Olen aikaisemmin kyennyt iloitsemaan toisten vauvauutisista. Ei ole tuntunut juurikaan pahalta. Tänään pitäis alkaa itellä menkat. Kuulin just että mieheni veljen vaimo on alkanut oottaa vauvaa. Ite ollaan oltu jo yli 4v lapsettomia. Ja jotkut saa lähes eka yrittämällä. Oon pettynyt itseeni. Miksi en jaksa olla onnellinen heidän puolestaan? Tunteeseeni sekoittuu kateutta ja surua. Ahistaa vaan kun kohta ne alkaa taas..
Ja tänä syksynä on ollut tarkoitus käydä laparoskopiassa epämääräisten kipujen takia. Pelko on suuri...mitä sieltä löytyy? Menkat pärjään kohtuudella..ei ylivoimaisen kipeät yleensä. Pärjään muutamalla lääkkeellä. Puolenvälin jälkeen mulla on silloin tällöin kramppeja mahassa..joskus enemmän toisinaan vähemmän. Itkettää ja masentaa...
Mies onneksi ymmärtää.
Kiitos jos jaksoit lukea sekavia ajatuksiani.
:(:(:(
5
718
Vastaukset
- särkynyt enkeli
Voi miten samanlaiselta kuullostaa.... mulla oli heinäkuussa keskenmeno (jo toinen) ja pari viikkoa sen jälkeen mieheni sisko ilmoitti olevansa raskaana..yritin olla vahva ja onnellinen heidän puolestaan (mitä tietty olenkin) mutta ajoitus oli erittäin huono, itse en ollut vielä edes oikein tajunnut et taas kaikki alkaa alusta ja tuleeko minusta koskaan äitiä niin sittn lähipiirissä alkaa iloinen odotus..
Tämä syksy on ollut minulle yhtä helvettiä!!!katsoa ja kuunnella juttua odotuksesta ja kaikesta siihen liittyvästä, olen edelleen yrittänyt olla vahva ja itken vasta kun pääsen kotiin, mutta varmaan kohta pinna katkeaa ja räjähdän; et ettekö tajua miten pahalta musta tuntuu!!!
Ei sillä ettenkö olisi onnellinen heidän puolestaa, mutta jos joku voisi ymmärtää munkin tilanteeni...vai pyydänkö liikaa!?....
Myös meillä mieheni on onneksi tukenani, mutta ei se lohduta paljon kun katson toisen kasvavaa mahaan ja kuulen juttua ultrasta ja neuvolasta....... - Päivi
samat on tuntemukset täällä. Yli vuosi yritetty ja hoidot nyt ihan alkuvaiheessa.
Välillä ....tuttaa niin vietävästi. Miten tällä kaikella voi muka olla jokin tarkoitus. En ymmärrä.
Pitää vaan jaksaa päivä kerrallaan.
Voimia ja jaksamisia meille kaikille ja toivotaan että se haikara löytää pian oikean osoitteen. - Mimmi
Tuntuu niin tutulta. Ollaan avomieheni kanssa yritetty lasta aktiivisesti n. 1,5 vuotta. Molemmat ollaan todella lapsirakkaita ja omistetaan useita kummilapsia. Kaveripiirissä on lapsia ja tuntuu aivan siltä, kuin kaikki ympärillä sais lapsia. Kuulin juuri, että paras ystäväni odottaa esikoistaan - ensi yrittämällä tärppäsi. Onnellinen hänen puolestaan on vaikea olla, se hävettää. Tottakai olen onnellinen, mutta suru sydämessä on suurempi. Pelottaa nämä seuraavat yhdeksän kuukautta, kun ystäväni kertoo jokaisen yksityiskohdan raskaudestaan. Ei auta keskittyä johonkin muuhun (työhön, harrastuksiin) kun ympäristössä ja ystäväpiirissä ei muusta puhuta kuin lapsista ja raskauksista. Itse tekisi mieli vain huutaa ja itkeä. Ainoa asia, joka päässä pyörii on MIKSI? Tekisi mieli käpertyä peiton alle ja pakoilla kaikkia vauvoja ja raskaina olevia naisia. Itsesääliin ei pitäisi vaipua, mutta välillä se on niin vaikeaa. Ystäväni tietävät tilanteen, mutta eivät voi ymmärtää,sillä he ovat tulleet raskaaksi heti ensi yrittämällä. Mies on myös surullinen ja kokee epäonnistumista. Samalla hän tuntee pahaa oloa siitä, kun näkee minun kärsivän. Ainut myönteinen juttu on se, että parisuhde (toivottavasti) tästä vain syvenee. En ennen edes tajunnut, että tällaista tuskaa voi kokea. Toivon hartaasti, että aurinko vielä paistaa meillekin. Voimia kaikille, joilla on samanlainen tilanne.
- Surullinen :(
Meillä myös yritystä pian vuosi, eikä mitään tapahdu. Huomenna tosin aika tutkimuksiin, tai ainakin ensikäynti tuonne väestöliiton klinikalle, toivottavasti jotain selviää.. vai pitäskö toivoa, ettei selviäis. Tai, toivon, että selviää sellaista, mikä on helposti ja pian korjattavissa, jos vikaa on. On tosiaankin todella raskasta iloita muitten raskauksista ja vauvoista. Yrityksemme alussa olin onnellinen ystävieni puolesta ja hössötin heidän kanssaan, mutta nyt kun ei mitään minussa tapahdu tuolla vatsan seudulla, niin masentaa kovasti. En itsekään tiennyt, enkä osannut edes aavistaa, että meille käy näin, ja että kuinka helv....raskasta tämä on!
Tänään kävin ensimmäisen kerran lääkärillä, ja määräsi kokeita jotka otetaan kierron 21 päivä... Sen jälkeen katsotaan mitä seuraavaksi. Itselläni takana kaksi keskenmenoa, tosin aikasemmasta avoliitosta. Silloin yritystä oli kolme vuotta ja nyt kestin enää päälle vuoden ja päätin hankkiutua testeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877