onko 92 vm. Ventossa matkamittari 100tkm näytöllä kun ko autossa on mitarin lukema vain n.35000 km?
Venton mittari
5
871
Vastaukset
- Paavo
Joissain Golfeissa ja Ventoissa on ollut joku bugi matkamittarin softassa ja mittari on nollaantunut 300 tkm kohdalla. Eli autolla on todennäköisesti ajettu se 335 tkm.
- vw-man
Mittari nollautuu 300 000km:ssa, alkaa uudestaan nollilta. Näin käynyt Ventossa ja golf 3:ssa.
- TM77
vw-man kirjoitti:
Mittari nollautuu 300 000km:ssa, alkaa uudestaan nollilta. Näin käynyt Ventossa ja golf 3:ssa.
Minulla oli -93 TD Vento jossa mittari nollautui 300 000km:ssa. Eli kokemuksesta tiedän.
- Jarkko
TM77 kirjoitti:
Minulla oli -93 TD Vento jossa mittari nollautui 300 000km:ssa. Eli kokemuksesta tiedän.
Ventoissa ja 3-korisissa Golfeissa on tyyppivika: mittari menee sököks ja se täytyy vaihtaa. Eli lukemat alkaa taas nollilta.
Mittari on voinu rikkoutua koska vain. Kilometripaalua ei voi tietää, eikä näin ollen myöskään todellisia kilometrejä.
Mut jos ko. auto on "Suomiauto", niin kyllähän kilometrit näkee rekisteriotteestaki. Eikö? Tai huoltokirjasta. - glt
Jarkko kirjoitti:
Ventoissa ja 3-korisissa Golfeissa on tyyppivika: mittari menee sököks ja se täytyy vaihtaa. Eli lukemat alkaa taas nollilta.
Mittari on voinu rikkoutua koska vain. Kilometripaalua ei voi tietää, eikä näin ollen myöskään todellisia kilometrejä.
Mut jos ko. auto on "Suomiauto", niin kyllähän kilometrit näkee rekisteriotteestaki. Eikö? Tai huoltokirjasta.on todennäköisesti nollautunu 300tkm kyllä se ihan uskottavalta tuntuis tässä Ventossa.Ei rekisteri ottessa kyllä kilometrejä ilmoiteta ainakaan tässä vanhassa. Kilometrit saa kyllä ARK:sta eikä sitä hultokirjaakaan ole tallessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122809
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252679En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771753Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371322Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631298- 471098
- 991011
- 108851
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823