Eli mamma kävi aamulla autolla lenkin ja ajo parkkiin , ite kun olin lähdössä liikkeelle niin auto ei käynnisty. Vaihdoin pa sudattimen kun siiloin oli pakkaset niin ajattelin jos olis vettä ja jäätyny. Ei tulosta. Pumpusta käytin yhtä suutinputkea auki ja löpö tuli ulos eli pumppu toimii ja eikö se sulje pois sen vian että olis ajonesto päällä?? Pitkään ku ns hehkuttaa vaikka valo sammuuki niin ajotietokone sanoo "engine workshop" tai sitten jos starttauttaa niin sanoo muistaakseni "stop" "press oil engine stop" tai jotain vastaavaa. Voin tarkistaa jos on jotenkin olellista. Niin olisiko täällä kellää tietoa/kokemusta että mitä tämä nyt sitten herjaa? Onko tullut vastaan?
VW BORA 1.9TDI EI KÄYNNISTY
2
552
Vastaukset
- Tuttua tuttua
Minulla oli kerran tuollainen uutena ostamani diesel-Bora vm. 2004, joka noin 150.000 km kohdalla alkoi oireilemaan, välistä ei lähtenyt käyntiin, välistä lähti. Merkkiliikkeen kehotuksesta vaihdoin uuden akun ilman mitään tulosta, vika ei ollut akussa. Ajotietokone ei herjannut mitään. Sitten se jätti käynnistymättä väärässä paikassa, Wetterin autoliikkeen pihalla. Vaihdoin uuden Ford Focus 1,8 turbodieselin ja Bora jäi vaihdossa Wetterille. Uteliaisuuttani tässä eräänä päivänä tein kyselyn Boran rekisterinumerolla ja kyllä se edelleen on liikenteessä, ilmeisesti vika on saatu korjattua.
Tuo Focus oli sitten oma murheenkryyninsä, viaton ei ollut sekään. Paha huohotinputkiongelma, jota valmistaja/maahantuoja/liike kovasti vähätteli. Takaisinkutsuna kuitenkin laitettiin putken ympärille joku lapsellinen eristysnauhakerros.
Sittemmin Focus on vaihtunut toisen merkkiseen autoon, enkä iän kuuna päivänä enää laita saksalaista autoa. - ai like bora
Mulla on ollut Bora jo 6v,eikä ole ollut koskaan ongelmia käynnistyksen kanssa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028