaa lähdin selvittämään!
Kiitollinen olisin ohjeista siis.
JFK - Penn Station
5
262
Vastaukset
- kasnäin
AirTrainilla Jamaican metroasemalle mistä E metrolla Penn Stationille. Helppoa kuin heinän teko.
- asdsadsadsadsadsad
Kiitokset! Nyt oli sopivan ytimeekkäästi ja lyhyesti että eiköhän nyt ole selvää:)
Ja käsittääkseni kortilla voi maksaa? Dollarin dollaria ei ole matkassa kun tulen muilta kaukomailta ja vain sikäläistä valuuttaa ja euroja löytyy (ja kentällä vaihtaessa yleensä nyhtävät kivasti välistä). Tosin kaipa sieltä kentältä heti pankkiautomaattejakin löytyy niin voisi visalla nostaa. - MieMittääTiiä
Saanen hypätä ketjuun mukaan? Eli toisena vaihtoehtonahan täällä netissä mainitaan LIRR? Onko tuossa suuri ero ottaako tuon metron vaiko LIRR-junan? Määränpäänä minullakin Penn tai tarkemmin hotelli, joka sijaitsee siitä muutaman sadan metrin päässä.
Itse mietin tätä lähinnä siltä kantilta että itselläni mukana tulee olemaan isohko matkalaukku, jonka kantaminen rappusissa jne ei ongelma mutta mietin kumpaanko kulkuvälineeseen tuollaisen kanssa on parempi mennä olematta liikaa muiden tiellä jne? - nyc
LIRR on nopeampi kuin metro ja asema lentokentällä lähempänä. Voi olla helpompi vaihtoehto ison matkalaukun kanssa, joskin itse olen taiteillut metrossa ison matkalaukun, rinkan ja repun kanssa eikä se näyttänyt ketään häiritsevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577