Kyllä kunnon vieno tuulahdus ilmoille luo mahtavan ilmapiirin hyvän liharuuan kanssa. Oikeen kunnon turahdukset ja väliaikapiereskely vessassa terävöittää hajuaistia kummasti. Hyvä viini ja ruikkupierun haju luo ehdottoman hyvät edellytykset ikimuistoiselle ateriahetkelle. Tyylikkäät rouvat ja seurapiirinaiset harrastavat piereskelyä usein myös salaseuroissa. Helsingissä on yksi piereskelijä-inkereiden kerho johon kuuluu lähinnä suomen ruotsalaisia hienostorouvia. Muuan Astrid perusti tämän pierukerhon kun huomasi tykkäävän vienoista tuulahduksista ja mätiruikulin roiskimisesta pitkin lattioita. Juuri suomen-ruotsalaiset ovat usein verrattomia piereskelijöitä ja mitä lihavampi nainen on sitä makoisammat pierun pörinät ta turahdukset tulee ulos. Kunnon kakkaaminen aterioinnin yhteydessä sumentaa mielen ja antaa uskomattomia eettisiä elämyksiä hienostorouvalle.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Minäkin kuulun tähän yhdistykseen ja olen ollut tosi tyytyväinen yhdistyksen tuotoksiin.
Paska on haissut kinkereissämme kiitettävästi. - Anonyymi
Siis hyi hitto miten ällöö!
- Anonyymi
Haju jalostaa nyrpeänkin seurapiirirouvan taitava8ksi a8siantuntijaksi. Tällöin voi samaan aikaan laulaa aariaa ja haistella tunnelmaa, minkä pierasu luo.
- Anonyymi
Kausiluonteisuus kannattaa. Alkusyksyn kirvelevät sipulipierut korventavat nenäkarvat käppyrälle!
- Anonyymi
Nyt on IN paskoa 4 tähden Michelin ravintoloissa lautaselle juurikkaiden sekaan.
Tuotos on lämmintä, tuoretta ja kierrätettyä . Pötkäleen ainesosat ovat ruokailijan tiedossa, joten bonce appetit!
- Anonyymi
Mun iskälle sama, laskee aina että voi ajaa autoa
- Anonyymi00007
Juu,u
- Anonyymi00008
Nyt tulee todella Naurattavaa tekstiä: Nämä suomen-ruotsalaiset "hienopierujen" pierut eivät edes haise pahalle, kuulemma ne pissiikin parfyymia, tämän olen kuullut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532