Onko jollakin kokemusta,lähinnä et millainen itse hieronta tila on ja onko hieroja mies vai nainen? Olemme lähdössä piakkoin risteilylle ja ajattelin et vois olla kokeilun arvoinen juttu,kun aikaa on viimeisestä hieronnasta aikast paljon.
Hieronta laivalla,symphonylla
8
900
Vastaukset
- HooGee
Hierontatila Symphonylla on hieno ja hierojat ovat naisia.
- risteilijä
Ok,jos kokovartalo hierontaan menisin,onko tietoa mikä käytäntö laivahierojalla on vaatteiden suhteen,otetaanko kaikki pois? Tälläkin palstalla on monenlaista kokemusta kokovartalohieronnasta,mut jos joku tietää mikä käytäntö laivalla on,ei tarvis turhaa stressata riisumiseta?
- naisasiakas
Hierontaan mennään saunan ja suihkun kautta. Kylpytakki päällä siirrytään hierontatilaan. Hieroja peittelee asiakkaan asianmukaisesti, joten ei mitään huolta, vakkkei vaatteita olekaan. Saunan jälkeen voi olla aika hölmöä vetää alusvaatteita päälle, mutta tuskin se mitenkään kiellettyäkään on. Ei tullut mieleen kysyä. En tuntenut kyllä oloani mitenkään kiusaantuneeksi paksujen pyyhkeiden alla.
- qeips
Alussa on tärkeä kertoa, haluaako kokovartalohieronnan vaiko "kokovartalohieronnan"...
- qwrt23t1
keskijalka ei oo kokovartaloa. se suljetaan kokonaan sen ulkopuollele. tätähän nää palstalaiset kyselijät toivoo hierottavan. laivalla tai maissa.
- onnellinen risteilij
Oli oikein hyvä hieronta,voin suositella. Hierojan sai valita mies tai nainen,näin miehenä valitsi naisen.Kieltämättä illalla tuli otettua aikarankasti alkomahoolia,hieronta aika osui seuraavan päivän iltapäivään. Aamulla suht kova krapula ja siit ku selvis ni kiimane olohan seuraavana vuorossa.Hierooja oli joku virolainen eikä liiaksi puhellut/kysellyt kuulumisia.Hieroi kuitenkin aivan ihanasti ja osasihan tuo muutaman kerran vahingossa hipaista kalleuksiani,ikäänkuin helpottaakseni kiimaista oloani.No tunnin hieronta meni suht nopeasti ja pöydältä noustuani olin täysin juhlakunnossa,hintaan sisältyi myös sauna ja suihkuun päästyäni helpotin välittömästi olotilaani,ajatellen tätä virolaista hierojaa.Menen kyl ens kerralla uudestaa kyseiseen hierontaan.
- Hepsheps
Tällaisissa tilanteissa aina odottaa malttamattomasti "vahinkoja" ja kuten kaikessa toiminnassa yleensäkin, aina toisinaan sattuu "vahinkoja"...
Tuo on ihan tyylikäs tapa laskea lastit suihkulattiakaivolle, josta ne ajan mittaan liukenevat putkistoon ja sieltä Itämerelle... - oikea kokemus
Sitten heräsit hytistä housut märkinä:D Itse olen mies ja olen käynyt hieronnassa laivalla ja ihan kalsarit jalassa olin. Sen verran turhamainen olin että vaikka olenkin hetero mies annoin hierojan lisäksi kuoria kuivat kantapääni:D Tyttöystävänikään ei tiedä että raspaan ja rasvaan niitä välillä sillä muuten niihin tulee kipeitä halkeamia:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999