Tjäreborgin Meksiko loppuu?

käynyt

Hei!

Sain Tjäreborgilta sellaisen alustavan tiedon, että Meksiko ei tulisi niiden valikoimiin ensi talvena 2014-2015. En tiedä voiko pitää paikkaansa, sillä Meksiko tuntuu olevan kiinnostava kohde.

36

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksikoon kyl pääsee

      Apollomatkoilta, Finnmatkoilta, Aurinkomatkoilta myös löytyy Meksikoa. Kuinkakohan on em. matkanjärjestäjien laita?

    • asdsadsdsadsad

      Ainahan voi ostaa myös lennot finskilta/aa:lta esim eli nykin kautta lentäen ja sitten vain buukkaa hotellin erikseen

      Kalliimmaksi se tosin monesti tulee..

    • mojito

      Ei tuo nyt kauhean kiinnostava kohde suurelle yleisölle taida olla kun lentoja on jouduttu myymään kovalla alennuksella melkeinpä koko kauden ajan. Ihmisillä taitaa olla aika negatiivisett mielikuvat Meksikosta. Uutisointi on vähäistä ja se vähäkin useimmiten negatiivista, huumesodat etc. Moni katsoi ihmeissään kun ilmoitimme lähtevämme talvilomalle Meksikoon. Lomahan oli yksi onnistuneimmista pitkään aikaan. Toivottavasti suoria lentoja saa jatkossakin, hyviä hotelleja kyllä riittää pilvin pimein.

    • reissuruuna

      Niinhän se jäi Brasiliakin pois matkanjärjestäjien listoilta vaikka varmasti on kiinnostava matkakohde. Ei vaan riittänyt kysyntää. Thaimaa-buumi ottaa ja jatkuu..

      • hkhyjjh

        No Brasilian ja Fortalezan kyllä ymmärsikin, kun taisi jokaisessa koneessa mikä tuli takaisin olla porukkaa mitkä oli joutuneet aseellisen ryöstön kohteeksi.


    • käynyt

      Hei!

      Finnmatkojen kautta pääsee (matkat tulleet jo myyntiin), Aurinkomatkoilla pitäisi tulla Meksiko myyntiin (kysyin vuoden alkupuolella), Apollosta ei tietoa.

      Olisihan se kiva, että olisi tarjolla muutakin kuin Thaimaata.

    • Jiin1

      Juuri tänään varasin Finnmatkoilta jouluksi 2 viikon reissun Cancuniin. Suorat lennot vielä plussana. Eilen Aurinkomatkat ilmoitti minulle, että talvi 2014-1205 heille ei ole tulossa valmismatkoja Meksikoon..

    • Kirska

      Minäkin olen jo varauksen kerinnyt tekemään, en malttais odottaa ;)

    • harrmi

      Eli jos finnair ei lennä ensi talvena niin ainoaksi matkanjärjestäjäksi jäänee tuo finnmatkat b767 purkkeineen

    • käynyt

      Hei!

      Apollomatkatkaan ei tee matkoja Meksikoon ensi talvena. Minusta tämä Meksikon poisjäänti on todella yllättävää. Karibian alueen suosiosta puhutaan joka matkatoimistossa. Ilmeisesti matkojen hinnat ovat suomalaisille liian suolaisia, halvemmat kohteet houkuttavat.

      Finnmatkojen Barbados kuulema myös loppuu Kenian ohella.

      • seija15

        Meksikon matkat ovat olleet elämäni parhaita matkoja. kaksi ensimmäistä olivat omatoimimatkoja Méxicon pääkaupunkiin ja toinen Oaxacaan. Tjäreborgin matkalla oli Playa del Carmenissa, josta omatoimisesti matkasin Méridaan, missä vietin 5 yötä. Huone yhdelle hyvässä hotellissa oli n. 30 euroa. Kaupunki ja ihmiset ystävällisiä ja kiinnostavia. Tyhmää touhua matkatoimistoilta lopettaa matkat noin hienoon ja kiinnostavaan maahan. Vaikka vaan löhöloma...sieltä löytyy kaikkea. Rikollisuus keskittyy maan pohjoisosaan lähelle USA:n rajaa. Sinne on tetelästä varmaan 5000 km. tai enempi.....


    • tykättiin

      Eipä tuo Meksikon matkakaan kalliiksi tullut kun otti pelkät lennot ja varasi itse hotellin. Vähän etsimällä löytää kyllä hyviä diilejä. Loppupeleissä edullinen reissu koska hotellilla oli täysi ylöspito eli rahaa ei kulunut paikan päällä elämiseen lainkaan. Itse asiassa loistava hinta-laatusuhde.

    • heppikevonen

      "Ilmeisesti matkojen hinnat ovat suomalaisille liian suolaisia"

      Suolaista on varmaankin jos varaa katalogista täydellä hinnalla. Eihän semmonen nykyaikana oikein enää kannatakaan kun tietoa on rajattomasti ja omatoiminen varaus on tehty niin vaivattomaksi.

      Finnmatkat näkyy muuten lennättävän läpi kesän Saksan kautta Condorilla, saas nähdä löytyykö menijöitä.

    • Äkkilähtö

      Finnairin lennot Cancuniin 155 eur. Olikohan tässä tämän talven "pohjat" :D

      • Perdone.

        Taitaa olla pieni virhe tuossa hinnassa?
        Olen kyllä seurannut melko tarkkaan kaikkia hinnoitteluja oman matkani takia.
        Mielestäni siinä 1:sen paikalla oli nelonen!


      • tuuripeliä
        Perdone. kirjoitti:

        Taitaa olla pieni virhe tuossa hinnassa?
        Olen kyllä seurannut melko tarkkaan kaikkia hinnoitteluja oman matkani takia.
        Mielestäni siinä 1:sen paikalla oli nelonen!

        Olihan noita edullisia lentoja pitkin talvea. Apollolla näin useamman kerran alle 300 e tarjouksia (225/295 e etc) Itse onnistuimme saamaan lennot finskin comfortissa reilulla neljällä sadalla.


      • halppismatkaaja
        tuuripeliä kirjoitti:

        Olihan noita edullisia lentoja pitkin talvea. Apollolla näin useamman kerran alle 300 e tarjouksia (225/295 e etc) Itse onnistuimme saamaan lennot finskin comfortissa reilulla neljällä sadalla.

        Nykyaikana tieto esmes äkkihalvoista lennoista leviää salamannopeasti blogien ym. kautta ja paikat menee saman tien. Eli koneella täytyy olla juuri oikeaan (onnen kauppaa pitkälti) tai sitten hintoja pitää päivystää melkeinpä 24/7 :)


      • ei kallista
        halppismatkaaja kirjoitti:

        Nykyaikana tieto esmes äkkihalvoista lennoista leviää salamannopeasti blogien ym. kautta ja paikat menee saman tien. Eli koneella täytyy olla juuri oikeaan (onnen kauppaa pitkälti) tai sitten hintoja pitää päivystää melkeinpä 24/7 :)

        Myös Finnmatkoilla oli lennot alennuksessa käytännössä läpi talven.


    • höh_

      Ei ihme että meksikon matkat lopetetaan..

    • qqq5

      Nimimerkki Jiin1!

      Mitä kautta kuulit tuosta, että Aurinkomatkat ei tee ensi talvena enää valmismatkoja Meksikoon? Kysyin Aurinkomatkoilta sähköpostilla asiasta. Antoivat todella ympäripyöreän vastauksen, että talven kaukokohteet ovat vielä auki ja huhtikuun loppuun mennessä selviää. Eivät ottaneet mitään kantaa, loppuuko Meksiko vai ei.

    • kassellaan

      Jos Tjäre ja Apollo jää pois niin tuskin AM jatkaa kun eivät porukallakaan saa kerran viikkoon konetta täyteen.

    • MrMatkailija

      Minkä takia käyttää Tjäreborgia Meksikon matkoissa, kun itse pystyy matkustamaan paljon paremmin?
      Itse olen ollut Cabo San Lucasissa, Mazatlanissa pari kertaa, Acapulcossa viisi vuotta sitten (enää sinne ei kannata mennä).
      Seuraavaksi menen ensi vuonna Cabo San Lucasiin. On vallan mahtava paikka!!

      • kysyjä

        Miksei Acapulcoon kantsi mennä enää?


    • mie ite

      Itse paljon paremmin? Tuskinpa suoraa 250-500 e maksavaa lentoa paljon paremmin järjestyy :D

    • tequila1

      ryypättiin niin paljon, että lopettivat matkat meksikoon

    • voe voe

      Nyt on Aurinkomatkat vahvistanut että Meksiko jää pois valikoimista. Ne on sitten suomalaisten Mehikon (valmis)matkat jatkossa Tuituin varassa.

    • maya222

      Harmillistahan tuo on, että Suomessa matkatarjonta yksipuolistuu (jos näin). Tietenkin myös ymmärrettävää kun on pieni maa, eikä joka paikkaan riitä samoin kysyntää.... ja aina jokin uusi kohde tietty tulee, mutta kuitenkin.. :(. Sekä ei taida monellakaan suomalaisella riittää rahaa kaukomatkoihin samoin, kun ne rahatkin tuppaa olemaan yksillä ja samoilla :).

      Rahastahan se on itselläkin vain kiinni, missä sitä välillä piipahtelee, ja piipahteleeko.

      Mutta paljosta suomalaiset jäävät paitsi, jos eivät edes kerran elämässään Karibialle päin - jonnekin - suuntaan. Ja Meksiko nyt vain on niin ihqu jo Maya -kulttuurinkin vuoksi.. Jotenkin ehkä tuo hintojen polkeminen auttaisi, ehkäpä siellä enemmän meitä näkyilisi..

      • Lomaa odotellessa

        Matka varattu Finnmatkojen kautta Meksikoon. Joulun jälkeen lähtö, 2 vko all Inc. Lomaa. Toki hinta hieman kirpaisi, mutta onhan tässä aikaa säästää :) Koen kuitenkin luotettavammaksi mennä valmismatkalla Meksikoon kun lapsi mukana.


      • Kirska
        Lomaa odotellessa kirjoitti:

        Matka varattu Finnmatkojen kautta Meksikoon. Joulun jälkeen lähtö, 2 vko all Inc. Lomaa. Toki hinta hieman kirpaisi, mutta onhan tässä aikaa säästää :) Koen kuitenkin luotettavammaksi mennä valmismatkalla Meksikoon kun lapsi mukana.

        Täälläkin jo innoissaan odotellaan lomaa. Me ollaan menossa tammikuun loppupuolella viettämään hääpäivää. En malttais odottaa :)


    • käynyt

      Mikäli menette häämatkalle, niin valitsitte kohdemaan nappiin. Jos lähdette hääpäivää viettämään, niin merkityksellistä tietty on, että kuinka monennetta aiotte paratiisissa juhlia. Lomanautintoja matkallenne.

      • Kirska

        Kiva kuulla, meillä molemmilla ollut tämä kohde haaveena jo monta vuotta. 20-vuotis hääpäivä on tulossa, sitä tällä matkalla juhlistetaan. Kiitos, nautitaan lomasta, ehdottomasti :)

        Hotelliksi valikoitui Riu palace Meksiko, tjäreborgin Royal oli pitkään suunnitelmissa, mutta kun se loppui niin sit vaihtoon :)


    • Perdone.

      Olisi kiinnostavaa tietää niitä Tjäreborgin, Finskin tai jonkun muun matkanjärjestäjän halpalennolla käyneen majoituskulut myös.
      Ja kellään noilla päälle 200 euron hinnasta puhuneella ei taida olla matkakertomusta olemassa?=

      Itse olen käynyt Mexicossa vain ominpäin lennoilla. Ja itse etsityllä majoituksella.
      On ollut myös alaikäinen mukana.
      Halvin lento on ollut Caribialle paluineen 536€ hengeltä.

    • PDC <3

      Voi ei,ihan kamalaa jos Meksikon matkailu loppuu! Kävin viime joulukuussa ensimmäistä kertaa ja ehottomasti haluan uudestaan tänä vuonna!Paras paikka missä olen koskaan ollut ja nyt samaa hotellia ei näköjään ole saatavilla kun oli Tjären kautta matka..ja nyt taitaa olla turha haaveilla halvoista äkkilähdöistä tai lennoista kun niin moni matkayhtiö lopettanut..no, kyllä aion mennä sinne kuitenkin, maksoi mitä maksoi!

      • Mamma mia

        Finnmatkoilla pääsee ja sujuvalla suoralla lennolla. Samaa mieltä, paras paikka ikinä!


    • via Akumal

      Joo, nastaa oli meilläkin ja mielemme taas takaisin Mehikoon tekevi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe