Aihe: Attention ! Your Apple account has been limited !
Lähettäjä: Apple Inc [[email protected]]
"Dear iTunes Customer,
This is an automatic message sent by our security system to let you know that you have 48 hours to confirm your account information.
Your itunes account has been frozen because we are unable to validate your account information.
Once you have updated your account records, we will try again to validate your information and your account suspension will be lifted.
This will help protect your account in the future. This process does not take more than 3 minutes.
To proceed to confirm your account details please click on the link below and follow the instructions.
Click Here Validate Your Account
We apologise for any inconvenience caused.
Your sincerely,
Apple Security Department"
Mikä tuo on? rikollinen vai ei?
Applet on ikuisia
2
197
Vastaukset
- se se on
Tuo on rikollisten viesti, älä missään tapauksessa klikkaile sen linkkejä.
- Poliisille tieto
Ilmoita tuo poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701