On hyvä juttu kun m.mtv.katsomo.fi tulee lumioihin helmikuun alussa,eli näkee suorina lähetyksinä tv,tä
hienoa
12
127
Vastaukset
- l520
itekin olen jo pitkään katellu tolla ada.tv mtv suoria lähetyksiä mutta sehän maksaa euron että siinä mielessä monille hyvä juttu että mtv suorat helmikuussa näkyy ihan ilmaisella sovelluksella lumioissa.eilen löysin sattumalta cnn bbc world ja monia muita ulkomaisia kanavia (global tv) ..alkaa tän lumian tv tarjonta olla kohta parempi kuin androidilla
- en löydä
Löytyykö tuo CNN kanava Kaupasta?
- l520
CNN löytyy kaupasta Global TV sovelluksesta English Channels kohdasta
http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/global-tv/569064e1-5606-4449-b3ae-9c5f32b15b59- CNN Channel
Onko tuo CNN kanava suora lähetys?
- l520
On suora lähetys,mulla on himassa kaapeli tv:ssä sama kanava CNN international jossa menee sama ohjelma kun puhelimessa
- uusi sovellus
Voiko tuon ada.tv:n sovelluksen maksaa Saunalahden prepaid saldolla?
- l520
Voi maksaa,sillä minäkin makselen ostokset
- pdf-lukijan
Minkä pdf-tiedoston lukija sovelluksen voi Ladata tuolta kaupasta tähän lumia 520 puhelimeen? Saisinko linkin?
- 920lumia
Itse oon katellu esim ylen suorialähetyksiä puhelimessa jo valmiiksi olevasta Nokia tv:stä. Toiminut loistavasti ja ohjelmia pystyy kattomaan myös jälkikäteen :)
- l520
kyl tämmönen känny tv on ihan kätevä lisä,suoria tai nauhotettuja voi katella melkein missä vaan häiritsemättä silti muita kun pitää vielä kuulokkeita korvilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993