Onko neuvoja kun Fiaskossa palaa ajovalot viiksen jokaisessa (3) asennossa ??
Eli valot syttyy kun laittaa virrat päälle, parkit päälle ja valot päälle asennoissa..
Fiesta -98 ajovalot palaa parkkiasennossa ??
6
400
Vastaukset
- siestat
On sitä vedetty liikaa viikseen vai uutta osaa peliin sisus kalut umpi solmussa
- Kummajuttu
Vai olisko sama yksilö? Omassani tekee samaa, ja olis ihan mielenkiintoista tietää syy.
- Siestaan
Se valoviiksi on ongelmapesä Fiestassa. Omassa ei toimi parkit, mutta onneksi se ei haittaa katsastuksessa.
- hju
niin on valo viiksessä vika kuluma/kosketus
näitä menee
t Fordisti ps focus on paras auto - föördii
Hoonolaatu mita maksaa uus kipalee?
- Taisto500
satasen kieppeillä, on helppo vaihtaa muutama ruuvi auki, ja pistokkeen vetää irti, ja uusi tilalle. Omaan joutui vaihtaan, kun ei palauttanut vilkun viikseä, jouset oli kuoleentuneet, en tiedä pitääkö katsastuksessa palauttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S343513Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3901541Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711411Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2701238Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71171- 211108
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1941062- 741012
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58979Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j89942